דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השמחה בלימודי גיטרה 

מאת    [ 19/09/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3125 פעמים ]

האם אתה שמח ומסתפק בכישורייך כמוסיקאי? האם אתה באמת ובתמים יכול להגיד כי השגת את יעדיך בשיעורי גיטרה? האם נגינתך משתפרת במהלך הזמן? האם אתה מרגיש תסכול לנוכח יכולות הנגינה שלך?

אם רוב תשובותייך על שאלות אלו היו שליליות, ואתה ממשיך לחשוב איך אפשר להיות דומה יותר לגיטריסטים המובילים האהובים עלייך, סימן שאתה בדרך לשינוי כלשהו. אנסה להאיר מספר תובנות בכדי לעזור לך להתמודד עם תסכול זה.

  • משוב חיובי – בכדי להתקדם, תהיה חייב להסתכל על העבר ולתת לעצמך פידבק חיובי על לימודי הגיטרה אשר עברת עד כה. משמעה של הערכה זו היא כי יש עוד כברת דרך לעשות, אולם בחלקה היא כבר נעשתה. נגני גיטרה מסוימים מתוסכלים מכך שהם אינם יכולים לחקות נגני גיטרה אהובים עליהם. סה לא לחקות אחרים, אלא לנתב ולסלול לעצמך את הדרך בקצב האישי שלך.
  • ערנות לגורמים המעוררים השראה – ישנם רגעים או אירועים אשר גורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו כמוסיקאים. רגעי ההשראה יכולים להופיע בקונצרטים, בנגינה עם להקה ועוד. כל דבר אשר יוכל לעודד את המוטיבציה ללימוד גיטרה יוכל לעזור ולהוציא את התסכול והמרירות אשר בחוסר ההתקדמות הצפויה.
  • ראה עצמך כנגן גיטרה, מוסיקאי או אומן – הדרך אל שיעורי גיטרה תיראה קלה הרבה יותר כשתוכל לראות את ייעודך האמיתי, ומה אתה רוצה להיות. למשל, אם אתה רואה עצמך כנגן גיטרה, תצטרך להתמקד ביכולות טכניות, בעוד שמוסיקאי יצטרך להתאמן על יכולות נוספות.
  • שינויים קטנים יכולים לעשות את השינוי הגדול – לפעמים, שינויים בשיטות האימון, שיעורי גיטרה או החלפת מורה לגיטרה יוכלו  להשפיע הן על יכולותייך המשתפרות והן על הרגשתך הטובה. שינוי שעות האימון, כך שתהיה יותר ערני או קירבה גיאוגרפית אל מורה לגיטרה כך שייבחר מורה לגיטרה ברחובות, יוכלו לשפר ולשחרר שעות מבוזבזות ויקרות של המתנה או נסיעה.  שינויים אלה חייבים להתחיל מהמחשבה שמשהו צריך להשתנות בכדי לפרוץ קדימה ולהתקדם.
  • תן לזמן לעשות את שלו – רבים מנגני הגיטרה  מרגישים מתוסכלים כאשר ההתקדמות לא נעשית בזמן קצר. עם זאת, על מנת ללמוד לנגן חייבים להיות סובלניים ולתת לעצמך זמן להתאמן ולהתנסות. לימוד עצמי, פעמים רבות, הוא איטי יותר מאשר לימוד מכוון ומדויק על ידי מורה לגיטרה. שיעורי גיטרה אשר יוכלו להיות ממוקדים ומכוונים למטרה, יוכלו לפתח אותך באופן  מהיר ויעיל יותר, כך שתגשים את ייעודך בזמן הקצר ביותר.
  • אתה לא לבד – מומחים בתחומים רבים עוברים את   מה שאתה עובר בדרך להיות מקצוען אמיתי. אתה חייב לזכור שדווקא התסכול יכול להעיר בך צדדים טובים יותר, כך שהמוטיבציה ללמוד תלך ותיגבר. אם תשכיל לקחת מורה לגיטרה אשר יוכל להיות לך לעזר וללוות אותך בתהליך המהנה- תרוויח התקדמות, נגינה מקצועית וחבר ושותף לדרך ולאהבה משותפת.

 

 

מוש שי מורה לגיטרה www.guitarlesson.co.il          




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב