דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיטרו אתכם - לא סוף העולם,להיפך! 

מאת    [ 22/09/2012 ]

מילים במאמר: 620   [ נצפה 3857 פעמים ]

הודיעו לכם שאתם מפוטרים ואתם צריכים לעזוב את מקום העבודה -תראו את הפיטורים כהזדמנות ולא ככישלון לשינוי הכרחי בקריירה שלכם!

אחרי הפיטורים ולפני המעבר למשרה הבאה שלכם ,עצרו רגע ,תרשו לעצמכם להיות בתקופה קצרה של אבל ולתת לעצמכם לבטא רגשות - לעכל, לשחרר ,לבכות (אולי לצחוק?) אבל אל תיכנסו לרחמים עצמיים כי הפיטורים נועדו להעיר אתכם לשינוי כלשהו וזה בידכם..!

הפיטורים לא קרו סתם ויש להם מטרה – להעיר אתכם לשינוי כלשהו שאתם צריכים לעשות בהמשך הקריירה כדי להמשיך למשרה ראויה בתחום עיסוקכם או אולי בתחום חדש ,אולי לעבור להיות עצמאיים ולממש חלום ישן, אולי למצוא משרה שתאפשר לכם לעבוד פחות להרוויח יותר ולחיות חיים יותר רגועים,מאוזנים ובריאים או להיות יותר עם המשפחה שלכם, אולי משרה שתאפשר לכם להרוויח יותר בהתאם לכישוריכם וכו'...

תחשבו למה פוטרתם מבלי לשפוט את עצמכם, רק תלמדו מזה. השלב הזה חשוב, כי אם לא תלמדו מכך תחזרו על אותם התנהלויות,טעויות,דפוסים בעבודה הבאה שלכם בצורה כזאת או אחרת ובעצם לא תצמחו מזה...מה שיכול להוביל לתסכול, תקיעות, חוסר שביעות רצון גם במשרה הבאה שלכם.

תשאלו את עצמכם שאלות כמו:
למה באמת פיטרו אתכם?

מה הייתה ההשפעה/האחריות שלכם שהובילה לפיטורים?

האם שילמתם מחיר בתחומי חיים אחרים כמו משפחה,זוגיות ומה אתם בוחרים לעשות אחרת?

במה באמת אתם רוצים/חולמים לעסוק בהמשך – האם באותו תחום, אותה משרה אבל במקום אחר או שאולי זאת הזדמנות להגשים חלום תעסוקתי ישן כשכירים או אולי להפוך להיות עצמאיים או לשלב.. ?

מה באמת חשוב לכם שיתקיים במשרה הבאה שלכם מכל הבחינות ומה לא?

האם בחרתם לעסוק בעבודה שבאמת אהבתם או שריציתם מישהו או שבחרתם להתפשר בעבודה שלא ממש מתאימה ומספקת מסיבה כלשהי ?

מה שירת אתכם עד היום ולמה אתם כבר לא זקוקים יותר כדי להתקדם קדימה בקריירה שלכם? –למשל אזור נוחות כמו תנאים טובים, רכב, ששירתו את האמונה שלכם "צריך עבודה בטוחה עם תנאים טובים כדי לשרוד .." ?, פחד מהצלחה, פחד מכישלון, חוסר אמונה ביכולות שלכם, ריצוי של ההורים וכו'.

תרשמו אותם לעצמכם ותענו תשובות אמיתיות מהלב ובהתאם תרשמו באופן מפורט מה אתם בוחרים לעשות אחרת בהמשך הקריירה..ותתחייבו לכך..

שחררו באהבה את מקום העבודה ואת מי שעבדתם איתו- אל תפגעו, אל תאשימו ואל תכעסו . לכעוס על הבוס או על עובדים אחרים במקום העבודה ,זה למעשה לכעוס על עצמכם- על משהו שעדיין קיים בכם שאתם לא אוהבים..

לפני העזיבה- תעשו חפיפה מכל הלב ,אם נדרש, עם מי שיחליף אתכם בתפקיד. תנו לו את כל המידע הדרוש. אל תפגעו במשהו או מישהו, אל תחבלו בכלום – זאת אנרגיה שלילית מזיקה..

תיפרדו בצורה נקייה, אוהבת ומכובדת, תעניקו מתנות פרידה אישיות למנהלים ועובדים רלוונטיים ותשאירו "דלת פתוחה" לקשר אפשרי בהמשך עם מי שתבחרו לנכון...(הר עם הר לא נפגש- אדם עם אדם כן...).

תבינו שמקום העבודה שלכם היה "מגרש משחקים" ואותם אנשים שעבדתם איתם היו שליחים כדי לשקף לכם את מי שאתם לטוב ולרע מבחינת דפוסי החשיבה שלכם, היכולות שלכם, החסמים שלכם. סגירת ה"דלת " הזאת תאפשר לכם פתיחת "דלת" חדשה לדרך חדשה, נקייה ומתאימה עבורכם.

תקבלו באהבה את מקום העבודה והמשרה שהייתם בהם עד לפיטוריכם ותבינו שההווה שלכם נוצר באמצעות החשיבה הישנה שלכם שהובילה למהלכים והבחירות שעשיתם/זימנתם או עשו בשבילכם במקום העבודה (כולל הפיטורים).
אל תצטערו על כלום ותבינו כי עשיתם את המיטב שיכולתם והכל לטובתכם!
אני ממליץ לכם לרשום זאת לעצמכם ולקרוא את זה כל יום!

את כל הניסיון והמיומנויות האישיות והמקצועיות שצברתם בזכות, אתם לוקחים איתכם ב"תרמיל" להמשך מסעכם המקצועי כדי שיעזור וישרת אתכם ...

תמשיכו קדימה ביושרה, נאמנות לעצמכם, במלאות, אהבה, ביטחון, אמונה ואופטימיות לעבר השלב הבא בקריירה שלכם.

בהצלחה!!

 

 

תמיר סוזן -"לב הענין" הוא מאמן אישי בגישה הוליסטית ומטפל בדמיון מודרך מתמחה באימון אישי למציאת זוגיות ושינוי בקריירה. מוסמך לאימון ילדים ונוער בשיטה האינטגרטיבית . בעברי עסקתי בתחומים מגוונים בהנדסת תעשיה וניהול ,לרבות מעורבות וניהול פרויקטים וצוותים תפעוליים לשיפור והתייעלות ,ניהול מידע ושיפור ביצועים. אני מאמן בחיפה ובאמצעות הסקייפ- טלפון ליצירת קשר- 0528730271. אתם מוזמנים להיכנס  לדף הפייסבוק שלי  -"לב הענין".  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב