דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטת HCG - לרדת במשקל (ולשמור עליו!) זה קל 

מאת    [ 13/09/2012 ]

מילים במאמר: 583   [ נצפה 4044 פעמים ]

דיאטת HCG ? לרדת במשקל (ולשמור עליו!) זה קל

אם אתם סובלים מעודף משקל במשך תקופה ארוכה, ולא משנה אם מדובר ב-30 קילוגרם או "רק" ב-5 קילו שהעליתם מאז הלידה, התקופה שבין עבודות או החגים, בוודאי כבר ניסיתם שיטות שונות לירידה במשקל. אם הגעתם עד כאן ואתם ממשיכים לקרוא ? כנראה שכל השיטות הללו לא צלחו, או צלחו לתקופה קצרה בלבד. אם אתם מעוניינים באמת לרדת במשקל, בצורה שלא תגרום לכם לרעוב וגם תקטין את הסיכוי שלכם לפתח מחלות שונות, דיאטת HCG  היא התשובה עבורכם.

מהי דיאטת HCG?

פירושן של ראשי התיבות HCG  הינוHuman Chorionic Gonadotropin  ? גונדוטרופין כוריוני אנושי. מדובר בהורמון הנוצר באופן טבעי בשליה אצל כל אישה הרה, מפרק את השומן המיותר המצוי בגופה והופך אותו למקור אנרגיה נוסף. מטרתו של ההורמון היא להגן על העובר המתפתח ברחמה של האישה מפני מצבים של חוסרים תזונתיים העלולים להיגרם לו אם תזונתה של האם לקויה. את ההורמון הזה גילה ד"ר אלברט סימונס, רופא בריטי, כבר בשנות ה-50', כאשר ניסה לבודד את הגורמים להשמנה ? תופעה שהתפשטה באותה עת ברחבי העולם. כשגילה שיש נשים הרות שתזונתן  לקויה ביותר ולמרות זאת הן יולדות תינוקות בריאים, הוא הבין שהדבר קשור בחומר מסוים שנמצא בגוף האישה ההרה, וכך גילה את ההורמון המדובר. מסקנתו מהמחקר שערך היתה, שהורמון ה-HCG גורם ל"שינוע" של השומן מהירכיים ומאזורים נוספים בגוף בהם יש מצבורי שומן גדולים, והופך אותו להיות מקור לאנרגיה, אותה צריך העובר לצורך גדילתו. לאור הממצאים הבין ד"ר סימונס, שהוא מצא את המפתח להרזיה בטוחה: הזרקה של הורמון HCG  פעם ביום למשך 40 ימים, תוך שילוב של תפריט מתאים. התוצאות היו מדהימות: אנשים השילו ממשקלם עשרות קילוגרמים בתוך פרק זמן מאוד קצר, ו... לא היו רעבים! הדיאטה הפכה ללהיט בשנות ה-70', לאחר מותו של ד"ר סימונס, והיום חזרה לכותרות בזכות העובדה שניתן להגיע לתוצאות המדוברות גם ללא זריקות.

החיקוי המושלם

על מנת להצליח לרדת במשקל הגוף צריך את הורמון ה-HCG. מכיוון שמי שרוצה לרדת במשקל הוא בדרך כלל לא אישה בהיריון, את ההורמון יש להכניס לגוף בדרך כלשהי. הדרך האחת היא באמצעות זריקות, כפי שעשה ד"ר סימונס, והדרך השנייה היא באמצעות חומרים אחרים, שיגרמו לייצור טבעי של ההורמון בגוף. המטרה היתה לפתח מוצר שיחקה את פעילותו של הורמון ה-HCG  ויגרום לגוף להשתמש במאגרי השומן הקיימים שלו ולתעל אותם לאנרגיה. ההצלחה הגיעה, ובגדול, לאחר שגילו את הספירולינה ? אצה קטנה שצבעה ירוק, ושמכילה כמות בלתי נדלית של חומצות אמינו, ויטמינים (B12, B6, B8, B1, B2, B3, B5, B9, A, C, E), מינרלים (ברזל, אשלגן, סידן, מגנזיום, זרחן, נתרן, אבץ, בור, נחושת ועוד) שומנים מהצומח ועוד, כולם חומרים מאוד מזינים וחיוניים לגוף. הדבר הנפלא הוא, שבאצה הזאת אין רעלים בכלל, ובזכות כל החומרים החיוניים שהיא מכילה, היא גורמת לכך שיכולת הספיגה של מערכת העיכול עולה פלאים. בנוסף לכל היתרונות הללו, הספירולינה מכילה גם חומרים הגורמים לייצור טבעי של הורמון ה-HCG. התוצאה: ניתן לאכול רק מחצית מכמות האוכל הרגילה ולשבוע, משום שהגוף מצליח לעכל את רוב האוכל. בנוסף ? כמות הרעלים והפסולת המצטברים בגוף יורדת בצורה משמעותית, וכתוצאה מכך ניתן למנוע ואף לרפא מצבים בריאותיים שונים, כגון סוכרת, אנמיה, טרשת עורקים, מחלות לב, לחץ דם גבוה, אולקוס וכמובן ? השמנת יתר.

לייצור טבעי של HCG

את הספירולינה ניתן למצוא היום בצורות שונות, כשאחת מהן היא תרסיס הנקרא H.N.G. התרסיס מכיל את אצת הספירולינה ורכיבים נוספים, הגורמים ליצירת הורמון ה-HCG  בגוף וכך מסייעים לירידה במשקל. כל מה שצריך לעשות הוא להתיז שתי התזות של התרסיס שלוש פעמים ביום, בשעות קבועות. התרסיס יאפשר לגוף לייצרHCG  בכמות מספקת, ובשילוב עם דיאטה מתאימה התוצאה תהיה ירידה משמעותית במשקל בתוך זמן קצר. בהצלחה!  

 

נכתב על ידי שיר שמולביץ

 

 

 

הקניון הוירטואלי  "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאות, הספורט, איכות החיים והסיעוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב