דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבן צפחה - תוצאות מרשימות בחיפוי קירות פנימיים או חיצוניים 

מאת    [ 13/09/2012 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2896 פעמים ]

אבן צפחה היא סוג של סלע או אבן שאותה אפשר למצוא במקומות רבים בעולם וביניהם גם בישראל, ובעיקר באזור אילת והערבה. אבן מיוחדת ויפה זו נוצרת בתנאי לחץ וטמפרטורה גבוהים במעמקי האדמה. בגלל מידת הקשיות שלה והמבנה השכבתי הגבישי שלה, היא נחשבת לחומר גלם פופולארי ומבוקש מאד בעולם הבנייה והעיצוב.
ניתן להשיג את האבן במגוון רחב של צבעים, ולכן ניתן באמצעותה מראה שונה וייחודי לכל חלל או קיר או רצפה. אבן צפחה יוצרת תחושה נעימה וחמימה ויחד עם זאת מתאפיינת במראה אלגנטי ואטרקטיבי.
השימושים שעושים באבן זו בעולם העיצוב הם רבים ומגוונים, ביניהם ריצוף פנים וחוץ, חיפוי פנים וחוץ ובמקומות מסוימים משמשת הצפחה אפילו לחיפוי גגות בניינים.
לצפחה יש כאמור מראה ייחודי ושונה ויתרונות רבים שלה מבוססים על כך שמדובר באבן טבעית, בעלת מראה  קסום ותכונות פונקציונאליות רבות.

צפחה – אבן אידיאלית לעיצוב פנימי או חיצוני
המודעות לנושא של עיצוב פנים, עלתה משמעותית בשנים האחרונות, גם בישראל, ואנשים פרטיים רבים מוצאים עצמם מתעניינים בטרנדים החמים והאטרקטיביים בעולם הריצוף והחיפוי בטרם שיפוץ או לפני מעבר דירה. כך הם מוכנים להשקיע בנושא זמן רב וגם סכומי כסף משמעותיים לקבלת תוצאות אופטימליות. בתהליך ההיכרות עם הטרנדים השונים בתחום הריצוף או החיפוי, אותם אנשים נתקלים גם באבן צפחה על יתרונותיה הרבים, מה שכנראה יגרום להם לקחת אותה כאופציה מובילה. המרקם היפה של הצפחה, מסייע למשתמשים בה ליצור מראה קסום וייחודי לכל מקום בו הם יבחרו לעשות שימוש בה. אבן צפחה יכולה להתאים הן לחללים השונים בתוך הבית והן לגינה ולחצר ובכלל לריצוף פנים וחוץ. האבן נחשבת לעמידה, אטרקטיבית ולא דורשת תחזוקה מיוחדת. היא יוצרת מראה חמים ונעים ויחד עם זאת גם משדרת אלגנטיות ויוקרה. כל אדם המחפש ריצוף או חיפוי קירות מרהיב ויעיל הן בתוך חללי הבית והן מחוצה לו, יוכל למצוא מענה מעולה לדרישותיו באבן הצפחה, על גווניה וצבעיה הרבים.

צפחה – תחזוקה נכונה של האבן
אז עשיתם את זה, התהדרתם באבן צפחה לריצוף או חיפוי וכעת אתם נהנים הן מהמראה האטרקטיבי שלה והן ממגוון התכונות החיוביות המיוחסות לה. עכשיו נשאלת השאלה, מה צריך לעשות בכדי לשמור על המראה הזה שהאבן יוצרת, למשך שנים ארוכות, או במילים אחרות – כיצד יש לתחזק את אבן הצפחה.
אז ראשית כל על מנת לשמור על המראה ההתחלתי שלה למשך כמה שיותר שנים (כן ירבו) חשוב להרחיק ממנה חומרי ניקוי אשר לא מתאימים לה באופן ספציפי. חומרי ניקוי שאינם מתאימים עשויים לפגוע במראה האבן ובמרקמה. ניתן לקנות חומרי הגנה מיוחדים אשר מיועדים באופן ספציפי לאבן צפחה ומונעים ספיגת שומנים, מים ולכלוך באבן. חשוב לקרוא בעיון את הוראות השימוש וכדאי מאד להתייעץ עם הספק.

 

חברת "בריק אנטיק" מייבאת ומשווקת מבחר בריקים וחיפויי אבן מסוגים נוספים, לצורך חיפוי קירות חוץ ופנים. בתצוגה שלנו ניתן לצפות במגוון רחב של גוונים ומידות, המתאימות לשילוב עם חומרי גלם מסוגים שונים כמו למשל גבס, עץ, ברזל ועוד. באתר שלנו מבחר רב של דוגמאות: http://www.brickantique.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב