דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 סיבות למה כדאי לקחת מאמן כושר אישי 

מאת    [ 25/09/2012 ]

מילים במאמר: 674   [ נצפה 1918 פעמים ]

יש סיבה לכך שכוכבי קולנוע ואילי הון פיננסים שוכרים מאמני כושר אישיים: היתרונות של עבודה עם מאמן כושר אישי נעוצות בכך שזו אחת הדרכים המהירות ביותר, הקלות ביותר והמוצלחות ביותר לשיפור הכושר הגופני והבריאות שלכם. למעשה, היתרונות של אימון כושר אישי הוכיחו את עצמן ככל כך יעילות, שהתחום התפשט גם מעבר לנחלתם של העשירים והמפורסמים. כיום, מאמני כושר אישיים נשכרים על ידי אנשים מכל רמות כושר, הגיל והמצב הכלכלי וזאת כדי ליצור שינויים בסגנון החיים שלהם מאחר שאלו מתקשים להשיג זאת בעצמם. איך תדעו אם שכירת מאמן כושר אישי היא הבחירה הנכונה בשבילכם? קחו בחשבון את הדברים הבאים שמאמן כושר אישי יכול לעשות: 



1. מוטיבציה - בין אם המטרה שלך היא לרדת במשקל, להפעיל את הגוף או להשתפר בתחומים ספורטיביים מסוימים שכירת מאמן כושר אישי היא תמיד אופצייה טובה. מאמן טוב יעודד אותך, ייתן לך מוטיבציה, ידחוף אותך לעשות עוד חזרה אחת בתרגיל שקשה לך ותמיד ידע לתת לך את המילה הטובה שתדרבן אותך או לחליפין ללחוץ עליך כדי שתצליח. 


2. למידה נכונה - שימוש במאמן כושר אישי יעזור לכם ללמוד את הדרך הנכונה לשימוש בציוד, לשפר את הטכניקה שלכם פלאים ופשוט ללמד אתכם תרגילים חדשים תוך מתן דגש על ביצוע יעיל ונכון.

3. שיפור כושר גופני כללי - סקרים הראו שהסיבה העיקרית שאנשים שוכרים מאמנים אישיים הוא כדי לקבל סיוע מקצועי ובכך לשפר את הבריאות, הכוח, הגמישות, הסיבולת, היציבה, שיווי המשקל ועוד .מאמן אישי יעקוב תמיד אחר ההתקדמות שלכם ויכוון את תוכנית האימונים שלכם אל המטרה.

4. מצב בריאותי - אחוז גבוה מהאנשים השוכרים מאמן כושר אישי סובלים מבעיות רפואיות  כגון דלקת פרקים, סוכרת, או השמנה. מאמן אישי יכול לעזור עם בעיות אלו או אחרות כמו כאבי גב תחתון, שיקום מפציעה ואימונים לפני או אחרי לידה. המאמן האישי שלך יכול לעבוד עם הרופא שלך, פיזיותרפיסט או איש צוות רפואי אחר כדי לתכנן תכנית בטוחה, יעילה, אשר תאיץ את ההחלמה ותאפשר להגיע למטרות הבריאותיות של הלקוח.

5. פרטיות - חרדה מאנשים? מה יחשבו עליי? אני נראה מצחיק כשאני מתאמן? אם אלו הבעיות שלכם, מאמן כושר אישי יכול לפתור אותן. מאמן כושר אישי יכול לעבוד איתך בבית או בכל מקום שנוח לך ובכך לפתור את הבעיות הללו.

6. תוצאות ביחס לזמן - תפסיקו לבזבז את הזמן שלכם. קבלו תוצאות מקסימליות במינימום זמן עם תכנית שתוכננה במיוחד בשבילכם. אימונים שישתמשו בנקודות החוזק שלכם ויישפרו את החולשות שלכם הינם אימונים יעילים ואפקטיביים הרבה יותר.

7. פסיכולוגיה - יום קשה בעבודה? בעיות בבית? מאמן כושר אישי הוא גם הפסיכולוג שלכם, הוא זה שמקשיב לכם ומנסה לעזור. מאמני כושר אישיים הם גם פסיכולוגים לא רעים ולפעמים כל מה שצריך בשביל ההרגשה הטובה היא מישהו שיקשיב לכם בזמן שאתם משחררים אגרסיות. בסוף האימון תרגישו טוב יותר מכל הבחינות.

8. תזונה - מאמני כושר אישיים טובים ואיכותיים מבינים גם בתזונה. חלקם בונים תפריטי תזונה ומלמדים את הלקוחות שלהם מהי תזונה נכונה ומה רצוי לאכול ומה לא. בלי תזונה נכונה לרוב יהיה קשה מאוד להגיע למטרה ומאמן שאכפת לו מהלקוח שלו, יהיה חייב להיות מצויד בכלים מתאימים. מאמני כושר אישיים מצליחים יודעים, חיים ונושמים תזונה נכונה ולכן יכולים לעזור לכם גם בתחום הזה באותו המחיר!

9. מגוון - מאמני כושר אישיים מצויידים בכמות תרגילים עצומה. מאמן טוב ינסה לדאוג שאף פעם לא תשתעממו מהאימון שלכם. תמיד יהיה לו תרגיל חדש להראות לכם ומשהו חדש שיאתגר ויעניין אתכם.

10. תמיכה וחיזוקים - מאמן כושר אישי טוב יהיה צמוד אליכם בכל שעות היום, גם אם הוא לא נמצא פיזית לידכם. הוא ידאג לשלוח הודעות, להתקשר ולעודד אתכם לחיות בריא יותר ולהתאמן יותר גם בימים שאין לכם אימון יחד. הוא יעזור לכם בבחירת ציוד, בקניית אוכל אם צריך ובכל דבר אשר יעזור לכם להגיע ליעדים שלכם. הוא יצור עבורכם מסגרת מסוימת שתוביל אתכם אל עבר השינוי שחלמתם עליו.

לסיכום, עם מאמן כושר אישי נכון, אתם תוכלו למצוא את תכנית האימונים שעובדת הכי טוב בשבילכם. האם נוח לכם יותר עם מסגרת תובענית או גישה עדינה יותר? האם אתם רוצים להתאמן בבית, בעבודה או במועדון כושר? כמה פעמים בשבוע או בחודש תרצו לפגוש את המאמן האישי שלכם, ולכמה זמן? שכירת מאמן כושר אישי מאפשרת לכם לבחור את סוג ההדרכה שתועיל לכם ומאמנים אישיים יודעים להתאים את עצמם אל צרכי הלקוח. היכנסו לכושר וקחו אחריות על הבריאות שלכם!

טל בן משה - מאמן כושר אישי ויועץ תזונה


בוגר קורס מאמנים וקורס מאמנים בכירים בוינגייט, מאמן כושר מזה 11 שנים  0507809092 mytrainer6@gmail.com /www.mytrainer6.blogspot.com http://www.facebook.com/mytrainer6




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב