דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להיות מאמן אישי מעולה? 

מאת    [ 19/09/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1810 פעמים ]

כמו בכל מקצוע, גם בתחום האימון ישנם כאלה שעושים חייל ומקימים עסק משגשג ואפילו מתפרסמים ויוצא להם שם של בעל המקצוע מספר אחת בתחומם. כולנו מכירים את אלון גל ומודעים לצלחה הגדולה שלו, שהרי נחשפנו אליו באמצעות הטלוויזיה. מי לא רוצה שהעסק שלו יקבל חשיפה גדולה ויהפוך להיות עסק מכניס ומשגשג? העניין הוא שלא די בחשיפה בלבד. על מנת להיות בעל מקצוע מיוחד במינו ובעל שם, צריך שיהיו לך תכונות אופי וכישורים מקצועיים אמיתיים, והכוונה היא לא רק ליכולת לאמן, אלא אם לדברים הקשורים לשיווק נכון ואפקטיבי של העסק, ניהול מושכל של הכספים, התנהלות הוגנת מול בני אדם, ועוד.

עצמאים רבים לא מעיזים להפוך את העסק שלהם לעסק ייחודי ולהצליח באמת, על אף שכמעט בכל אחד קיימים הכישורים הדרושים. אם יודעים את הדרך, חושבים בצורה יצירתית ומעיזים (לפעמים צריך לקחת עזרה מיועץ עסקי), אפשר להפוך כל עסק בינוני לעסק צבעוני ומצליח. הנה כמה כיווני חשיבה המתאימים לעסקים בתחום האימון האישי, שיובילו גם אתכם לשם:


    • תוכנית עסקית – כבר בתחילת הדרך כדאי להכין תוכנית עסקית אשר תיתן לכם כיוון לאן העסק הולך. כדי להכין תכנית כזו, מנסים לחשוב לאן רוצים להגיע בעוד כמה שנים, ולפי היעדים מתכננים שלבים או "יעדי ביניים" ופועלים לפיהם. בצורה כזו גדל משמעותית הסיכוי להשיג את היעדים.
    • שיווק חדשני – על אף כל היכולות הטכנולוגיות הקיימות היום, עסקים רבים מתבססים על שיווק מיושן כמו פלאיירים, פרסום בעיתונים ובלוחות מודעות. חשוב להבין כי השיווק באינטרנט מביא לחשיפה גדולה בהרבה מאשר בכל דרך אחרת, מה גם ששיווק חדשני מעניק לכם תדמית של עסק חדשני ומוביל, והרווח כולו שלכם.
    • מיתוג נכון – מיתוג הוא לא רק לוגו. המיתוג הוא סך כל ההופעה שלכם באינטרנט ובכלל, וזה כולל את הלוגו, חומרי הפרסום המעוצבים, וגם את ההופעה האישית שלכם, אופן הדיבור והמסרים השיווקיים. חשוב שהמיתוג יהיה אחיד, כלומר אם החלטתם למתג את עצמכם כמאמנים אישיים אנרגטיים, כל המסרים שלכם ישקפו זאת.
    • יכולת מקצועית ללא רבב – הלקוחות שלכם יבדקו אתכם בדקדקנות בכל הקשור ליכולת וידע מקצועי. לכן חשוב לעבור הכשרת מאמנים הכי טובה שאפשר, לעשות השתלמויות, ולהקפיד לתת את השירות המקצועי ברמה הגבוהה ביותר לכל לקוחותיכם.
    • תביאו את עצמכם – אל תשכחו שהעסק הוא למעשה אתם עצמכם ולכן תנו דרור לאופי האמיתי שלכם. כך תהוו דוגמא אישית למתאמנים שלכם, וגם תהיו דמות שקל לאנשים להתחבר אליה, כי ללקוחות שלכם קל יותר להתחבר לבני אדם ופחות לעסקים או מותגים.

לרדת בקלות - לרדת במשקל זה קל!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב