דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רהיטי ילדים ונוער 

מאת    [ 13/09/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1917 פעמים ]

עיצוב חדרי ילדים ונוער הפך בשנים האחרונות להכרח וכל משפחה מבקשת לרכוש רהיטי ילדים כחלק מחדר ילדים שלם. אם בעבר, חדרי ילדים ונוער הורכבו מאוסף של רהיטים שונים שנאספו עם השנים או הועברו מילד לילד, היום, המודעות לחשיבות של חדרי ילדים מעוצבים וההשפעה של התאמת חדרי הילדים על התפתחות הרגשית והתחושה הכללית של הילד הופכות להיות יותר ויותר חזקות כפקטורים לרכישת רהיטי ילדים ועיצוב חדרי ילדים.

החשיבות של עיצוב חדרי ילדים ונוער
החשיבות של עיצוב חדרי ילדים ונוער באופן נכון היא רבה הודות להשפעה של חדר הילדים על אורח חייו ועל התחושות של הילד או הנער. חדר ילדים משמש את הילד מרבית שעות היום ומספק לו את המרחב האישי. מכיוון שהילד מבלה את מרבית זמנו בחדרו חשוב שחדר הילדים יתאים לצרכים של הילד ויעניק לו תחושת שייכות וביטחון למשל חדרי ילדים צריכים להיות מעוצבים באופן פרקטי ולכלול מעט רהיטים על מנת להשאיר לילד מקום למשחקים וליצירה וחדר של נוער צריך להיות מעוצב באופן פרקטי ולכלול פינות עבודה ללימודים, פינות מחשב, פתרונות אחסון וכדומה.

בחירת רהיטי ילדים
בחירה של רהיטי ילדים צריכה להיעשות לאחר תכנון חדר הילדים וחדר הנוער. בעת התכנון של חדר הילדים נעשות ההחלטות על העיצוב הכללי של החדר ונבחנים הצרכים של הילד או הנער בחיי היומיום שלהם. בחירת הרהיטים צריכה להיעשות על פי מספר עקרונות מנחים אשר יסייעו לבחור את הרהיטים הנכונים והמתאימים ביותר בעבור החדר.
אחד העקרונות החשובים שיש להתחשב בהם בעת בחירת רהיטי ילדים הוא הטעם האישי של הילד וההתאמה של הרהיטים אליו לדוגמא בחירת ארונות לחדר ילדים בסגנון של גיבור על. על מנת ליישם את העיקרון הזה חשוב לשתף את הילד בתהליך הבחירה והרכישה של הרהיטים. בחירה של הרהיטים תעניק לילד תחושת ביטחון ותחושת שייכות בחדר שיכיל רהיטים המתאימים לו ונבחרו על פי טעמו האישי.

עיקרון נוסף בבחירת רהיטי ילדים הוא בחירה של רהיטים פרקטיים ומתאימים לגילו ולאורח חייו של הילד. הודות להתפתחות המהירה של הילדים, חשוב לבחור רהיטים אשר ישמשו את הילד בכל הגילאים עד הבגרות כמו מיטת ילדים שהופכת למיטת נוער, ספריית משחקים שניתן להפוך לספריית לימודים וכדומה. בנוסף, כדאי לבחור בצבע ניטרלי ככל הניתן על מנת לאפשר שימוש ברהיטים בשלבים שונים של בגרות הילד.

לסיכום, בחירת רהיטי ילדים היא פעולה מורכבת הדורשת תכנון ומחשבה. על ידי התחשבות בעקרונות המנחים לבחירת הרהיטים ניתן לבחור את הרהיטים המתאימים ביותר.

אודות כותב המאמר:  חדרי ילדים - רהיטי ילדים דרים לנד יבואנית המותג cilek טלפון: 03-6026090




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב