דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעתם הדרמתית של כלי השיתוף בענן Collaboration Tools בארגוני ה- Enterprise 

מאת    [ 30/09/2012 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2160 פעמים ]

חברת המחקר הבינלאומית McKinsey פרסמה לאחרונה תוצאות מחקר שסקר את  השפעתם של  כלי שיתוף בארגוני אנטרפרייז. התוצאות מראות בין היתר ש-  77% מבין הנשאלים בארגונים רואים גישה מהירה יותר למידע, 60% מצאו הפחתה דרמתית בתקשורת/דוא"ל , 52% רואים גישה מהירה יותר למומחים פנימיים/חיצוניים ולמעלה ממחצית הנשאלים מדווחים כי ראו ירידה משמעותית בזמן שלוקח למשתמשים ולצוותים כדי להשלים משימות עסקיות.

 סקר Forrester  עדכני מצא כי 72% ממקבלי החלטות IT אומרים כי המוטיבציה העיקרית שלהם להשתמש בפתרון שיתוף בענן מבוסס SaaS היא לשפר את הגמישות עסקית על ידי הוספה של תהליכים עסקיים חדשים וחדשניים ליכולות  הקיימות של ה- IT.

המגמות  ברורות : כלי שיתוף בענן משנים ללא ספק את הדרך שבה אנשים מתקשרים ומאיצים בתוך כך את התפשטות המידע במהירות וביעילות. כבר היום אנו עדים לשינוי דרמתי באופן בו אנו מחליפים מידע ומשתפים אותו במקום העבודה. זהו עידן של תקשורת חברתית שמתורגמת מהר מאוד לשורת הערך התחתונה של הארגון. הדרך בה אנו עובדים היום היא שונה מהאופן בו אנו עבדנו רק לפני שנים ספורות ובתוך כך אנחנו חייבים להתאים את עצמנו למציאות זו.

סביבות שיתופיות משופרות מהוות הזדמנות עבור ארגונים לחדד את המודלים העסקיים שלהם. ארגונים צריכים פתרונות ושירותים המאפשרים לאנשי מקצוע ביצוע עבודה טובה יותר בסביבות העסקיות המשתנות של ימינו.

כלי השיתוף מעודדים שיתוף של רעיונות שאולי לא היה אפשרי בלעדיהם וזאת להבדיל משיטות התקשורת ארגוניות הקיימות כגון דוא"ל , FTP וכונני רשת  בהן המידע אינו מובנה ולא מאפשר למצוא במהירות את המידע הנדרש .

הכללתם של כלי שיתוף מספקת אפשרויות אינסופיות לשיפור פריון עבודה, איכות העבודה והחוויה הכוללת בעבודה. עובדים צריכים כל הזמן כלים שיאפשרו להם לנווט בין הגבולות הארגוניים, לעודד שיתוף של רעיונות ,להתחבר לאנשים הנכונים ולהגביר את קצב ואיכות העבודה שלהם. בתוך כך, עובדים נוטים יותר להשתתף ביוזמות של חדשנות, לשאול שאלות, לשתף ברעיונות, ולגלות מה אנשים בסביבתם העסקית הקרובה חושבים בזמן אמת על נושאי פעילות משותפים להם.  

מידע רגיש המועבר מספר פעמים ביום עם אנשים בתוך ומחוץ לחברה מחייב שימוש בפלטפורמות טכנולוגיות חכמות הכוללות גם כלי שיתוף מאובטחים המאפשרים לעסקים להגן על המידע של חברה באופן רציף.

החשש למעבר לענן מובן וימשיך להדיר שינה כל עוד נהיה חשופים לפלטפורמות טכנולוגיות/אינטרנטיות המהוות חלק בלתי נפרד ממערכות התפעול היום יומיות של כולנו. יחד עם זאת ולשם כך נקבעו תקני אבטחה מחמירים המקובלים בסטנדרטים בהן נבחנות מערכות מסוג זה . יעידו על כך חברות שמגלגלות מיליארדי דולרים כדוגמת  P&G (פרוקטר &  גמבל)  עם עשרות אלפי עובדים שסמכו ידם על תקני אבטחה אלו ועברו לשימוש בכלי שיתוף בענן.

 מערכות השיתוף המתקדמות בענן כוללת למעשה סדרת פתרונות הכוללות בין היתר :

Document Management, Online File System, FTP replacement, Deal Room, Project Management, Manage File Transfer.

כמו כן מאפשרות שילוב מאובטח של אפליקציות המרחיבות את הפונקציונאליות הארגונית הנדרשת.

לסיכום ניתן לומר שלכלי שיתוף בענן יש את היכולת לחולל שיפור בתהליכים העסקיים והחזר השקעה צריך להימדד בסופו של דבר על פי תוצאות של תהליכים עסקיים.

דוד אלוש,מייסד ומנכ"ל של חברת CloudCom הנציגה הרשמית של Box ענקית בינלאומית של פלטפורמת השיתוף,הניהול והאחסון של תוכן בענן www.CloudCom.co.il


למידע נוסף : DavidAlush@CloudCom.co.il


רחוב התדהר 17, רעננה 09-748048048


     




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב