דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת ארונות לחדרי ילדים 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1762 פעמים ]

רהיטי ילדים מזוהים לרוב עם הרהיטים האלמנטאריים והבסיסיים ביותר שמצויים בחדרו של הילד כמו מיטות או ארונות לחדרי ילדים. חשוב לחדד את הנקודה הבאה, ארונות ילדים הם ארונות שמיועדים אך ורק לילדים והם נבנו כך שהם יכולים לענות על צרכים שילדים נדרשים להם, להבדיל מצרכים שאנשים בוגרים זקוקים להם.

ארונות לחדרי ילדים משמשים את הילד באופנים רבים ומקנים להם עצמאות מלאה כבר מגיל צעיר, בכל הנוגע לאופן שבו הם מאכסנים את הדברים שנמצאים ברשותם, מתאפשרת לילד נגישות מלאה אל הבגדים שלו, כך שהוא יכול לבחור מבין כל פריטי הלבוש שלו מה הוא ילבש הערב, וכן עליו לדאוג להחזיר את אותם הבגדים שלבש בכוחות עצמו לשם שמירה על הסדר והארגון של החדר.

שימושי הארון

כמו כן הארונות מאפשרים לילד לאכסן את כל הצעצועים והאביזרים שנמצאים ברשותו, להוציאם בעת הצורך וכמובן להחזיר אותם למקום בסוף המשחק ובטרם שעת השינה. בשורה תחתונה ארונות לחדרי ילדים מעניקים הזדמנות יוצאת דופן לילדים להיהפך ליצורים עצמאיים ואוטונומיים.

רהיטי ילדים בכלל ובפרט ארונות לילדים משמשים גם לאחסון כל הדברים שעשויים להיות רלוונטיים עבור הילד במהלך שלבי התבגרותו בהם הוא הופך לנער צעיר ואחראי. חדר הילדים אמור לגדול ולהתבגר עם הילד במקביל, הוא אמור להחזיק מעמד ולשאת חן בעיניי הילד במרוצת השנים. על כן יש צורך לבחור ארון איכותי שעשוי מחומרי גלם חזקים מספיק שיהיו עמידים לאורך זמן.

עיצוב חיוני וצבעוני בהתאם לאווירה שבחדר

כדי שהארון גם יוכל לשמח את הילד ולא רק לשמש אותו ברמה הפונקציונאלית מן הראוי שהארון שייבחר יהיה בעל עיצוב מגוון וצבעוני, מלא חיות וססגוניות. צבע ניחן ביכולת שלו לשמח ולגרות את החושים, בכך למעשה הוא מכניס לחדר אווירה חיונית מלאת שמחה וילדותיות, הרי לא נרצה שהחדר או הריהוט שבחדר של ילדינו יהיה אפרורי ועגום.

ברמת הפונקציונאלית נדרש להתאים את גודל הארון לגודל החדר ולצרכים הפרטיים והמסוימים של כל ילד. יש לקחת בחשבון את כמות הבגדים שנמצאת ברשותו של הילד ואת כמות הצעצועים והאביזרים שעתידים לאכלס את הארון. כמו כן הארון צריך להשתלב באופן הרמוני עם העיצוב הכללי של החדר כדי שלא ייוצר מצב בו הארון נראה כנטע זר בחדר שמקרין אווירה צבעונית ועליזה.

אין להמעיט בחשיבות העליונה של הארון ביחס להתפתחותו של הילד כאדם בוגר ועצמאי. הילד נאלץ להתמודד עם כמה שלבים כאשר יש ברשותו ארון חדש, שלבים כמו טיפוס על שרפרף על מנת להגיע למדפים גבוהים בארון, לבחור את בגדיו בכוחות עצמו להוציאם ולבסוף לקפל אותם ולהחזירם למקום שבו הם היו.

חדרי ילדים - רהיטי ילדים דרים לנד יבואנית המותג cilek טלפון: 03-6026090




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב