דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות מתקדמים לשיתוף ניהול סנכנרון ואחסון תוכן בענן 

מאת    [ 30/09/2012 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2082 פעמים ]

כל בעל עסק מכיר את זה , הבעיה של חוסר סינכרוניזציה בין העובדים קיימת בכל מקום. קבצים נעלמים, טעויות בתקשורת ובעיות בדואר האלקטרוני פעמים רבות יוצרות מצב שבו קבצים לא עוברים בין העובדים כפי שצריך. כלי שיתוף בענן  יוצרים סנכרון מלא ומאובטח בין העובדים ע"י הפעלת ספרייה משותפת אחת שאליה נכנסים כל הקבצים שתהיו מעוניינים לשתף.

דמיינו ששמרתם קובץ מסוים לפני שבועיים - מה הסיכוי שתזכרו היכן הצבתם אותו, באיזה מדיה ועל איזו פלטפורמה טכנולוגית? באמצעות תוכנת שיתוף מתקדמת ועדכנית הבעיה הזו נפתרת, ובקלות – כל הקבצים נשמרים על תיקיות משותפות, בצורה נוחה שתעשה חסד גם לאנשים הפחות מעורים טכנולוגית. כך למשל אפשר לשמור  את כל מסמכי הוורד וה-PDF, ולפתוח אותם גם באייפון בכל עת, בלי להתחיל לשלוח אותם במייל ולבצע עוד כל מיני מעקפים כדי להגיע אליהם וכן לעקוב אחרי שינויים עשו בקבצים, לשלוח הערות ועוד.

Cloud Content-Sharing  (קולבורציה) הוא ללא ספק הדבר החם הבא בעולם פתרונות מחשוב הענן  במגזר העסקי , תחום בו מתמקדת היום עיקר פעילות חדירתן של ענקיות התוכן השיתופי בעולם.

על פי רוב משווקים פתרונות השיתוף הנפוצים על בסיס  SaaS ומהווים אפליקציות אחסון ושיתוף לעסקים המשמשות כעין"קופסת כלים" מקוונת הפותרת את הצורך במרבית התוכנות המשרדיות תוך חיסכון רב .לרוב  משלבות בהן מגוון רחב של פתרונות ענן מובנים ונלווים הכוללים עורכים מקוונים למרבית המסמכים הקיימים תוך יצירת שיתופיות מקסימלית בין העובדים/הלקוחות או עם כל גורם אחר המתקשר אלקטרונית עם הארגון .

 מי שיבחר להשתמש בכלי שיתוך עדכני יוכל  פרט ליכולות הרגילות כמו גישה לכל הקבצים ושיתופם דרך הדפדפן מכל מכשיר ומכל מערכת הפעלה גם  למצוא שם תיקיות ציבוריות, חיפוש מתקדם בתוך מסמכים ואפילו קבלת התראות על שינויים דרך הדואר האלקטרוני או RSS  והכל  גם תחת תקני אבטחה מחמירים מבוססי 256B-AES-Encryption. 

לרוב ניתן ליצור קבוצות משתמשים ולתת הרשאות לעריכת הקבצים או לצפייה בהם בלבד וכן לערוך קבצים במשותף  ולנהל דיונים ותגובות ,משמירת גרסאות, רשימת מטלות, הצפנה וניהול סיסמאות. בתוך כך נמנעות הורדות הגוזלות זמן רב באמצעות צפייה בקבצים ישירות מן הדפדפן, החל מ- Microsoft Office, Adobe Photoshop ו- Flash וכן לסנכרן תיקיות לשולחן העבודה לצורך גישה כאשר אינך מחובר    .

ממשקי משתמש נוחים יאפשרו גרירת הקבצים מהמחשב, וזריקתם לחלון הדפדפן .  בכל חיפוש של קובץ מסוים נדרשת הקלדה של אותיות ספורות בלבד על מנת לקבל את רשימת הקבצים המתאימה או לחילופין לתת לכל קובץ מספר תגיות כמו "שיווק", "קורות חיים" וכד', וכך למצוא אותן מהר יותר, גם אם אינכם זוכרים באיזו תיקיה שמתם אותן. התגיות, הקבצים והחיפוש תומכים כולם באופן מלא בשמות בעברית בנוסף אפשר כמובן להוריד את הקבצים למחשב אחד-אחד או תיקיה שלמה. 

פתרונות שיתוף הכוללים גם אינטגרציה מובנית עם יישומים חיצוניים כדוגמת Office, Google Analytics, Google Apps, Salesforce, Gmail, Zoho ישפרו ללא ספק את התוצאה הסופית.  כמו כן יכללו קונסול אדמיניסטרטיבי מקיף וקל לשימוש עבור ארגונים הנזקקים לניהול עשרות, מאות ואף אלפי משתמשים, הקצאת הרשאות שונות למשתמשים שונים החל מהעלאה בלבד ועד לזכויות עדכון מלאות, הגנות בסיסמא או הקצאת תאריכי תפוגה לקישורי קבצים או לחומרים רגישים. כמו כן ניתן להפיק דו"חות אודות פעילויות של משתמשים או קבצים, כולל כניסות למערכת, הורדות והעלאות קבצים ועדכונים לפי טווחי תאריכים.

דוד אלוש,מייסד ומנכ"ל של חברת CloudCom הנציגה הרשמית של Box ענקית בינלאומית של פלטפורמת השיתוף,הניהול והאחסון של תוכן בענן www.CloudCom.co.il למידע נוסף : DavidAlush@CloudCom.co.il  , רחוב התדהר 17, רעננה 09-748-48-48




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב