דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנסתר כבר גלוי מזמן, הקשר בין מדע לרוחניות - פיזיקה קוונטית והקשר שלה ליצירת מציאות חיינו (חלק 2) 

מאת    [ 29/09/2012 ]

מילים במאמר: 920   [ נצפה 1885 פעמים ]

בואו נתחיל עם .... יסודות של פיזיקה קוונטית

כדי לקבל הבנה עמוקה יותר של מה היא פיזיקה קוונטית, למרות שזה לא הכרחי, רצוי להבין את הבסיס שיעזור לך לבסס את הבנה של איך החיים שלך מתגלים. ההבנה הזאת תאפשר לך להמשיך לפתח את היכולת שלך לשפר במהירות ובאופן קיצוני את איכות החיים, המצב הפיזי, הכלכלי, הרגשי או הרוחני.

ראשית, בוא נסתכל על מה היא פיזיקה קוונטית ...

פיזיקה קוונטית הינו מחקר של איך, ולמה כל דבר המרכיב את היקום וגם כל מה שיש בו, הנראה והסמוי. זהו מחקר מפורט של מה שמכונה "מכאניקה קוונטית" הקובע איך כל הקוסמוס התחיל להתקיים מהתחלה ברמה האטומים ותת-אטומים.במילים פשוטות יותר, מדובר במחקר עומק של אבני הבניין של היקום.

בעיקרון, פיזיקה קוונטית מנתחת דברים שחוו בחיים ובצורות שונות ומעתיקה אותם בחזרה למקור שלהם, אשר נגזר (כפי שתגלה מהר) מאנרגיה טהורה.

כפי בטח שגילית בבית הספר היסודי, כל מה שאתה רואה בעולם הפיזי מורכב ממולקולות.

פיזיקה קוונטית הולכת כמה צעדים מעבר למולקולות. היא לוקחת את החלקים הקטנטנים האלה ומחלקת אותם לחלקים עוד יותר קטנים. בדרך הזאת היא יוצרת יכולת ללמוד על החלקים אלה, אשר ידועים היום כאטומים, בצורה פרטנית יותר. מדענים גילו שכאשר שוברים את האטומים האלה וחוקרים אותם, מגלים שהם עשויים מחלקים עוד יותר קטנים הנקראים תת-אטומים.

הסבר פשוט לגבי הרכב המולקולות ....

רמה אחת מתחת למולקולה היא אטום.השלב אחד אחרי זה כלפי למטה מאטום הם חלקיקים תת-אטומים, אשר מורכבים פוטונים, לפטונים, אלקטרונים, ניטרונים, קורקים וכו '

בנקודת זמן הזאת, רמת תת-אטום, זה השלב הכי רחוק שפיזיקה קוונטית הצליחה להגיע עליו.למרות שיש עוד הרבה מה לגלות, כבר עכשיו תוכל להבין כי מה שהתגלה עד לנקודה הזאת מספיק, כדי לדעת איך להתחיל לבצע שינויים דרמטיים בהתייחסות לחיים שלך ואיך תוכל ליישום את מה אתה הולך לגלות. כל אלה יכולים לאפשר לך להגיע לרמה של הצלחה חסרת גבולות, הגשמה והרמוניה בחיים.

אני לא רוצה להפוך את זה להרצאה על פיזיקה קוונטית, אז בוא נכניס לתוך חומר טוב באמת .....

ראשית בואו נסתכל על מה חלוצים של תחום המכונה פיזיקה קוונטית גילו ....

שלושה גברים, שלוש תגליות מדהימות שגייסו את המודעות של העולם ביכולת שלהם ליצירת חוויית החיים בצורה מודעת ומכוונת.

בשנת 1925 נעשה גילוי מדהים.

E=MC2

מה שאומר : Energy = EVERYTHING

תגלית ענקית ומדהימה המוכרת היום כ E=MC2 נתגלה ב 1925 על ידי מדען אלברט איינשטיין.הגילוי הזה שינה באופן קיצוני את דעותיהם של קהילת המדענים בנוגע לאמונה שלהם לגבי מה שיצר את העולם, ואיך הכול התחיל להתקיים.הידע הקודם של המדענים נקרא פיזיקה ניוטונית. פיזיקה ניוטונית טוענת שכל הדברים, פשוט התרחשו כתוצאה מכוח המשיכה.

הפיזיקה הניוטונית בעצם הייתה תיאוריה של איזק ניוטון המבוססת על האמונה של המאה ה -17, כי היקום מורכב מעצמים מוצקים (אטומים), אשר נמשכו אחד כלפי השני על ידי כוח המשיכה. במאה ה-19 הרחיבו את התיאוריה הזאות, והחליטו שמבנים של האטומים הם אבני דרך של כל הבנייה הבסיסית של הטבע.פיזיקה ניוטונית טוענת, כי אטומים בעלי אופי מוצק.במילים אחרות, אלקטרונים, פרוטונים וכו' - כל אטום מורכב ממסה מוצקה או אובייקט פיזי מוצק.

איינשטיין גילה תגלית ששינתה את הראיה של העולם, אשר הוכיחה כי ניתן לחלק את אטומים אלה לתת-חלקים ולהמשיך לבחון אותם, והתת-חלקיקים אשר ביחד יוצרים את האטומים - הם אנרגיה טהורה.

באותה תקופה איינשטיין האמין כי אנרגיה שהוא גילה קיימת רק בצורה של חלקיקים. במילים אחרות, לפי דעתו חלקיקים "הופיעו" כיחידות אנרגיה "מוצקות".

למרות שהוא תיקן "חלקית" את התיאוריה שלו, פיזיקאי אחר בשם תומס יאנג האמין, כי אנרגיה קיימת כצורת גל ולא כחלקיקים.

בשלב זה, יש לנו הפיזיקאי אחד האומר שאנרגיה מורכבת מגלים ופיזיקאי אחר אומר כי אנרגיה מורכבת מחלקיקים. אז למי אנחנו הולכים להאמין???

נגיע לזה בעוד רגע... חשוב לציין שעל סמך ממצאים שהתגלו עד כה, כולם הסכימו כי כל הדברים ביקום עשויים מאנרגיה.

זה באמת חשוב!!! אז תקלטו את זה ... באמת תקבלו את זה!

כל דבר הקיים ביקום כולו, אשר בא לידי ביטוי על ידי 5 חושים שלנו, מהדבר הכי-הכי קטן עד לדבר הכי-הכי גדול, מהדבר המיקרוסקופי עד למקרוסקופי מורכב מטריליונים של אטומים מוצקים הנמשכים יחד על ידי סוג של כוח הכבידה.

אף על פי זה שהפיזיקה הניוטונית עד עצם היום הזה נכונה "חלקית", מזווית ראיה הברורה של פיזיקה, פיזיקה קוונטית מספקת הרבה יותר עומק, הבנה והרבה יותר מרגשת ועוצמתית.

הגילוי של איינשטיין לקח את תורת הפיזיקה הניוטונית צעד נוסף קדימה וקבע כי אטומים וכל מה שחובר יחד לצורה כלשהי, מורכב מחלקיקים תת-אטומיים, אשר הליבה שלהם הינה אנרגיה טהורה.

מבלי שניכנס לפרטי פרטים של איך איינשטיין הגיע לנוסחה הזאת, אשר שינתה את מהלך ההיסטוריה, אנסה להציג בצורה פשוטה ביותר, איך הנוסחה E=mc2 שוברת את הצורות הגדולות ביותר לחלקיקים הקטנים ביותר.

 

E=mc2

 

קוסמוס-> יקום ->גלקסיה->כדור הארץ ->מספר ->מערכות איברים ->תאים->מולקולות ->אטומים

 

תת-חלקיקים = אנרגיה

 

בשורה התחתונה, גילוי של איינשטיין מוכיח שכל הדברים בעולם ברמה הבסיסית שלהם מורכבים מאותו חומר - אנרגיה. מה זה הדבר הזה אנרגיה טהורה? ומה זה האנרגיה "הזאת" שיוצרת את כל הדברים?

אנסח את זה בדרך אחרת, אפשר לומר שאנחנו קיימים במה שאפשר לקרוא "שדה אנרגיה אינסופי", סוג של מרק של אנרגיה קוונטית, בדיוק כמו טיפה בודדה של מים שקיימת בתוך האוקיינוס.

עד עכשיו זה בטח לא אומר לך הרבה, אבל תישאר איתי עוד קצת, כי זה נהיה ממש מדליק ומרגש ותוכל לראות בצורה ברורה ועמוקה הרבה יותר, איך כל זה שייך אליך בכל היבט החיים.

ואני מדברת כאן על "שינוי החיים"!

כמעט הגענו ....

כל דבר שקיים: טבע, קול, צבעים, חמצן, רוח, מחשבות, רגשות, כיסא, בית, מכונית, גוף הפיזי, כוכבים, כלב, יכולת שלך לראות, לשמוע, להריח, וכו, וכד', קיים רק כתוצאה של אותה אנרגיה שדיברנו עליה עד עכשיו.

להמשך יש לעבור לחלק 3...

מירי בלנק – החלופה המעשית לטיפול פסיכולוגי - לתוצאות מהירות שמאפשרות לחיות טוב יותר. בעלת תואר ראשון Bsc במחשבים. בוגרת 3 שנות לימוד בשיטת ניאו-הומנולוגיה ומטפלת משנת 2005. בוגרת קורס מגשרים ב"גבים – המרכז הישראלי לגישור ואימון". בוגרת קורס הנחיית קבוצות ב"ת.ל.מ. - רשת ארצית לטיפול פסיכולוגי, ייעוץ איבחון והכשרה".   דף הפיסבוק:  http://www.facebook.com/NeoPsychology




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב