דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אתה באמת צריך מורה לגיטרה? 

מאת    [ 01/10/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2744 פעמים ]

אם אתה באמת רוצה ללמוד מוסיקה, לנסות לשפר את יכולותייך ולדעת לנגן בצורה מקצועית יותר מאשר נגינת כמה שירים מוכרים, תוכל להתקדם מהר יותר כאשר תעשה זאת בעזרת מורה לגיטרה. בכדי להמחיש את הצורך במורה לגיטרה, דמיין ילד בן 8, אשר מסרב ללכת לבית הספר, בטענה כי למד את הכול, ואין לו צורך יותר בליווי והדרכה במסלול החיים. מגוחך ככל שזה נשמע, הדבר דומה לתלמיד אשר אינו מעוניין בשיעורי גיטרה מוסדרים אשר מנוהלים על ידי מורה לגיטרה.

אין ספק, כי ישנם נגני גיטרה מצוינים ללא השכלה פורמלית או יכולת קריאת תווים, אשר הצליחו בקריירת המוסיקה שלהם. עם זאת, אני מאמין כי מורה לגיטרה טוב, אשר יוכל לכוון אותך למטרותייך הספציפיות, יעזור לך בצורה המקסימאלית והמהירה ביותר אשר יכולה להיות.

רוב האנשים אשר מתנגדים לשיעורי גיטרה מסודרים, סובלים מאחת משלוש הבעיות הבאות: בעיות כספיות, חוסר ייעוד או תשומת לב להתפתחות המוסיקלית שלהם וחוסר הבנה על מידת חשיבותו ותיפקודו של המורה לגיטרה. אנשים אלה מתעלמים מהעובדה הברורה מאליה, כי הם עלולים לבזבז שעות, ימים, שבועות, חודשים ואף שנים בניסיון ללמוד שיעורים, אשר מורה לגיטרה איכותי עשוי היה ללמד אותם במהלך מספר דקות.

התקדמות והתפתחות בכל תחום שהוא, דורשת התמדה, עקביות ולמידה אינסופית. ניקח לדוגמא אתלטים, ויהיו הטובים ביותר שהם יכולים להיות, עדיין חייבים להמשיך ולהתאמן במשך כל חייהם. בדרך כלל הם יעשו זאת עם מאמנים אשר הי בעצמם ספורטאים או כאלה אשר למדו איך ללמד את סודות המקצוע. במוסיקה, עובדות אלו נכונות ואף חשובות באופן משמעותי יותר, במידה ורוצים למלא את הייעוד ולהשיג שיפור ויכולות טובות יותר בנגינה. מורה לגיטרה דומה במהותו למאמן בכל מקצוע שהוא, בכך שמטרתו היא להעביר מידע, ידע תיאורטי, לשפר כישורים שמיעתיים, יכולת אילתור, יכולות וטכניקות ביצוע, שליטה ועוד אלמנטים מוסיקליים שונים.

מרבית האנשים לא ממש יודעים מה הם אמורים לדעת ומה הם צריכים ללמוד. גם אם למיעוטם של התלמידים יש מטרות מוגדרות, יש למצוא את הדרך להשגת מטרות אלו. דרך זו יכולה להיות מתסכלת ומלאת מהמורות, כאשר ההתקדמות והשיפור לא נראים באופק, או כאשר הם נראים איטיים ובלתי מספקים. מורה לגיטרה טוב יוכל לאבחן ולעבוד על חולשות אלה, ולנסות לשפר הרגלים מוטעים.

בנוסף לרווחים המוסיקליים (טכניקות נגינה, תיאוריה, שירים ועוד) אותם תוכל לרכוש ממורה הגיטרה שלך, ישנם רווחים ויתרונות נוספים, כמו למשל הצורך בהתמדה. כאשר מתאמנים ולוקחים שיעורי גיטרה אצל מורה, אין ברירה אחרת מלבד להתאמן שוב ושוב לקראת השיעור הבא, גם אם לפעמים לא ממש רוצים.  מעבר לכך, מורי גיטרה עשויים להיות בעלי קשרים כאלה או אחרים, רק מעצם ניסיונם והימצאותם בתחום זה שנים רבות.

מוש שי מורה לגיטרה www.guitarlesson.co.il          




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב