דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמפיין פרסומי - הבנה אמוצינלית של צרכי הלקוח שלך בדרך לקמפיין מנצח 

מאת    [ 26/09/2012 ]

מילים במאמר: 808   [ נצפה 2517 פעמים ]

אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת - זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת  כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

 

אילו הם כללים שינחו אותך בצורה הנכונה איך לתפוס את הלקוח שלך באמות הרגש שלו.

 

בחינה והערכה של הלקוח שלך

 

בעוד שיש דברים שבהם אפשר להבחין בצורה ויזואלית לגבי הלקוח שלך, אתה תקבל תוצאות טובות הרבה יותר אם באמת תבצע מחקר מקיף על הלקוחות הפוטנציאלים שלך בצורה כלשהי. אתה יכול לבצע סקרים באתר שלך, לשלוח מיילים שמזמינים את הלקוחות להשתתף במחקר מהיר או אמצעים אחרים לאגירת מידע.

 

חשוב מאוד לא להתעלם מהתשובות שאתה מקבל ולקרוא את הפידבקים בצורה מקיפה. רצוי מאוד לא לסנן חלקים מהפידבק אם הם לא לרוחך. האמת היא שביקורת בונה יכולה לסלול את הדרך לרעיונות חדשים, מוצרים חדשים או שירותים חדשים. בנוסף חשוב שתלמד מעדויות מהשטח, מה באמת קורה, האם יש טרנד מסוים - , האם רוב האנשים משבחים אותך על אותו דבר  - אם זה המצב האלמנטים הללו כנראה מאוד חשובים להם וחשוב לך להתמקד בהם.

 

בצע תחקיר מקיף על סגנון החים של הלקוחות שלך וגם על הדמוגרפיה הבסיסית בסביבה בה הם חיים.  במילים אחרות, לדעת שהמבקרים שלך הם בעיקר נשים בגילאים שבין 50-60 ועושים יותר מ120,000 שקל בשנה זה נחמד. למרות זאת זה לא באמת אומר לך אם הן בדרך לצאת לפנסיה או מנסות לחסוך כסף איפה שהם יכולות מפחד שלא יהיה להם מספיק. המחקר גם לא אומר לך מה הרופאים אמרו על רמת הכולסטרול ולחץ הדם שלהן בזמן האחרון (כנראה בגלל המשקל שהן הוסיפו שנה אחרי שנה)

 

שים את עצמך בנעלים שלהם

 

ברגע שאספת את המידע, שים את עצמך בנעלי הלקוחות שלך ליום אחד. אל תבחן את הממצאים באופן מתודי, באמת תחשוב מה הממצאים אומרים. הבה ונחזור לפסקה הקודמת וננתח את רסיסי המידע הקטנים.

 

"נשים בין הגילאים 50-60 שמרוויחים 120,000 שקל לשנה, שמתקרבים לגיל פרישה ומנסים לחסוך כסף בכול צורה מחשש שלא יישאר..."

 

מה אם אתה היית בסיטואציה הזו - מה אתה היית מרגיש - "פשוט מדהים!, כול הכסף שחסכתי בשביל המשכנתה ילך עכשיו לתכנית שומרי משקל יקרה או גרוע מזה... אני יצטרך לקבל טיפול תרופתי יקר לבעיית ההשמנה ולסבול את תופעות הלוואי המוזרות האלו. ברוב המקרים יגיעו בתקשורת למסקנה לאחר כמה חודשים שהגלולות האלו ממש לא עובדות או אפילו יכולות להרוג אותך. האפשרות היחידה שנותרה לך היא להוריד במשקל, אבל אין לך מספיק מוטיבציה אז אתה צריך להיכנס למסגרת, ממש מושלם אני מתקרב לפרישה ואני צריך להיות עבד למדד הקלוריות לעזאזל!".

 

לא ממש הסיטואציה המשולמת - אתה לא ממש רוצה להשתתף בתכנית הרזיה - לאחר שעברת בראש את הסימולציה הזו אז אתה מבין את המצב הנפשי של הלקוח הפוטנציאלי שלך ומתאים לו בעצם את הקמפיין שיכול להתאים למצב המודעות שלו.

 

שאלות הם נקודת התחלה טובה להתחיל ממנה את הסלוגן הפרסומי לדוגמה, "מחפש תכנית הרזיה שמתאימה לצרכים שלך ולאורך החיים האינטנסיבי שלך?". " צריך תכנית הרזיה עם תוצאות מהירות שלא תשחט לך את הכיס ?." תחשוב על שאלות שיכולות לשקף את מצב הרוח של הלקוחות שלך ושעליהם תוכל לענות בצורה חיובית.

 

בנוסף, אתה יכול להדגיש את היתרונות של המוצר או השרות שלך ללקוח במצב התודעה המודגש למטה.

 


    • שיהיה קל
    • כול הדברים ארוזים מראש וספורים מראש
    • זה משתלם מבחינה כספית
    • אתה מקבל תוצאות מהירות
    • הבריאות שלך משתפרת ככול שאתה מוריד במשקל
    • זה נותן לך יותר אנרגיות
    • אנשים אחרים ראו ירידה בלחץ הדם ובכולסטרול תוך 4 שבועות

 

יש עוד הרבה אלמנטים, כול האלמנטים האלו יכולים להשתלב בקמפיין הפרסומי שלך יחד עם ההטבות המתאימות ואת התוצאות הסופיות שיראו בברור איך תכנית ההרזיה הזאת היא בדיוק מה שהאישה צריכה. לא משנה כרגע מה אתה עושה אל תשכח את הצעד הכי חיוני שיוסיף את ההטבות ואת התוצאות הסופיות לאלמנטים הללו. 

אתה אפילו יכול ליצור תכנית "קדם פרישה" שמיועדת לעזור לאנשים עם לחץ דם וכולסטרול נמוך להיות יותר אנרגטיים יחד עם הורדה במשקל על מנת שלנשים בגיל המיועד יהיה בריאות טובה יותר והרבה יותר אנרגיות לשנים הבאות. תן את זה במחיר מבצע וזרוק פנימה כמה תוספות ותפרת לנשים האלה חבילה מעולה שתעשה אותם מרוצות עד הגג.

לסיכומו של דבר כול הרעיון הוא ללמוד איך, מה, מתי, היכן ולמה של המבקרים באתר שלך.אתה צריך להבין מה מניע אותם. ברגע שהבנת את המצב הרגשי של המבקרים שלך ובאיזה מצב אמוציונאלי הם נמצאים יהיה לך קל הרבה יותר ליצור להם את הקמפיין הפרסומי בצורה האפקטיבית ביותר.

 

איציק עומרי קידום אתרים ותוכן שיווקי חברת Creative Brilliance  מילים פשוטות - רעיונות גדולים טל: 054-5205985 www.creativebrilliance.co.il    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב