דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: לאמץ טרנדים - אבל בחכמה 

מאת    [ 19/09/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2072 פעמים ]

הגיעו מים עד נפש. מאסתם בניהול קישרי הלקוחות שלכם באמצעות גיליונות אקסל מסורבלים. אתם רוצים לשנות את כל השיטה שלפיה שהעסק שלכם מתנהל ובפרט בנושא קישרי לקוחות. בשעה טובה, החלטתם לרכוש מערכת CRM ולשים סוף לבלגן. מאחר ואתם מסתכלים קדימה ורוצים להיות בקדמת הטכנולוגיה, אתם כמובן מתעניינים ב- CRM בענן, הטכנולוגיה הפופולארית והחדשנית. 

היתרונות של טכנולוגיה זו הם אכן מפתים. היא אינה מותקנת במחשבי החברה אלא יושבת על האינטרנט, על שרת חיצוני. אין צורך לרכוש תוכנה כבעבר, להתקין אותה ולהשבית את העובדים למשך יום שלם. 

אך לפני שאתם רצים לרכוש את התוכנה הלוהטת בשוק - האם אתם יודעים מה תוכנת CRM בענן אמורה להעניק לכם? במידה ומעולם לא השתמשתם בתוכנת CRM, כנראה שאינכם יודעים את התשובה. ריכזנו כמה דגשים חשובים, לפני רכישה:
 
התנסות בתוכנה - לפני רכישה, עליכם להתנסות עם התוכנה, להרגיש אותה, להתרשם מהנוחות ומהידידותיות שלה. אחרי הכל, אתם לא רוצים לרכוש חתול בשק, נכון?

מיון וקטלוג אנשי הקשר שלכם - תוכנות CRM צריכות לאפשר לכם להכניס מידע רב על לקוחות, כגון פרטי התקשרות. בנוסף, בוודאי תרצו להכניס פרטים על ספקים שונים, עובדי החברה, לקוחות פוטנציאליים ועוד. עליכם לוודא, כי התוכנות אכן מסוגלות למיין את אנשי הקשר שלכם בהתאם לקטגוריה שהם משתייכים אליה.  

ניצול הזדמנויות - כל הזדמנות מכירה שנקראת בדרככם היא משמעותית, בעיקר בימים קשים אלו. המערכת צריכה להראות לכם כמה מהעסקאות שלכם נסגרו, כמה מהן נכשלו וכמה מהן נמצאות בהמתנה. כל זאת - באמצעות כלים אנליטיים וגרפים פשוטים. 

ניהול מלאי - מערכת CRM בענן טובה, מאפשרת לכם לנהל מלאי וניהול הזמנות של מוצרים, שנרכשו ע"י הלקוחות.

ניידות מכל מקום - עליכם לוודא כי תוכלו לגשת אל מערכת CRM גם דרך הסמארט פון, כאשר אתם בדרכים, נוסעים לפגשה עם לקוח.

שדרוגים אוטומאטיים - עליכם לוודא עם הספק שלכם, שתמיד תזכו לקבל את הגרסא האחרונה באופן אוטומאטי.

פשטות ונוחות - CRM בענן צריכה להיות מעוצבת לנוחיות המשתמש. היא צריכה להפוך את כל השיטה של ניהול קישורי לקוחות לפשוטה וידידותית. 

מערכת ניהול לידים - מערכת CRM צריכה לאפשר לכם לנהל לידים בקלות ואפקטיביות. היא צריכה לסייע לכם לאתר לקוחות פוטנציאליים ולהפכם ללקוחות קבועים. יותר מידי הזדמנויות למכירה הולכות לאיבוד, פשוט בשל בלגן או חוסר תשומת לב של אנשי המכירות. המערכת צריכה למנוע מכך להתרחש. בנוסף, באמצעות המערכת, תוכלו לראות מהיכן הלידים שלכם באמת מגיעים. האם הם מגיעים בעיקר מפה לאוזן, מאתר האינטרנט, מהקישור הממומן בגוגל, מהמודעה בפייסבוק?


***מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב