Salesforce.com מכריזה על שורה של מוצרים ופתרונות חדשים, המבוססים על חידושים בתחום הרשתות החברתיות הארגוניות ובתחום המובייל במסגרת כנס הלקוחות השנתי – Dreamforce 2012, הנערך בסן פרנסיסקו בהשתתפות 90,000 איש.
לכנס השנה יצאה משלחת ישראלית גדולה הכוללת את נתן גביש, VP פיתוח אזורי ב- Salesforce.com, מיכל לפידות ממייסדות קבוצת לפידות, מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, גבי ברויטמן, סמנכ"ל התפעול של בלאט לפידות ועוד.
במהלך הכנס נודע כי דווקא בישראל הקטנה נרשמת הצלחה מיוחדת, כאשר חברת בלאט לפידות ניצבת בראש רשימת המיישמים בארגונים באזור EMEA.
הכרזות חדשות בתחום ה- Salesforce Sales Cloud
תחת קטגורית Salesforce Sales Cloud השיקה Salesforce.com מספר פתרונות: Salesforce Touch, אשר מבוסס על שפת HTML 5, מביא את Salesforce לכל מכשיר נייד ללא תלות בפלטפורמה ומעניק לנציגי מכירות את הכוח לשתף במידע על עסקאות בכל זמן ובכל מקום.
כלי נוסף הוא Chatter Communities המיועד לשותפים עסקיים של הארגון והמבוסס על הרשת החברתית הארגונית Chatter. Chatter Communities נועד לחבר חברות עם מפיצים, משווקים וספקים בדרך חדשנית שנועדה להביא הרבה יותר מכירות. מוצר נוסף במסגרת Sales Cloud הוא Data.com, אשר נועד לבצע את הקישור בין פרטי קשר של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים לבין רשתות חברתיות.
מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, מתארת את משמעות ההכרזה של Sales Cloud: "לקוחות ישתמשו ב- Sales Cloud על מנת לתקשר עם לקוחותיהם בדרכים חדשות ועל מנת להשיג יותר מכירות בעידן של רשתות חברתיות. בשילוב עם Salesforce Chatter, ענן המכירות נותן לאנשי מכירות להתחבר אל המידע שנמצא בקרב עובדי הארגון ודרוש על מנת לסגור עסקאות. על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי חברה חיצונית, חברות שהטמיעו את ה- Sales Cloud ראו גידול של 32% במידע על לידים, גידול ממוצע של 32% ביעילות המכירות, גידול ממוצע של 44% במימוש תחזיות וגידול של 27% במכירות".
קומרוב הוסיפה: "טכנולוגיות רשתות חברתיות ומובייל הניעו את המהפכה בדרך שבה חברות מתקשרים עם לקוחות על מנת להשיג גידול בעסקים. ההכרזות האחרונות של Salesforce.com בתחום ענן המכירות מסבירות מדוע האפליקציות של Salesforce.com בתחום המכירות הפכו לפופולריות ביותר בעולם".
הכרזות חדשות בתחום פלטפורמת הפיתוח Salesforce Platform
בתחום ה- Salesforce Platform, פלטפורמת הפיתוח בענן של Salesforce.com עליה פותחו למעלה מ- 2.5 מיליון אפליקציות, הוצגו מספר הכרזות חדשות לעידן הארגון הנייד והארגון החברתי.
Salesforce Platform תכלול מעתה 9 שירותים מרכזיים לפלטפורמת הענן החברתי, המאפשרים לחברות להאיץ את החדשנות ולהיכנס לעידן חדש של יישומים חברתיים ויישומים ניידים. בין השירותים החדשים נכללים:
Salesforce Identity – כלי Salesforce Identity החדש יספק זהות הדומה לזהות בפייסבוק עבור ארגונים. מדובר בזהות חברתית יחידה באמצעותה ניתן לנהל באופן מרכזי כל אפליקציה בענן מתוך Salesforce.
Salesforce Touch- פלטפורמת Salesforce Touch מאפשרת לכתוב אפליקציות למובייל פעם אחת בלבד וליישם את האפליקציה בכל מקום על ידי שימוש באותה פלטפורמת פיתוח של Salesforce בה מפתחים משתמשים כיום.
Force.com – ה- Force.com החדש יאפשר לכל אפליקציה, בכל שפה לרוץ בתוך ממשק המשתמש של Salesforce עם זהות אחידה, גישה מאובטחת לרשומות ושיתופיות באמצעות Chatter. ניתן להמיר אפליקציות לגאסי דוגמת SAP לבעלות ממשק חברתי.
Heroku - Heroku Enterprise for Java מספק נתיב לבניה והרצת אפליקציות ג'אווה בענן, בתוך דקות במקום מספר חודשים.
Chatter Communities – כלי זה נבנה עבור ליבת פלטפורמת הפיתוח על מנת לאפשר לחברות לבנות קהילות חברתיות פרטיות המחברות בין לקוחות, שותפים ועובדים בדרכים חדשות.
Database.com - פתרון המאפשר למפתחים ליצור אפליקציות מובייל מבוססי מיקום בבסיס הנתונים העולמי המוביל בענן.
לדברי מאיה קומרוב, " Salesforce Platform היתה מאז ומתמיד פלטפורמת הפיתוח בענן המספקת את הנתיב המהיר ביותר בין רעיון לבין אפליקציה עובדת. למעלה מ- 100,000 לקוחות משתמשים בפלטפורמת הפיתוח ו- 2.5 מיליון אפליקציות פותחו באמצעותה".