דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עגילים מזהב- איך תתאימי עגילים מזהב לאירוע מסוים?! 

מאת    [ 01/10/2012 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2045 פעמים ]

עגילים מזהב הם ככל הנראה התכשיט הפופולארי ביותר בקרב נשים בכל גיל. אין כמו זהב. גם קמצוץ קטן שלו על גבי אוזן נשית יכול לעשות חסד עם האוזניים ועם מראה הפנים כולו, ולהוסיף לו את הזוהר הדרוש.

קיימים סוגים רבים של עגילים מזהב, וכל עגיל מתאים על מנת ליצור רושם מסוים. במאמר זה נסביר לכן מעט כיצד עגילים מזהב תורמים ליצירת מראה זה או אחר ונדגים כיצד להתאים בצורה נכונה עגילים מזהב.

עגילים מזהב לכלה

החתונה היא כנראה האירוע המשמעותי והבלתי נשכח בחייה של אישה. כל כלה רוצה להיראות הכי זוהרת ויפהפייה ביום חתונתה ועל מנת לעשות כן לא מספיקה שמלה לבנה איכותית ומבריקה, ויש צורך להצטייד בתכשיט או שניים על מנת להשלים את החזות החיצונית ללא פחות ממושלמת. עגילים מזהב לכלה, עדינים וקטנים במידה, בשיבוץ אבן יהלום או פנינה, נותנים לפני הכלה את הזוהר והחן הנדרשים, וכן, שוברים מעט את הלבן עם הצבע הצהוב של הזהב.

עגילים מזהב לעבודה

עובדת במשרד עורכי דין? אולי את בכלל רואת חשבון? ואולי מורה בבית הספר היסודי? בכל מקרה, הכלל כאן הוא פחות או יותר אותו הדבר. עגילים מזהב בשגרת היום יום צריכים להיות קטנים וזוהרים במידה. הרעיון כאן הוא לא להגזים בעגילים בולטים ויוקרתיים מידי, אך כן לענוד עגילים מזהב שיהיו בעלי נוכחות בדיוק במידה הנכונה. ניתן לבחור עגילים מזהב משובצים באבן חן צבעונית, באבן פנינה קטנה, או עגילים מזהב בלבד בצורה מעניינת (עגילי זהב בצורת חישוקים, בצורת לב, חמסה וכו').

עגילים מזהב לדייט ראשון

איזה רושם תרצו להותיר אצל בחור החלומות שלכם בפגישה הראשונה? בחורים אוהבים בחורות שהן מצד אחד מגניבות וקלילות, ומצד שני בעלות ראש על הכתפיים, בחורות רציניות, שאפתניות וחזקות. ליצירת רושם של בחורה קולית ושאפתנית בעת ובעונה אחת, הצטיידי בעגילים מזהב בצורת חישוקים דיי גדולים. עגילי חישוק, ובשפה המקצועית הג'יפסי, יוצרים את המראה השובב והקליל לכל אישה בכל גיל. אם תרהיבי עוז לרכוש עגילי חישוק גדולים ובולטים תשיגי את הלוק המנצח ותיראי כמעט עם כל בגד אישה נועזת ומגניבה. ומה יוצר את המראה הרציני וקלאסי? הזהב כמובן. ביחד- התוצאה  מ-ש-ג-ע-ת! ותראי לי את הבחור שלא יחשוב ככה...

עגילים מזהב לאירועים משפחתיים

כולנו רוצות להיראות הכי טוב שאנחנו יכולות באירועים משפחתיים, ולא משנה אם מדובר בבת הדודה שמתחתנת או בברית של האחיין החדש. על מנת להשיג את הלוק המושלם באירוע המשפחתי ענדי עגילים מזהב בסגנון שנדליר. למי שטרם שמעה על המונח, מדובר בעגילי זהב נופלים המתרחבים לכל אורכם ומשובצים באבני חן צבעוניות או בגוון אחיד. התוצאה מאוד מרהיבת עיניים ובשילוב עם שמלת הערב הנכונה, שהיא קלאסית ומעניינת גם יחד, אי אפשר יהיה להישאר אדישים אלייך.

אז יש עגילי שנדליר, ויש עגילים מזהב צמודים וקלאסיים, יש עגילי זהב בצורת חישוקים- קטנים או גדולים ויש עוד סוגים, צורות,ודוגמאות בלי סוף.

מה העגיל זהב שלך?

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב