דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול אומנות לחוץ לארץ 

מאת    [ 19/09/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2070 פעמים ]

 חברות התיירות מציעות מגוון שירותים למטייל. על מנת להרחיב את מנעד השירותים שלהם ואופני הטיול, מציעות חברות התיירות טיולים קונספט שונים שנועדו לענות על צורך מסויים של קהל יעד מסויים. בין טיולי הקונספט מככבים טיולים לנשים בלבד, טיולי שטח וג'יפים וטיולי אומנות. טיולי קונספט הפכו אטקרטיבים עם השנים היות שהם מאפשרים לטייל עם קבוצה שחולקת משהו משותף שסביבו מתגבש הטיול.

היעדים הפופלארים עבור טיולי אמנות הם בדרך כלל איטליה, צרפת, הולנד ולא בכדי שכן שורשיה של האומנות נטועים במדינות אלו שהצמיחו מתוכם את גדולי האמנים והולידו זרמים אומנותיים שונים שעומדים במרכז ההתפתחות של האומנות לרבות סוריאליזם, דאדאיזם, אקספרסיוניזם, ריאליזם, ארט-נובו ועוד . רוב יצירות האומנות הגדולות של כל הזמנים שוכנות במוזיאונים שונים באירופה ובכנסיות הוקתדרלות השונות שהן בפני עצמן אטרקציה עבור שוחרי האומנות.

כל חוויה שנחווית בקבוצה היא בעלת פוטנציאל גדול להיות עוצמתית יותר. טיול עם קבוצה שחולקת את אותם תחומי עניין ויוצאת לטיול לשם עניין זה הינה חוויה ייחודית במינה. נסיעה לחו"ל עם קבוצה של שוחרי אומנות היא חוויה אינטלקטואלית ומעשירה אך בראש ובראשונה חוויה מהנה. מדובר בטיולים למקומות שהם לא רק נקודות ציון חשובות בתולדות האומנות אלא גם מקומות בעלי נופים מרהיבים ועוצרי נשימה.

טיול אומנות בצרפת יכלול את מוזיאון הלובר, רודן, פיקאסו, טוקיו, ד'אורסיי, טיול אומנות לאיטליה יכלול ביקור בותיקן, בוילה בורגזה, בגרליות חשובות בפירנצה ובארזו וקורטונה, טיול בהולנד ובלגיה יכלול ביקור במוזיאון המלכותי לאומניות יפות, מזויאון מאוריצהייס, כנסיית סן באבו, בריז', אנטוורפן ועוד.

ניתן למצוא גם טיולי אמנות לברלין שמציעים ביקור במוזאינוים שמציגים תערוכות אומנות עכשוויות של אמנים בולטים מכל העולם לצד תערוכות קבועות. ברלין הפכה בעשור האחרון לעיר תוססת ושוקקת, בית לאמנים וסטודנטים לאומנות מכל העולם. טיול אומנות לברלין כולל בדרך כלל טיול גם לפרברי העיר ולאזורים יפים הנושקים לה.

טיול אומנות ליוון העתיקה הוא אופציה נוספת אך פחות נפוצה.  טיול אמנות זה מיועד במיוחד לאוהבי ארכיטקטורה ולחובבי היסטוריה. יוון שנחשבת לערש התרבות המערבית מציע לתייר שפע אטרקציות ארכיטקטוניות ואומנתיות. טיול אומנות ליוון מתחקה אחר סיפורי המיתולוגיה ואחר התרבויות השונות שצמחו על רקע המורשת התרבותית והאמנותית של המדינה.

טיולים מאורגנים לחו"ל שמיועדים לחובבי אומנות בדרך כלל מודרכים על ידי מומחה לאומנות מתחום האקדמיה או על ידי אמן כאשר חלק מהם משלבים התנסויות שונות של יצירה כגון ציור ופיסול.

 

למידע נוסף אודות טיולי מאורגנים לחו"ל לשוחרי אומנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב