דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת נכסים מניבים בארהב 

מאת    [ 30/09/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1728 פעמים ]

רכישת נכסים להשקעה.

לצערנו הרב, כיום הרעיון של רכישת בית פרטי התהפך לחלוטין והפך מנושא שהיה מובן מאליו לחלום רחוק ועל כן, עלינו להבין ולמצוא את השיטות הטובות ביותר כדי לרכוש בית בעלות שפויה ומעבר לזה, לקנות בית שיאפשר לנו תשואה גבוהה במועד מכירותו.

בכתבה שלי אנסה לגעת בדברים החשובים הקשורים לרכישת נכסים מניבים בארץ ובמקומות אטרקטיביים בעולם, לספק אינפורמציה ולענות על שאלות מהותיות שעוסקות בנושאים בעלי משמעות לדוגמת - נדל"ן בחו"ל, שימוש במשרדי תיווך או רכישת נכס בחו"ל.

רכישת נדלן להשקעה

אחת השאלות המרכזיות שמי שמחפשים דירות נאלצים לתת לה למענה, מעבר לגודל והמיקום, היא אם כדאי להעזר בשירותי מתווך. ברור לכולם שיש יתרונות רבים - מדובר בנותן שירות מנוסה שמכיר את שווי הנכסים, טיב הדיירים באזור ובנוסף, את היצע הבתים. אבל מנגד קיים חסרון בולט - עמלת התיווך, אולם היא במעל 75% מהמקרים מתקזזת כאשר המתווך שלכם מצליח לצמצם משמעותית את השוני במחיר הקיים בין הרוכש למוכר.

אספקט נוסף שכדאי מאוד להתייחס אליו כאשר שוקלים וחושבים על קניית בית חדש בארץ או בחול הוא המטרה של הנכס. אם חושבים על נכס לצורך מגורים או השקעה, אם מחפשים בתים בארץ או באירופה. לכל מטרה ישנם דגשים חשובים שחשוב מאוד להתייחס אליהם.

נדל"ן בחו"ל - כאשר בוחרים בדרך זו מהותי להקפיד על ביצוע עסקאות אלו באמצעות חברה מקצועית, מכיוון שבשורה התחתונה לאו דווקא אתם תנהלו את רכישת השטח והנכס, השיפוץ ומכירה שלו. יחד עם זאת, מספר גדול של משקיעים בוחרים באפשרות זו כהשקעה קצרת טווח ולאמיתו של דבר כנדל"ן מניב, ולכן מומלץ להבין מראש מהי העלות ומה התמורה המובטחת שתישא ההשקעה.

קניית דירה מקבלן או יד שנייה? - חלק ניכר מהאנשים בטוחים שקניית כל בית חדש הוא עסק הרבה יותר יקר מקניית דירה יד שנייה, אבל בשתי האופציות חשוב מאוד לזכור שהעלות הראשונית היא בחלק מהמקרים רק ההתחלה, מהסיבה שאנחנו נאלצים לשלם על דברים קטנים נוספים ובגלל זה, מומלץ להתייחס ברצינות לנושא העלות ולהיות מוכנים להפתעות מסוימות בנושא זה שכן, הן עשויות להופיע.

וטיפ קטן לסיום, עם צצות לכם עוד שאלות או תהיות אחרות על תחום הנדל"ן, או לגבי דברים אחרים שקשורים לקניית נכסים בארץ ובמדינות נוספות - כנסו לקישור וחשוב מזה תזכרו שבהשקעות צריך לנהוג בצורה אחראית ולבדוק את כל סעיפי בחוזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב