דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח תאונות אישיות לתלמידים 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3751 פעמים ]

אף שחלק הארי של היום התלמידים מבלים במקום מוגן, לכאורה, בבית הספר ובבית, הניסיון (הרע והמר) מלמד ומוכיח, כי תאונות מסוגים שונים עלולות להיגרם גם במקומות שנחשבים כסביבות שהסיכונים בהם בסבירות נמוכה  של היתכנות ובדרגת סיכון נמוכה.

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים כלול בביטוח אשר כל רשות מקומית מחויבת לבטח בו את התלמידים המצויים בשטח השיפוט שלהן. כמו דברים רבים בחיים, גם לנושא חשוב זה מתוודעים רבים רק כאשר יש הכרח להפעיל את הפוליסה.

הידעתם? מסקר שערכה הכנסת בנושא זה עולה, כי כ- 85% מההורים כלל אינם יודעים דבר על אודות פוליסת הביטוח של ילדיהם ועל הזכויות המוענקות להן מתוקפה.

חשיבותה של פוליסת הביטוח הוא בכיסוי המלא שלה לא רק בבית הספר אלא בכל מקום ובכל זמן שבו שוהה התלמיד.  עם זאת, כאשר נגרם לתלמיד נזק- חלילה- ודאי במזיד אבל גם בשוגג, מומלץ להסתייע בעורך דין המצוי בתחום הנזיקין כדי למצות את הזכויות המוקנות לכם. לבד מפוליסת ביטוח תאונות אישיות שניתן להפעיל בקרות מקרה התאונה, שרירה וקיימת הזכות של התלמיד הנפגע להגיש תביעת נזיקין נגד מי שפגע בו ומוחזק כאחראי לנזק שנגרם לו.

כדי למצות ולמקסם את הזכויות חשוב לקבל ייעוץ והגנה משפטית. חשוב גם לשים לב למשך הזמן הקצר יחסית (שלוש שנים בסך הכול) לאחר מלאות לתלמיד  18 שנה.

ייעוץ משפטי נדרש גם מסיבה פרקטית: טבעי וסביר להניח כי לאחר התאונה התלמיד עלול להיות נסער ומבולבל, ובעיקר- חלילה- פגוע פיזית. גם ההורים נסערים וטרודים. מאחר שיש חשיבות לכל עדות, לכל ראיה, לכל מסמך – עורך דין הממונה מטעם המשפחה לייצג אותה בערכאות המשפטיות יסייע בייעוץ ינחה ויכוון את המשפחה מה לעשות ולא פחות חשוב- מה לא לעשות.

עורך דין עשוי להפנות את התלמיד לקבלת חוות דעת רפואית העשויה לתמוך בטענה לנזק ודאי. אם וכאשר ברור כי התלמיד הוא קרבן של תאונה שנגרמה  בזדון, בכוונת מכוון, הוא יפעל להרשעת האשם וימקסם את תביעת הפיצויים לנזק.

בביטוח תאונות אישיות, בהתאם לגובה הפרמיה נקבע גובה הפיצוי, עבור כל חלק בגוף ישנו מחיר ידוע וקבוע מראש שעבורו מקבלים תשלום חד פעמי או תשלום עבור הוצאות רפואיות מתמשכות לעיתים - במקרים בהם מדובר בפגיעה חמורה של נכות הסכום יכול להגיע לכמה מאות אלפי שקלים והלנה של הקרובים בבית מלון סמוך לבית החולים.

פוליסת ביטוח עשויה להבטיח קבלת פיצוי כספי גם בהעדר גורם לתאונה. בהינתן עצם התאונה, גם אם היא נגרמה בשוגג על ידי התלמיד או מי ממשפחתו, זכאי התלמיד לקבל תשלום.

אצולה - סוכנות ביטוח מובילה לביטוח מכל הסוגים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב