דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים טבעות אירוסין 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1560 פעמים ]

מעמד הגבר בשעה בה הוא מצי נישואים לאשתו העתידית, הוא אחד מהמעמדים המרגשים בחיים. ההצעה יכולה להיעשות במספר דרכים מקוריות וייחודיות, על רקע אורו של הירח, על שפת הים, במהלך סעודה מפוארת ועוד. אך לא משנה כיצד יבחר הגבר להציע נישואין לכלתו העתידית ובאיזה מקום ההצעה תיערך, היום המיוחד הזה לעולם לא יימחק מזיכרונם של הזוג הצעיר.

גורם מרכזי וחשוב מאין כמותו בהליך התכנון של הצעת הנישואים, הוא כמובן המסע הארוך והמפרך אחר הטבעת המושלמת עבור בחירת ליבך שאמורה לייצג ולסמל את הקשר המיוחד שנרקם ביניכם לאורך השנים ושעתיד עוד להירקם במרוצת השנים, טבעת אשר אמורה לממש ולשקף את טעמה הייחודי של כלתך לעתיד.

חיפוש אחר הטבעת המושלמת

טבעות אירוסין, מוענקות לאישה במעמד הצעת הנישואין על ידי הגבר. טבעות יהלום, או טבעות המשובצות במספר רב של יהלומים מעוררת כמעט בכל אישה התרגשות אדירה, יוצאת דופן במינה. המאמר שלפניכם יציג מספר דגשים אשר יקלו עליכם הגברים, את הקשיים הכרוכים בחיפוש המייגע אחר הטבעת המושלמת שתעורר תדהמה והתפעלות, מצד בחירת ליבכם.

יש לזכור- אין כללים וחוקים אחידים!

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של דגמים עבור טבעות אירוסין כגון, טבעות סוליטר, טבעות יהלום, טבעות אשר משלבות אבני צד וטבעות מעוצבות. חשוב לזכור שכל עוד מדובר בבחירה של טבעות אירוסין אנו לא מדברים במונחים של נכון ולא נכון, אין כללים וחוקים מוסכמים מראש. הדבר היחיד שיכול להיות נכון במהלך החיפוש אחר הטבעת המושלמת הוא התחושה שלכם לגבי האופן שבו תתקבל הטבעת על ידי בת זוגתכם, והרגש שהיא תעורר בה.

במידה ואתם הגברים, ממש אבודים וכבר אינכם מסוגלים להבחין בין טבעת יפה ומרשימה לבין עוד סתם טבעת, אתם יכולים לפנות לצורף שמעצב תכשיטים ולבקש ממנו שיעצב לכם טבעת ייחודית אשר תענה על כל ציפיותיה של בחירת ליבכם. במקרים בהם אתם יודעים בדיוק מהו סגנונה וטעמה האישי של בת זוגתכם, ניתן לגשת ליצרן תכשיטים עם מודל הטבעת המועדף ביותר על בת זוגתכם, ויצרן הטבעות ינסה לשחזר, ברמת הדיוק המרבית את אותו המודל.

אם בחירת ליבכם תמיד חלמה על טבעות יהלום, החיפוש הופך הרבה יותר פשוט אך ההוצאות, מאידך גיסא, עלולות להיות לא כל כך פשוטות, בלשון המעטה. אף על פי כן, אם אתם יודעים בוודאות שטבעות, המשובצות ביהלום מבריק ומרהיב, הן אלו שעתידות לשמח את בחירת ליבכם לאין ערוך, מומלץ וכדאי להשקיע בהן. המחירים של אבן היהלום נעים בהתאם לארבע תכונותיו המרכזיות (4C), קרט, ניקיון, טוהר וחיתוך.

מאור תכשיטים - טבעות אירוסין. חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב