דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעולם מושלם... 

מאת    [ 13/09/2012 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1378 פעמים ]

בעולם מושלם מושג ההלוואה לא היה קיים, לכל אחד היה מספיק כסף על מנת לממש את כל צרכיו ורצונותיו. ישנם אף כאלו שמאמינים שבעולם מושלם לא היה צורך בכסף כלל אבל זה כבר עניין לטקסט אחר. הלוואה, בניגוד להשאלה היא החזרה של כסף בדרך כלל שניתן למשך זמן מסוים והחזרתו לאו דווקא במועד מסוים ולאו דווקא בדיוק באותו הסכום. רוב ההלוואות בעולם ניתנות עם ריבית מסוימת שיש לשלם בנוסף לקרן (סכום ההלוואה המקורית).

אין לי כסף אין לי          

ישנם סוגים רבים של הלוואות לצרכים שונים. לרוב הגופים הבנקאיים הם אלו שמספקים הלוואות אך ישנם גם מוסדות פיננסים נוספים שמעניקים הלוואות מלבד הבנקים וכמובן שיש את השוק האפור שמי ששכלו בראשו יודע להתרחק ממנו כמו מאש. הלוואות פרטיות הוא מושג שנעשה בו שימוש לעתים כדי לתאר הלוואות שנלקחות מהשוק האפור אך מדובר בעיוות של המשמעות המקורית שלו.

הלוואות פרטיות מהשוק האפור, עסק מסוכן

הלוואות פרטיות בהקשר של השוק האפור הן הלוואות שמיועדות עבור אנשים שהבנקים לא מוכנים להלוות להם כסף כלל או שלא מוכנים להלוות להם עוד כסף מאחר ולא הוכיחו כי ביכולתם להחזיר את הכסף. בשוק האפור פועלים גופים רבים שאינם חוקיים שדורשים ריבית גבוהה מאוד ומתאפיינים בשיטות לא מקובלות של גביית החוב במידה והוא לא משולם במועד שנקבע מראש כגון איומים, סחיטה והפעלת אלימות.

הלוואות פרטיות מהבנקים

הלוואות פרטיות במשמעות המקובלת היא בסך הכל לקיחת כסף מהבנק תוך התחייבות להחזירו בתנאים מסוימים שנקבעים מראש עבור צרכים פרטיים וזאת ובניגוד להלוואות עסקיות שניתנות לעסקים ולארגונים שונים. בקטגוריה הפרטית ישנן הלוואות פרטיות לצורך רכישת רכב, לצורך מימון טיסה לחו"ל, לצורכי השלמת תארים אקדמיים וכיו"ב. הכנו עבורכם מדריך קצר שיעזור לכם לקבל הלוואות פרטיות מהבנקים.

טיפים חשובים

הופעה מכובדת – הופעה רשלנית ומוזנחת תגרום לדעה קדומה שלילית עליכם. אין לזלזל באפקט הפסיכולוגי שמייצרת הופעה חיצונית מכובדת. הופעה בחליפה נקייה תמיד עדיפה על פני הופעה באימונית דהויה. כך תפגינו את הכבוד הראוי ותשדרו שאתם ראויים לאמון.

הכינו מראש את כל המסמכים הדרושים – מדובר על מסמכים שיש בהם כדי להעיד שביכולתכם להחזיר את הכסף. אישורים על נכסים, תלושי משכורת סדירים, תעודות בעלות על רכבים וכיו"ב.

ערכו סקר שוק מעמיק וידעו את הפקיד – במידה ותפנו למספר בנקים ותיידעו אותם שעליהם למעשה להתחרות על הזכות להלוות לכם כספים, תשנו את עמדת הכוח לטובתכם.

לא להתבייש – להתמקח – למרות שלעתים הסיטואציה מעט מלחיצה ואתם עלולים להרגיש כאילו אתם נמצאים בעמדת נחיתות, חשוב שתדעו שיש לכם הרבה מאוד כוח בידיים. עמדו על שלכם ואל תהססו להתמקח על כל נושא ועל כל סעיף בחוזה. בין אם מדובר בריבית ובין אם מדובר על פריסה נוחה יותר של תשלומים, הכל גמיש. בהצלחה לכולם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב