דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עומדים לעבור ניתוח אף? חוששים מתקופת הזמן ללא המשקפיים? 

מאת    [ 13/09/2012 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 1895 פעמים ]

אנשים רבים אינם מרוצים מהאף שלהם. לפעמים הם לא אוהבים את צורת האף שלהם או שהם סובלים מבעיות נשימת אף.

אם אתה נופל לתוך קבוצות אלה ומרגיש שניתוח האף הייתי לשפר את איכות החיים שלך, אז אתה יכול להיות מועמד לניתוח אף, הליך הניתוח הפלסטי שמעצב מחדש את האף. הליך זה לעתים נקרא גם "ניתוח אף".

שינויים פיסיים רבים יכולים להיות מושגים עם ניתוח אף. ניתוח פלסטי זה יכול להגדיל או להקטין את הגודל של האף שלך, לשנות את צורת הקצה, לצמצם את הנחיריים, לשנות את הזווית של האף שלך, ובעיות נשימה נכונות. ניתוח אף הוא הליך ניתוח פלסטי בצע מאוד נפוץ בנשים וגברים, אבל תהליך ההחלמה יש כמה גורמים ראויים לציון.
24 השעות הראשונות לאחר ניתוח אף

מייד לאחר ניתוח הניתוח אף את הפנים שלך ירגישו נפוחים ואתה יכול להרגיש שהאף שלך סתום. באופן טבעי, יהיה לך אף כואב. תרופות לשיכוך כאבים תהיינה להקל ביותר של אי הנוחות, אך נפיחות ולחץ תישארנה. יהיה עליך להירגע במהלך היום הראשון לאחר ניתוח, ולשמור את הראש מורם. שמירה על הראש שלך גבוה מקטינה את הנפיחות, ועם הנפיחות פחות יהיה לך החלמה מהירה יותר ופחות כאב. ייתכן שהאריזה באפך בימים הראשונים. ייתכן שתצטרך גם קיבוע בצד החיצוני של האף.
שלושת הימים הבאים שלך אחרי הניתוח אף

 
במהלך השניים או שלושה ימים הראשונים שלאחר הניתוח שלך, נפיחות וחבורות סביב העיניים והפנים, עלולים לגדול. רטיות קרות על פניו תעזורנה לך להקל על חוסר הנוחות שלך, אבל בשלב הזה אתה אמנם לא כל כך טוב. עם זאת, היית בדרך כלל להיות מחוץ למיטה בשלב זה ומרגיש טוב יותר. אתה עדיין צריך לשמור על הראש שלך גבוה ככל האפשר. כשאתה נח או ישן במיטה, אתה צריך לשמור את ראש שעון על שלוש כריות. אתה צריך להישאר מחוץ לשמש.

השישה עד שמונה השבועות הקרובים אחרי הניתוח שלך, השיפור יהיה מורגש מאוד בהדרגה. סביר להניח שתהיה לך חזרה לעבודה וחזרה לפעילות רגילה שאינן מאומצת לאחר כשבוע. כמה דימום מאף אור ומחנק עלול להימשך, אבל זה חשוב שלא לקנח את האף שלך. בסוף השבוע אחד לאחר הניתוח אף שלך, אתה יהיה נקי מהאריזה שלך באף, הסדים, החבישות, והתפרים, שיגרום לך הרבה יותר נוח.

בתוך שבועות או שלושה, נפיחות וחבורות בדרך כלל נעלמות, למעט מאוד קצת נפיחות קלה. אנשים שלובשים משקפים למצוא השבועות האלה לאחר ניתוח ניתוח אף קצת אתגר. למרות שניתן להשתמש בעדשות, תלוי מה נעשה במהלך הניתוח שלך, המנתח הפלסטי שלך עשוי להמליץ לך לא להרכיב משקפים לחודש לאחר הניתוח אף שלך. המשקפים שלך צריכים להיות שנערכו במקום עם קלטת כדי שלא להפעיל לחץ על האף שלך, וזה לא מראה המסוגנן ביותר. ובכל זאת, מדובר באי נוחות זמני.

כשבועות ובחודשים חולפים, תתחיל ליהנות מהאף החדש שלך ולאט לאט לחזור לפעילות הנורמלית שלך בזמן המנתח הפלסטי שלך עוקב אחר ההתקדמות שלך. אם אתה מחליט ללכת קדימה עם ניתוח אף להיות בטוח שיש לך נחשב את הסבלנות שנדרשת בתהליך ההתאוששות. לפעמים אנשים להיות קצת מדוכא בשלב ההתאוששות הראשוני כי הם כואבים ופניהם חבולות. רק יודע שבעיות אלה תחלופנה והאף החדש שלך מחכה לך. אם אתה מבין מה אתה מחפש מניתוח הניתוח אף שלך, ומה שלבי ההחלמה כרוכה, אתה סביר מאוד להניח שיהיה שמח מכך שהחלטת לעשות את הניתוח הזה.

לאלה מבינכם שמרכיבים משקפיים יש בעיה ונמצא פטנט מאוד יעיל שיכול לסייע לעבור את תקופת ההחלמה גם עם הרכבת משקפיים

למידע נוסף לחצו כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב