דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד באמת בוררים בין אולמי חתונות שונים? 

מאת    [ 02/10/2012 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 1409 פעמים ]

מה אתם חוגגים?

חיינו מלאים במועדים משמחים, וכאן רבים נוהגים לחגוג כל ארוע שכזה במסיבת ענק. בין אם מדובר באירוסין, במסיבת חינה או במסיבת בת מצווה, כאשר יש אפשרות לערוך מסיבה - לא נפספס את ההזדמנות.

ארועים בתקופה האחרונה הפכו להפקה אמיתית. איש לא מסתפק בהזמנה של מס' קטן של אורחים לגינה לחגיגה צנועה. להיפך, היום כולם מעוניינים להרשים את האורחים שמגיעים עם כל החידושים האחרונים בתחום. כמו מה? אולם ארועים מדהים, אטרקציות כיפיות אוכל לעילא ולעילא ועוד פינוקים שישאירו את האנשים המומים לגמרי.

כל ארגון ארוע מתחיל בבחירת המתחם המתאים ביותר!

ההחלטה הכי חשובה שתבצעו כשתארגנו ארוע חשוב, נוגעת למקום בו לבסוף תחגגו. האולם אותו תבחרו חייב להתאים לפרמטרים הבאים; סוג האירוע, כמות המוזמנים, המיקום הגיאוגרפי בישראל, איכות מנות האוכל ורמת הסאונד והתאורה. מיקום מצוין יכול לשדרג ברגע כל חגיגה לחוויה לכל החיים.

כשיהיו בידכם פרטים טכניים על האירוע, זה בדיוק הזמן להתחיל עם החיפושים אחר המקום בו תיערך המסיבה. סננו לפי המיקום הרצוי ואחרי זה לכו לסיור מקדים והתרשמו ממה שיש למקום להציע. תנו תשומת לב לאיכות הצוות במקום, לטעם ולאיכות של המנות, לגודל, לרמת התחזוקה של האולם ולכלל השירותים הנלווים הנכללים במסגרת החבילה

יש גן ארועים שנראה לכם כמו המקום עבורכם? ע"מ לבדוק שזהו באמת המקום הנכון, מומלץ להגיע במהלך אירוע אמיתי כדי לבדוק באיזה אופן הוא מתמודד. יש מוסיקה רועמת מדי? המלצרים ואנשי הצוות עומדים בקצב? איך מגיב הקהל? אם הארוע ההוא מתנהל כראוי - אז אפשר להרגע.

אולם או גן?

עוד דבר שכדאי לחשוב עליו הוא אם לבחור באולם מקורה או בגן תחת כיפת השמיים. אם אתם לא בטוחים, אלו הם השיקולים העיקריים שיש להתחשב בהם -

כמות האורחים - גני אירועים מתאימים לרוב לאירועים בינוניים וגדולים יחסית. יש סיכוי טוב שאם אתם מזמינים מספר מצומצם של מוזמנים, הגן ייראה שומם ומנוכר. בגלל זה, גני ארועים תחת כיפת השמיים ברוב המקרים הם בחירה פחות מוצלחת לארועים מצומצמים. אבל, אם אתם מארגנים אירוע עם משתתפים רבים, מומלץ לחשוב על חגיגה בגן ירוק ופתוח בו האורחים יוכלו להסתובב ולרקוד בחופשיות.

העונה בשנה - מקום שאינו מקורה תלוי במזג האוויר השורר בחוץ. בחורף הקר והגשום ייתכן ויהיה בלתי אפשרי לחגוג תחת כיפת השמיים. לכן, עליכם לקחת בחשבון את הטמפ' החזויות במועד החגיגה טרם ההחלטה החשובה הזו.

הפיתרון לבעיות שצויינו כאן זה לערוך את האירוע במתחם שיש בו גם גן תחת כיפת השמיים וגם אולם סגור. מתחם משולב שכזה נותן לך אפשרות לחגוג בלי שום דאגות. בנוסף, ניתן לחגוג בפנים ובחוץ בו זמנית, בתוך האולם יתרכזו האנשים שיעדיפו לשתות ולאכול, ואילו בגן יבלו אלה שרוצים לדבר בשקט או לעשן.

אין לשכוח שמועדים מיוחדים אנחנו מציינים אולי פעם בחיים. לכן, צריך להשקיע בבחירה של אולם האירועים. לעוד אינפורמציה על גני ארועים - כנסו לעמוד. נתראה באירוע!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב