דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צליל עסקי ברמה גבוהה - הכלי להצלחה 

מאת    [ 01/10/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1526 פעמים ]

צליל עסקי ברמה גבוהה – הכלי להצלחה

 

עולם מלא במסרים שיווקיים מצריך אותנו, כגוף עסקי, לשווק את עצמנו באופן חכם ולנצל כל יריעת פרסום באופן אולטימטיבי. כל לקוח המוותר על שירות החברה יכול לגרור עימו לקוחות נוספים, ונכון הדבר לגבי לקוחות חדשים. השקעה בפרסום נכון של העסק יכולה להניב רווחים לשנים רבות, ולהיפך. ידוע כיום כי תהליך מיתוג  הוא הבסיס הפרסומי לכל חברה המבקשת להגיע אל הלקוחות הנכונים, ליצור לעצמה מוניטין ראוי ולהגדיל את הרווחים.

 

יתרונותיו של צליל עסקי רבים ושונים. ביניהם, אפקט 'שבירת הקרח' המתאפשר תודות לצליל המנעים את זמנו של הלקוח ומאפשר לו היכרות ראשונית עם החברה. במהלך ההמתנה נחשף הלקוח למסרים שונים, מידע או הצעות שיווקיות בהתאם לבחירת החברה. מידע זה יכול לכלול נתונים חשובים ומשמעותיים ללקוח, על השירות הניתן על ידי החברה. כמו כן, יכול צליל עסקי לכלול הצעות שיווקיות רלוונטיות שיעניינו את הלקוח, מידע טכני חשוב, ועוד.

 

חשוב מאוד לציין, שצליל עסקי מאוד נפוץ בקרב בעלי עסקים קטנים מכמה וכמה סיבות שהעיקרית היא המיתוג הראשוני המרשים שפאנטון/ צליל עסקי/ ג'ינגל לנייד יכול לתת לכל בעל עסק, במיוחד אם הוא קטן וכך למעשה למתג אותו ממש כמו חברה מסחרית גדולה עם תקציבי פרסום גדולים.

 

חשוב לבחור חברה איכותית המציעה שירותי קריינות מקצועית ובעלת ניסיון בתחום. חברה שתוכל להציע ללקוח פאנל של כותבים וביניהם קופירייטרים ועורכים, כותבים ומלחינים, קריינים וקרייניות בעלי קול רדיופוני ועוד. ככל שהצוות שמעמידה החברה יותר נרחב ויותר מקצועי – כך הג'ינגל שתבצע יהיה יותר מרשים ויותר אפקטיבי.

 

כמו כן, חברה מקצועית תוכל להעניק את השירות ברמה הגבוהה ביותר, בארץ ובעולם, ולהעמיד לרשות החברה ליווי מלא מתחילת התהליך ועד סופו, ביצירת פאנטון עסקי חד ומדויק, המשקף את ערכי החברה ועולה בקנה אחד עם העקרונות שהחברה מייצגת. המקצועיות והניסיון של החברה המציעה קריינות מקצועית שיווקית, אם כן, חשובים יותר מפרמטרים אחרים ויש לבדוק אותם טרם הבחירה.

 

כמו בכל ענף אחר, חשוב כי נהיה חכמים ונבצע סקר שוק להשוואת מחירים בין נותני שירות בתחום. התייעצות עם לקוחות קודמים, בדיקת המוניטין ושמה המקצועי של החברה, ההיכרות של אנשיה את השירותים השונים הניתנים, ההתמצאות בתחומים השונים, היצירתיות ומגוון האפשרויות שמעמידה חברת קריינות מקצועית לרשות העסק, יעלו את הסיכויים לבחירה מוצלחת של נותני השירות המתאימים וליצירת ג'ינגל ייצוגי, מדויק, איכותי וברמה גבוהה ואפילו בינלאומית.

smart jingles - מיתוג קולי וג'ינגלים לעסקים. הפקת ג'ינגלים ייחודיים לכל מטרהצליל עסקי | קריינות מרכזייה | ג'ינגל שיווקי.


 http://smartjingles.co.il/ 077-5002925 / 054-6978151




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב