דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי אבן על קירות פנימיים מעניק אווירה ביתית חמימה 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2823 פעמים ]

 

מדוע חיפוי אבן - תוספת עיצובית לחלל

חיפוי קירות מעבר לפונקציונאליות שלו אשר באה לידי ביטוי בחוזק שלו, בעמידות שלו בפני קור וחום וביכולת הבידוד שלו, מהווה גם תוספת עיצובית אטרקטיבית ויפה לכל חלל, ואיזה חומר גלם יכול להשיג תוצאות טובות יותר מאשר אבן. ככה שלא פלא שאחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר בנושא של חיפוי קירות הוא חיפוי אבן. חיפוי כזה יוצר מראה קסום, חמים ונעים לכל חלל או מבנה ובנוסף, נותן למתעניינים בו את זכות הבחירה. כידוע קיימים סוגים רבים של אבנים ובאמצעות הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת כיום, רק השמיים הם הגבול בטקסטורות, הגוונים, הצבעים והצורות אותן ניתן ליצור בתחום החיפוי.

חיפוי אבן – היתרונות הרבים הגלומים בחיפוי זה
זהו תחום שרק הולך ומתפתח עם הזמן, יותר ויותר אנשים מגלים את קסמו הן בנושא של חיפוי חוץ והן בנושא של חיפוי פנים ובהתאם לגודל הביקוש, כך גם ההיצע. ניתן למצוא כיום מגוון רחב במיוחד של אריחי אבן מסוגים שונים, כאשר ההבדלים ביניהם יבואו לידי ביטוי גם במראה, בצורה ובגוון, וגם בחוזק, בעובי ובמטרה העיצובית לה הם מיועדים.
לצד כל היתרונות הוויזואליים והעיצוביים של אבני חיפוי, יש לחומר זה גם יתרונות פונקציונאליים רבים ומגוונים, לדוגמא, מכיוון שאבן נחשבת לבעלת יכולת בידוד רבה מחום וקור, היא מאפשרת חיסכון רב בחשמל, שיבוא לידי ביטוי בצורך מופחת לשימוש במזגן או בחימום. בנוסף, האבן מגנה מפני רעשים חיצוניים ועוצרת חדירה של נוזלים אל תוך המבנה. יתרון נוסף גדול ומשמעותי טמון בעובדה שמדובר בחומר קל ונוח מאוד לתחזוקה. מעבר לשטיפת החיפוי פעם בתקופה, אין צורך לטפל בו, לצבוע אותו או להשקיע בו זמן.
שורת היתרונות הללו, הפכה כאמור, את חיפוי האבן לכל כך מבוקש הן מחוץ למבנים והן בתוך חללים של בתים, חנויות ובתי עסק שונים, הנהנים מכל מה שיש לחיפוי זה להציע עבורם.

חיפוי אבן – בחירת בעל המקצוע
אחרי שבחרתם את סוג האבן המתאימה לצורך ביצוע חיפוי הקיר, ישנה חשיבות לא פחותה לבחירת בעל המקצוע אשר יבצע את החיפוי. חיפוי אבן מצריך עבודה מורכבת אשר צריכה לקחת בחשבון פרמטרים רבים ולכן, ישנה חשיבות לבחירה של בעל מקצוע מנוסה ומיומן לצורך ביצוע העבודה. בחירת בעל מקצוע שכזה יכולה למנוע מצבים של חיפוי המתבצע בצורה לא טובה וגורם לבעיות רבות שאתם מאוד רוצים להימנע מהם. בחירת האבן הרצויה ובעל המקצוע הנכון לצורך ביצוע החיפוי, יכולה לסייע לכם להוציא תוצאות עיצוביות ופונקציונאליות מקסימאליות וליהנות מכל היתרונות של חיפוי עשוי אבן למשך שנים ארוכות.

 

חברת "בריק אנטיק" מייבאת ומשווקת בריקים וחיפויי אבן נוספים, לחיפוי קירות חוץ ופנים בבית ובעסק. בתצוגה ניתן למצוא מגוון רחב של גוונים ומידות, שמתאימות לשילוב עם חומרי גלם נוספים: עץ, ברזל ועוד. התוצאה המתקבלת היא חמימה ומזמינה.


מגוון ענק של סוגי אבן שונים באתרנו: http://www.brickantique.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב