דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית לינקים במאמרים שיווקים - האם תם תור הזהב 

מאת    [ 14/09/2012 ]

מילים במאמר: 713   [ נצפה 2132 פעמים ]

חייבים להודות שעדיין יש באזז בשיווק אינטרנטי אפילו לאחר כול כך הרבה שנים.

 

 בדרך כלל בשיווק אינטרנטי יש חדשות לבקרים איזה שטאנץ חדש ובמהרה כולם משתמשים בו והופכים אותו מייחודי למיושן. למרות זאת הפצת מאמרים ברשת האינטרנט שמרה על הגחלת ועל מעמדה כמדיום מוערך בגלל מספר גורמים ובזכות אולי הגורם החשוב מכולם היכולת לייצר לינקים ייחודים.

כקופירייטר אני כותב הרבה מאוד מאמרים מדי חודש לעשרות לקוחות ועוזר להם לשווק את עצמם ואת החברה או המותג  שלהם. כמו כן אני גם בונה להם לינקים של פופולאריות. למרות כול זאת לאחרונה עלו תהיות ושאלות לגבי האיכות של הלינקים המקושרים לכתבות עצמם. 

 

אני מחזיק בדעה משלי בנושא וכבר אגיע אליה, אבל גם רציתי לבדוק את הנושא עם כמה מקורות אמינים בתעשייה אז שלחתי מספר אימליים למספר חברים: למטה נמצאות התשובות שלהם.

 

האם לינקים מספריות מאמרים עדיין שווים או שהם איבדו את האימפקט - בגדול האם הפצת מאמרים מפרספקטיבה של SEO  עדיין אפקטיבית ?

 

"לא משנה אם זה ספריית מאמרים או כול אתר אחר עם תעבורה גבוהה, לינק שמוביל לאתר יעיל הוא לינק טוב אבל מספר מאמרים הכרוכים יחדיו לא מובילים לתוצאה הרצויה. להרבה אתרים דירוג דפים נמוך מאוד ולכן לשים את המאמר שלך שם נדון לכישלון. יש לך את האופציה להיות מוצג באתרים פופולאריים שמנועי החיפוש נותנים להם משקל יתר. אנו כוללים לינקים של טקסטים שמעוגנים ברשימות מה שהופך אותם להרבה יותר שווים ומבוקשים.

 אז בו בזמן שכמה לינקים של מאמרים באיכות נמוכה כנראה לא שווים הרבה ולא יביאו את התוצאה הרצויה, לינקים מאתרים שבהם יש תעבורה גבוהה עדיין יתרמו לפופלאריות של האתר שלך".

 

אתה בטח חושב לעצמך זה ברור שבעלים של אתר שמתעסק בספריות מאמרים יגיד את זה, אבל האמת שהיא צודקת. יש כמות אדירה של אתרי מאמרים זולים ולא איכותיים שצצים כמו פטריות אחרי הגשם ונעלמים כמו השלג דאשתקד. יש מספר רב של אתרים שנשארים אקטיביים לזמן מה ולאט לאט יורדים לטמיון. כשאתה בודק את הפעם האחרונה שהם פרסמו איזה מאמר אתה אולי תמצא שזה היה בשנת תרפ"פו. הפוקוס צריך להיות באתרים עם תוכן איכותי שמתעדכן בצורה טובה.  

 

הפנינו את השאלה הבאה למומחה בניית הלינקים, מיכאל גורדינסקי, האם הפצת מאמרים עדיין אפקטיבית -

 

"כן, ספריות מאמרים הן עדיין דרך אפקטיבית לייצר קישורים נכנסים. לינקים שמוטמעים בתוכן שלך יעברו את מבחן הפופולאריות של מנועי החיפוש כול עוד דפי הספריות יהיו עם אינדקס מדויק. שנה את התזה של המאמר שלך בור יציאות שונות והשתמש בלינקים לדפים הפנימיים של האתר שלך וגם כמובן בדף הבית שלך כול הדברים האלו יזרימו לך מבקרים שיתרמו לרווחים של דפי המוצר שלך".

 

טיפים להפצה אפקטיבית של מאמרים

 

הבטחתי שאתן את הטיפים הצנועים שלי אז הנה הם: אני מסכים עם שני עמיתי: אי אפשר לשפוט את כול אתרי המאמרים לפי אותו סטריאוטיפ. אתה צריך לבחור את האתר הנכון על מנת להצליח. הנה 5 טיפים שיעזרו לך למקסם את המאמר המקורי שלך.

 


    • המנע מתוכנת שמפיצות מאמרים בתפוצה מוגזמת כמו article blaster
    • השתמש רק באתרים שמשתמשים בHTML ובחן את הדירוג שלך המאמר שלך לפני ההפצה שלו למנועי החיפוש.
    • בחר אתרים איכותיים – אמנם רוב מדדי הדירוג של דפי האינטרנט לא מדויקים אבל הם עדין יכולים לתת לך רעיון כללי על איכות האתר, מומלץ מאוד לבחור אתרים עם דירוג של 3 כוכבים לפחות.
    • בדוק עדכונים – מתי היה הפעם האחרונה שאתר מסוים עדכן את התוכן - בדרך כלל תאריך הפרסום של כול מאמר מוצג. עלעל במספר קטגוריות וודא שהאתר מעודכן.
    • מצא לינקים ישירים – להשתמש באתרים עם תעבורה גבוהה זה תמיד רעיון מצוין. אחרי הכול בזמן ש-SEO הוא יתרון נפלא לשיווק מאמרים, מיתוג שלך כמומחה מאמרים ומיתוג האתר שלך הם בהחלט יתרונות. אף אחד לא רוצה לשים את המאמר שלו באיזה אתר בו הוא פשוט יחשב כמאמר מת, לא משומש לדיראון עולם. המטרה היחידה והעיקרית היא לנצל אתרים עם תעבורה גבוהה שמאפשרות לאחרים למצוא ולהדפיס את המאמרים שלך. חפש אתרים עם הרבה לינקים.

 

בעבר מאמר שיווקי היה דרך מיוחדת להציג את התוכן שלך לכול העולם לפני שהאינטרנט פרץ לתודעה.שהאינטרנט הוסיף את היכולת לבנות לינק פופולארי שיזכה בחשיפה עצומה ויביא סוג אחר של קידום הוא יצר שיטה מאוד אפקטיבית שמייצרת תנועה בלתי פוסקת לאתר שלך, מבדלת אותך כמומחה, מחזקת את המותג שלך ומאפשרת קידום בלתי נגמר של העסק שלך, זו עסקה מצוינת אם אתם שואלים אותי.

 

איציק עומרי קידום אתרים ותוכן שיווקי חברת Creative Brilliance  מילים פשוטות - רעיונות גדולים טל: 054-5205985 www.creativebrilliance.co.il    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב