דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת חקירות 

מאת    [ 13/09/2012 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2760 פעמים ]

חקירות פרטיות מבוצעות עבור לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים, בתחומים השונים של איסוף המידע. חברת חקירות מורשית לבצע חקירות על ידי רישיון ניהול משרד חקירות שניתן מטעם משרד המשפטים. את החקירות מבצעים חוקרים פרטיים עבור משרד החקירות. תחומי החקירות הפרטיות הם שונים, ולעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים בלבד של חקירות פרטיות. תחומי החקירות כוללים: חקירות כלכליות של חברות ואנשים פרטיים לאיסוף מידע על אמצעים פיננסיים, נכסים, מקורות הכנסה, חשבונות בנק סמויים, חקירות פרטיות, חקירות אישות ובגידות, הכוללות איסוף מידע באמצעות ציוד מעקב על מנת להשיג ראיות מוכחות לבגידה של בני זוג, איתור של נעדרים, של חייבים שלא שילמו את חובם, ושל רכוש וכלי רכב, מודיעין עסקי ומודיעין תחרותי הכוללים דו"חות מידע שוטפים על חברות מתחרות, ותחומים נוספים.

חוקרים פרטיים מורשים לבצע חקירות שכוללות שימוש בציוד מעקב, רשאים לנהל תצפיות לילה אחרי נעקבים, לברר פרטים ולתשאל באופן גלוי. עם זאת, על חוקרים פרטיים מוטלות מגבלות אתיות וחוקיות. חוקר פרטי אינו רשאי להתחזות לבעל תפקיד, אינו רשאי להטריד או לפלוש לרכוש. החוקרים הפרטיים מחויבים לדאוג לאינטרסים של הלקוחות ולבצע את החקירות באופן המקצועי ביותר. מגבלות על ציוד מעקב כוללות את האיסור בשימוש בציוד להאזנות סתר, אם כי חוקרים פרטיים יכולים להתקין אמצעי מעקב כגון GPS  ומצלמות נסתרות בכלי רכב ובמקומות ציבוריים על מנת לעקוב אחר הנחקרים.

חקירות פרטיות הן לעתים ברירה חיונית עבור אנשים שאינם יכולים לאסוף מידע או ראיות באמצעים חוקיים אחרים. פניות למשרדי חקירות לצורך איסוף מידע נעשות על ידי לקוחות שרוצים לקבל ראיות קבילות שניתן להציג בבית משפט. חוקר פרטי שמתמחה בבגידות מטפל בתיקי גירושין ובסכסוכים בין בני זוג לקוחות פונים למשרד חקירות פרטיות לצורך חקירות אישות, שכוללות מעקבים, איתור נכסים ואיסוף ראיות לגבי מעשים שונים של בני הזוג. כאשר מדובר בחקירה כלכלית בשל הונאה או אי החזרת חוב, החוקרים הפרטיים מבצעים איסוף נתונים לגבי מקורות הכנסה ולגבי הקשרים של הנעקב, על מנת לספק הוכחות לצורך החזרת הרכוש או החוב.

חברת חקירות נדרשות על ידי לקוחות עסקיים, הפונים לחברת חקירות לקבלת דו"חות חקירה קבועים בתחומים השונים. דו"חות חקירה לחברות עסקיות כוללים דו"חות מודיעין עסקי ומודיעין תחרותי, מידע שוטף על פעילויות עסקיות ופיננסיות בענף, מידע על מתחרים וספקים, מידע על עובדים ועל מועמדים לקבל משרות. חברות רבות משתמשות במידע לצורך ניהול שוטף של החברה ולתכנון אסטרטגיה פיננסית ועסקית.

הרבה אנשים נרתעים לפנות לחוקר פרטי עקב המחשבה שהמחירים של חוקר פרטי הם יקרים מידי וזה לא בתקציב שלהם אבל לא תמיד זה נכון, מומלץ תמיד לקבל הצעת מחיר ויעוץ ראשוני שבדרך כלל ניתן חינם!

ביטחון חקירות מקצועיות


http://www.privateinvestigators.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב