דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שואב אבק רובוטי - שואב כשנוח לך 

מאת    [ 14/09/2012 ]

מילים במאמר: 641   [ נצפה 2208 פעמים ]

אחת המלאכות המציקות ביותר ועם זאת החיוניות ביותר בעבודות הבית היא שאיבת האבק. שואב אבק רובוטי הוא המצאה חדשה ומעניינת שנועדה לחסוך את הטרחה שבביצוע שאיבת האבק ולדחות אותה למועד הנוח ביותר מבחינת כל דיירי הבית – כשאיש לא נמצא שם. מה שהיה בגדר חלום רק לפני שנים אחדות הפך למציאות ברת השגה. שואב האבק הרובוטי מביא לא פחות מאשר מהפכה בניקיון הבית.

מהו שואב אבק רובוטי ?

המכשיר כאמור הוא שואב האבק המוכר מזה מאה שנים. כאשר המייחד אותו הוא העובדה שניתן לתכנן אותו לביצוע פעולת השאיבה באופן עצמאי, בשתי נקודות חשובות: האחת – מועד ביצוע העבודה: ניתן להכתיב לשואב את השעה המדויקת שבה הוא יבצע את העבודה. בבוא העת מתנתק אותו שואב אבק רובוטי מהבסיס שלו ויוצא למשימה המוגדרת לו מראש – ביצוע ניקיון בבית. עם תום הביצוע חוזר השואב לבסיס ומחכה להוראה הבאה.

הנקודה השנייה הינה סוג המשימה. ניתן להגדיר לכל שואב אבק רובוטי לא רק את מועד ביצוע העבודה אלא אף את האזור שבו היא תבוצע. כיון שכך ידוע מראש אילו אזורים בבית יטופלו והמגבלה היחידה היא אורך הזמן שהשואב מסוגל לפעול. אם הסוללה הנטענת מתחילה להתרוקן, השואב חוזר לבסיסו ומפסיק את פעולת השאיבה.

היתרונות של שואב רובוטי


    • נוחות המונעת אלרגיות למינהן- אחת הבעיות הנפוצות בכל הקשור לאבק הינה תופעת האלרגיות אצל אנשים רגישים. אנשים הסובלים מבעיות קוצר נשימה (אסטמה) או רגישות יתר לאבק סובלים בדרך כלל מהופעת אלרגיות שונות – נפיחות או עיניים דומעות או תופעה של רגישות באף וגירודים. לעיתים מזומנות מופיעות כל התופעות הללו יחד. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שתוך כדי ביצוע פעולת השאיבה נפלטים משואב האבק חלקיקים המתפזרים בחלל האוויר ויוצרים אלרגיה. שואב אבק רובוטי מונע לחלוטין את הבעיה הזאת, פשוט מעצם העובדה שהוא מבצע את העבודה בעצמו ואיננו זקוק להשגחה כלשהי. אלה הסובלים מתופעות כמתואר לעיל באופן חמור פשוט נמנעים מלהיות בסביבה בזמן הפעולה וכמובן – מהחשיפה לגורמי האלרגיה.
    • רחוקים ממוקד הרעש: הרעש של שואב האבק הוא אחד הרעשים הבלתי נסבלים ביותר ורבים אינם מצליחים להסתגל אליו בשום פנים ואופן. ביצוע פעולת השאיבה בעזרת השואב הרובוטי בזמן שאיש איננו נוכח בבית מונע את המטרד הבלתי נעים הזה.
    • חיסכון בזמן: מאז ומעולם נחשבה פעולת השאיבה לפעולה הגורמת לבזבוז זמן. זוהי פעולה סיזיפית החוזרת על עצמה שוב ושוב כאשר ברור כי האבק ישוב ויתחיל להצטבר ברגע שתסתיים פעולת השאיבה. מצד אחד הפעולה היא משעממת להחריד ומצד שני אין שום דרך לקצר אותה או לעגל פינות. עקרות בית רבות נוהגות לנצל את זמן השאיבה לשיחות טלפון וכיוצא באלה פעילויות. שואב אבק רובוטי איננו משתעמם, איננו שואל שאלות וברוב המקרים גם איננו מחייג לעמיתיו שואבי האבק לשיחות בטלות בענייני דיומא. הוא פשוט מבצע את העבודה, מסיים אותה וחוזר לבסיס. כך נחסך זמן רב שיכול להיות מנוצל לצרכים אחרים.

למעשה, ניתן להפעיל שואב אבק רובוטי גם תוך כדי ביצוע עבודות ניקיון או כביסה אחרות. כך ההספק גדול יותר, כשבזמן שהשואב עובד ניתן לקפל כביסה, לבשל או לבצע פעולות חשובות אחרות.

הכנת השטח לפני השאיבה.
עם זאת לפני הפעלת שואב אבק רובוטי יש חשיבות רבה בהכנת השטח לפעולת השאיבה. כדאי שהשטח יהיה נקי ככל האפשר ממכשולים, המעכבים ללא צורך את השואב בביצוע מלאכתו. כדאי להפוך כיסאות ולבדוק שעל הרצפה אין מוטלים חפצים שונים. הדבר החשוב ביותר הוא להזיז שטיחים, המהווים הפרעה לא קטנה לשואב. רצוי שהשואב יהיה נקי וריק בכל פעולה מחדש, אחרת עלולה היעילות שלו להיפגע. כדאי גם מאד לבדוק שהוא אכן מוכן לפעולה ומכוון לשעה היעודה לפני שעוזבים את הבית.

שואב אבק רובוטי – פיתרון אולטימטיבי.
שואב רובוטי הוא הפיתרון המושלם לביצוע שאיבת האבק בבית. שואב אבק רובוטי מסוגל להגיע גם לפינות וגם למקומות שקשה להגיע אליהם בדרך כלל ומשאיר את החדר נקי הרבה יותר מאשר בביצוע שאיבה ידנית. השואב רובוטי איננו מעגל פינות ואיננו מנסה לחסוך בזמן. הוא מבצע את המוטל עליו על הצד הטוב ביותר – תמיד. היתרון הגדול שלו הוא שלא צריך לעקוב אחריו ולבדוק את העבודה שלו, כיון שהוא פשוט לא מזייף ולא מתחמן. זהו הפתרון המושלם לעקרות הבית הפדנטיות שלא סומכות על העוזרת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב