דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מוצר עם דאגה לסביבה - עיצוב ירוק 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1868 פעמים ]

חלק מהמהפכה שעובר כיום העולם כולו קשורה באופן הדוק גם לתחום העיצוב. בעשורים האחרונים השכיל להבין המין האנושי שמשאבי הטבע אינם ישרתו אותו לעד, וכמו כל חומר בטבע שמתכלה כך גם משאבי הטבע, המשמשים את כלל האנושות עתידים להתכלות בתקופה כזו או אחרת. תהליכי ייצור המוניים אשר מזהמים את הסביבה בה אנו חיים, ויוצרים כמויות מסיביות של פסולת אזר מזיקה בצורה הרסנית לטבע, הופכים את החיים על פני כדור הארץ לפחות ופחות ראויים.

בתקופה האחרונה משאבים ומאמצים רבים מופנים לתיקון יסודי ושינוי מהפכני באורח החיים ובתפיסתם הרווחת של האנשים בכל הנוגע לשמירה על איכות הסביבה. המילה ירוק איננה פופולארית כיום רק במישור התפיסתי אלא גם במישור הפרקטי והמעשי, במישור הכלכלי אשר בא לידי ביטוי בתכנון ובעיצוב של מוצרים.

עיצוב חכם שווה עיצוב ירוק

עיצוב חכם הוא עיצוב ירוק, כיום המודעות בקרב הציבור הישראלי ובכלל בקרב הציבור העולמי, הולכת וגוברת. ניתן למצוא יותר ויותר מוסדות וארגונים מאמצים, ובצדק רב, שיטות שונות ויעילות לשימורה של איכות הסביבה בה אנו חיים תוך כדי שימוש נבון במוצרים מתכלים או ממוחזרים וכאלה שאינם פוגעים בסביבה.

מודעות זאת נותנת את אותותיה בעיקר בתחום של עיצוב מוצרים או עיצוב תעשייתי, וניתן לשמוע בתדירות גבוהה יותר מושגים ומונחים מתחומים אלו דוגמת, עיצוב תעשייתי בעולם ירוק ופירושו הוא עיצוב הנעשה תוך כדי התחשבות ושמירה על איכות הסביבה שלנו.

עיצוב למען איכות הסביבה- עיצוב ירוק

בעולם הירוק של עיצוב מוצרים, המעצב התעשייתי עושה שימוש נרחב במגוון גדול של מוצרים ידידותיים לסביבה או מוצרים שניתן לאפיין אותם כמוצרים אשר תורמים ושומרים על איכות הסביבה. התהליך הירוק של העיצוב כולל תכנון וייצור של מוצרים מחומרי גלם אשר אינם מזיקים לסביבה, חומרי גלם ממוחזרים או מתכלים. מעצב תעשייתי אשר פועל למען הסביבה יעצב מוצרים ידידותיים לסביבה אשר באים להגן עליה כמו, בריכות וגינות אקולוגיות ופחי אשפה למחזור.

שמירה על איכות הסביבה למען עולם ירוק ובריא יותר

היתרון המשמעותי של עיצוב מוצרים ירוק בא לידי ביטוי ביכולת לעשות שימוש במוצרים ממוחזרים ובכך לצמצם באופן משמעותי את השימוש החומרי גלם טבעיים. עיצוב אשר עושה שימוש בחומרים ממוחזרים כמו עיצוב מוצרי זכוכית מחומרים של זכוכיות ממוחזרות, מספק לשוק מוצרים הידועים בזכות רמת הפונקציונאליות הגבוהה שלהם וכן בזכות איכותם.

מוצרים אלו שנעשו בקפידה ובצורה איכותית אינם ניכרים כמוצרים אשר נעשו תוך כדי שימוש בחומרי גלם ממוחזרים, והם נחשבים כמוצרים פרקטיים במיוחד שכן מרבית האוכלוסייה משתמשת בהם בתדירות גבוהה. 

Quattro-d היא חברת עיצוב תעשייתי המסוגלת לתת מענה בקשת רחבה של תחומים. ממוצרים מורכבים בהייטק ומכשור רפואי ועד למוצרי הצריכה השכיחים ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב