דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סודות האינטרנט - כיצד תדעו מהו העיצוב הנכון ביותר עבורכם 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 1855 פעמים ]

כלי חזק להצלחת העסק שלכם באינטרנט - אב טיפוס

היום אני רוצה לשתף אתכם באחד מהסודות הפשוטים והחזקים לקבלת תוצאות מקסימליות ויעילות מאתר האינטרנט שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס.

בדרך כלל, אם בעל העסק מבין שיש לו הזדמנות שיווקית לקידום העסק באינטרנט והוא מחליט להשקיע כסף בשווק אם במודעה, רשת חברתית או אתר הוא יפנה לבעל מקצוע שיעצב לו את הפלטורמה איתה הוא רוצה לעבוד. אך מה קורה בפועל - לרוב, בתום התהליך, הלקוח יקבל סקיצה אשר עוצבה על ידי המעצב בהתאם לכללי עיצוב וכן בהתאם לטעם האישי של המעצב ושל הלקוח בעל המקצוע אך לא פחות חשוב, סקיצה שעוצבה בהתאם לטעמו האישי של המעצב וטעמו האישי של הלקוח. אך מה לגבי הקהל הפוטנציאלי? האם בררנו מה טעמו? או מה צרכיו? והאם עיצוב האתר אכן ישרת את המטרה שלשמה נכנס הגולש? העיצוב תומך בהעברת המסר שלנו?האם נצליח בעזרת העיצוב לשדר את המסר שלנו? ושאלה חשובה לא פחות היא האם בסופו של דבר נוכל בעזרת האתר להגדיל את הרווחים של בית העסק שלנו?

ההבדל בין אתר שלא מותאם לאתר שממיר גולשים ללקוחות בצורה אופטימאלית הינו עצום ויכול להיות ההבדל בין הצלחה בלתי רגילה של העסק לבין מצב הישרדותי בלבד. אתר אינטרנט שכן מותאם למבקרים בו הופך ל מכונת שיווק משומנת שעובדת ללא הפסקה גם כשבעל העסק ישן... תתפלאו לשמוע, אך מכונה מעין זו ניתן לייצר עבור בית העסק שלך. למען האמת מדובר ב טכניקה לא מסובכת, והחשוב ביותר שהיא עובדת.

תתארו לכם - שיטה עובדת החוזה את העיצוב האופטימלי לאתר שלכם

כן. יש שיטה כזו שנקראת אב-טיפוס. כשם שבחברות גדולות, כאשר משיקות מוצר חדש בשוק הן מוציאות לשוק קודם אב-טיפוס של המוצר ומנסות אותו על כמות אנשים נסיונית בכדי לקבל רשמים ובעזרתו להוציא בסוף מוצר מוגמר לשוק. קחו לדוגמא, חברת בשמים יוקרתית המבקשת לעצב מספר עיצובים לאריזת הבושם החדש שלה במספר סגנונות עיצוב. לאחר התהליך הזה החברה מוציאה את המוצר ומפזרת אותו בנקודות מכירה שונות לכמות דומה של קהל אנשים ועל פי התוצאות ניתן לדעת בצורה מדוייקת יותר איזו מבין האריזות עובדת הכי טוב. החברות משתמשות גם בשאלונים וסקרים כשיטה נוספת לניתוח נתוני המוצר המצליח ביותר. אתם מבינים שהאריזה המוצלחת והאריזה שנשחשבה למוצלחת מתחילה יכולות להיות שונות מאד. בדומה לכך, נבצע ניסוי אב-טיפוס גם לאתר. כך נוכל לנתח מהו העיצוב או המבנה הטוב ביותר לקהל היעד שלנו. תבינו ששיטה זו אינה דורשת השקעה כל כך רבה וגם אין צורך להשתולל בנקודות מכירה ולערוך סקרים.

אב-טיפוס לאתר

אז השיטה באמת פשוטה. נבקש מהמעצב או בונה האתר שלנו ליצור מספר דפי נחיתה (עמוד בודד) שונים. לאחר מכן נוכל לצאת בקמפיין גוגל מומן (AdWords) ונחשוף כל אחד מדפי הנחיתה נניח ל-1000 גולשים פוטנציאלים. לגולשים הפוטנציאליים נגיע בעזרת מיקוד בביטויי המפתח בקמפיין הממומן.

בתום התהליך, נוכל לעשות ניתוח סטטיסטי וכך לגלות באופן פשוט מהו העיצוב או המבנה הנכון והאופטימאלי ביותר עבור העסק שלנו. פשוט אהה?

העיצוב האופטימאלי ביותר יהיה העיצוב של דף הנחיתה שהמיר הכי הרבה גולשים. בעזרת ניתוח נתונים, יש לנו כלים לבדוק מהו העיצוב האופטימאלי, מהי התמונה שמושכת הכי הרבה גולשים, מהו המסר שעובד וכן הלאה...

אז עכשיו, נוכל להקים את האתר כולו על בסיס העיצוב ששעובד הכי טוב עבור קהל היעד שלנו. נשמע פשוט מידי? נכון. אבל זה עובד !

ירמיהו בן עמי. בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב