דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות הפרסום באתרי באזז והשימושיות של אתרי Pligg 

מאת    [ 30/09/2012 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2700 פעמים ]

אתרי באזז ומערכת Pligg

מה זה מערכת Pligg?


ובכן אם תחפשו בגוגל את המילה "פליג" או Pligg תראו מייד שיש הרבה דיבורים מסביב לעניין. פליג היא מערכת קלה לשימוש, ממש כמו וורדפרס ומערכות אחרות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפתוח database עם שם משתמש וססמא בשרת שלכם. להעלות את הקבצים של פליג מאתר הבית שלהם לאתר שלכם החדש (ההורדה מאתר פליג הרשמי היא חינמית) ולעשות ממשוק  ראשוני. לאחר מכן תאלצו במשך כחצי שעה לשנות את המערכת מאנגלית לעברית. הכל מגיע עם הסברים בקובץ ה-readme ודרוש מכם רק הבנה טובה בשפה האנגלית.

כותב מאמר זה פתח אתר פליג לפני שבוע. אם תרצו יש כאן קישור לאתר הבאזז במערכת Pligg הפשוטה כדי שתוכלו לעיין באתר. השימוש באתר הינו חשוב מאד למקדמי אתרים ואנשים שרוצים לאנדקס את האתר שלהם, או עמוד חדש של האתר שלהם, או מאמר שהם פרסמו ברשת, באינדקסים של גוגל כמה שיותר מהר. כמו כן כל קישור שמגיע מאתר באזז כזה הוא לינק לכל דבר. זה לא לינק מרשים של מאמר שלם כמו הלינקים ממערכת אתר מאמרים אבל בכל זאת זה לינק וזה לוקח דקה וחצי לפרסם.

אינדוקס מהיר של תכנים חדשים

אחד מהדברים השימושיים ביותר באתרי פליג ואתרי באזז הוא השימוש באתר כזרז אינדוקס. מכיוון ובעלי אתר הבאזז בונה קישורים לאתרו על בסיס יומי בכדי לחזק אותו בדירוגים, האתר מתאנדקס כל הזמן מחדש. אם פרסמתי למשל מאמר חדש באתר שלכם ואתם רוצים שהוא יתאנדס אצל גוגל כמה שיותר מהר, אתם יכולים לעשות קישור או שניים מכמה אתרי באזז למאמר החדש, ככה תראו איך הוא מופיע אצל גוגל כבר אחרי כמה ימים (או אפילו חצי שעה במקרים מסויימים). 

קישורים מהירים

ההרשמה למערכת הפליג של אתרי באזז לוקחת כמה דקות. לאחר מכן אתם יכולים להתחיל לפרסם תכנים, עם קישורים, פחות או יותר לאן שבא לכם. אך היו זהירים, קישורים רבים מידי מאתרי פליג, במיוחד אם אתם משתמשים בתוכן מועתק, יכולים לעשות נזק לדירוג של האתר שלכם. 

התקנת מערכת פליג באתר חדש (לרציניים)

מכיוון שקהילת המשתמשים במערכת פליג בישראל עדיין מצומצמת מאד, אני רוצה לספר לכם שהמערכת היא קלה מאד להפעלה (פחות או יותר קלה להתקנה כמו מערכת WordPress הפשוטה, ונוחה לשימוש. אם אתם עוסקים בתחום קידום אתרים אורגני ולא פתחתם עדיין אתר באזז עם מערכת פליג, אני ממליץ לכם לעשות זאת עוד היום. ההורדה של המערכת היא בחינם (דרך אתר pligg.com) ההתקנה היא פשוטה (כחצי שעה והכל מוכן!) והשימושיות היא מעולה. תוכלו לאנדקס את התכנים החדשים שלכם בגוגל צ'יק צ'ק.

מעורבות לקוחות ובעלי אתרים באתרי פליג ובאזז

יש לכם אתר אינטרנט? תפתחו לכם אתר פליג נפרד שם תוכלו לפרסם כל פעם קישור לתכנים החדשים באתר שלכם! אתם עובדים בתחום קידום אתרים וקשה לכם לעקוב אחרי לקוחות שמפרסמים תכנים חדשים כל הזמן? תספרו להם שהם יכולים לפרסם אצלכם בחינם מתי שבא להם באתר הבאזז! ככה תוכלו לערב את הלקוחות בקידום האתר בלי לשבור את הראש והכל תחת העין הבוחנת שלכם!

 

תהנו מאתר הבאזז החדש ותפתחו כמה כאלו בעצמכם. חייבים להגדיל את קהילת הפליג בישראל!

כותב מומחה בנושא מערכות Pligg ואתרי באזז בעברית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב