דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השגיאות שיש להימנע מהם בלימודי גיטרה 

מאת    [ 16/09/2012 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 3128 פעמים ]

נגני גיטרה רבים מתאמנים במהלך השבוע באופן מעורר הערצה. הם מרגישים תשוקה לנגינה, עובדים קשה, מוכנים לוותר על מרכיבים אחרים בחייהם, אך נשארים מתוסכלים מאופן הלמידה האיטי, מפקפקים ביכולתם לנגן ובפוטנציאל שלהם להיות נגני גיטרה מקצועיים, ונשארים כעוסים על עצמם ועל אופן התפתחותם בתחום זה.

ישנן סיבות ספציפיות לתחושות אלו של אכזבה ותסכול. אנסה לתאר שגיאות אלה, וכיצד יש להימנע מהן:


    • לימוד גיטרה באופן עצמי – ישנם אנשים רבים אשר מעוניינים ללמוד גיטרה, אך מפאת קוצר זמן, כסף והיכרות עם התחום מחליטים לעשות זאת באופן עצמאי, וללא יד מכוונת. יש להימנע משגיאה זו, מכיוון שהיא אינה מובילה לשום מקום. מורה לגיטרה אשר יוכל להעביר שיעורי גיטרה באופן רציני ועיקבי, יעזור ללומד עשרות מונים, הן מבחינת זמן הלמידה והן מבחינת איכותה.
    • מורי גיטרה לא יעילים – מורה לגיטרה אשר אינו יודע לתת שעורי גיטרה יעילים ואיכותיים, גם אם הינו נגן הגיטרה המוצלח ביותר, לא יוכל לקדם את התלמיד ולשפר את ביצועיו. מבחן האמת של מורה גיטרה היא מידת התאמתו לתלמיד הספציפי, ומידת אפשרותו לאבחן ולפתח יכולות נגינה מקצועיות.
    • ניסיון חיפוש טיפים לנגינה על גיטרה, ללא אסטרטגיה ברורה לגבי מידת התאמתם לסוג המוסיקה האהוב עלייך – מידע, טוב ככל שיהיה, לא יכול להתוות את הדרך אשר תתאים למטרות הספציפיות אשר נמצאות בראשך. רק מורה לגיטרה אשר ילמד את מטרותייך, יוכל לתרום לך את סוג המידע הרלוונטי בשבילך
    • אי ידיעת היכולות או הרצונות הספציפיים -  פעמים רבות, אומרים תלמידי הנגינה כי מטרתם היא "לדעת לנגן את כל מה שירצו לנגן". אמירה זו מעורפלת מדי, ומדגישה את חוסר ההתמקדות במטרה. תחושת התסכול המלווה את שיעורי הגיטרה תנבע מאי בהירות המטרה. מורה לגיטרה מקצועי, יוכל לכוון אותך להגדרת המטרה ולהשגת היעדים.
    • אי התמקדות בפרטים אשר עשויים לגרום לך להיות נגן גיטרה טוב יותר – שיעורי גיטרה אשר מתמקדים בטכניקה בלבד, עלולים לא להיות יעילים לנגנים מסוימים. מורה לגיטרה מקצועי יוכל לכוון את התלמיד להתגבר על מכשולים ואתגרים הנמצאים בדרכו להפוך בכדי שיוכל להפוך לנגן גיטרה טוב יותר
    • התמקדות יתרה בפרטים אשר לא נכללים בין מטרותייך – פעמים רבות, נגני הגיטרה מתמקדים בהסחות דעת, אשר לא הופכים אותם לנגני גיטרה טובים יותר, כמו למשל נגינה ללא טעויות או טכניקות נגינה אשר לא מתאימות להם. בכדי לא ליפול למלכודת זו, כדאי וחשוב לקחת את שיעורי הגיטרה אצל מורה גיטרה מקצועי.

מכל האמור לעיל נובע כי ברגע שיש לך אסטרטגיה יעילה, מטרה ואמונה בכוחך להיות נגן גיטרה, יש להתמקד בכך, לאורך כל הדרך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקחת שיעורי גיטרה אצל מורה גיטרה אחד, אשר יוכל לעזור לך להיות המוסיקאי עליו חלמת להיות. על מורה הגיטרה להיות מקצועי, איכותי ומבין באופן אשר יוביל אותך בצורה המהירה ביותר אל עבר יעדיך ומטרותיך הספציפיים, יהווה עבורך מקור מידע מהימן ומקום לאימונים ותירגולים יעילים.

 

מוש שי מורה לגיטרה


www.guitarlesson.co.il


050-8859645


התקשרו עכשיו לקבלת שיעור ניסיון חינם          




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב