דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרביונים חוזרים אל האפנה 

מאת    [ 11/09/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3749 פעמים ]

הגרביונים הצבעוניים כבר מקשטים את כל הקטלוגים לקראת עונת החורף הקרובה. השימוש בגרביונים הופך את אפנת החורף למיוחדת, מגוונת והרבה יותר מהנה ונשית. ברשתות השיווק המובחרות אפשר למצוא מחלקות שלמות שמיועדות אך ורק לגרביונים. על המדפים תמצא כל אישה גרביון במידה מתאימה , שפע של צבעים, מרקם דק או עבה וכל מיני דגמים שמשלבים גרביונים עם נוצצים, רקמה, הדפסים, מספר צבעים ועוד.

בסך הכול מדובר במוצר מאוד שימושי וזול. את הגרביון לובשים יחד עם שמלה או טוניקה, זוג מגפיים ומעיל אפנתי ישלימו את המראה החורפי האפנתי. בימים קרים במיוחד אפשר יהיה ללבוש את הגרביון מתחת למכנס הג'ינס ולזכות בשכבה מחממת נוספת. מחירי הגרביונים נעים בין 15 שקלים בעבור גרביון פשוט ודק ועד מאות שקלים בעבור המותגים היוקרתיים. גרביון חורפי איכותי אפשר יהיה לרכוש ב-50 שקלים, גרביונים פשוטים לעונת הקיץ יעלו עוד הרבה פחות.

שימוש בגרביונים בעונת הקיץ

העונה החמה מביאה עמה המון שמלות צבעוניות, חצאיות ומכנסיים קצרים. הבעיה מתחילה עם הפעלת מערכות המיזוג המרכזיות במשרדים ומרכזי הקניות. בתוך זמן קצר מגלות הנשים כי קר במשרד בעונת הקיץ. הטמפרטורה הפנימית בבנייני המשרדים כמעט זהה בחורף ובקיץ. נשים שמגיעות אל המשרד לבושות בשמלות קיץ אפנתיות ללא גרביון וקרדיגן סובלות מקור.

בהתאם לכך מציעים היצרנים מבחר גדול של מוצרים דקים ושקופים לעונת הקיץ. בעזרת הגרביונים הקייציים הרגליים מקבלות מראה שזוף ומטופח. במידת הצורך אפשר יהיה למצוא גם גרביון מחטב לאזור הבטן והישבן, גרביון בגזרה נמוכה וגרביונים בצבעים שונים. השימוש בגרביונים בעונת הקיץ מעולם לא היה נוח ונעים יותר. יחד עם זאת, חשוב להקפיד להגן על הגרביון, הדקיקות הופכת אותו לפגיע ורגיש לקרעים.

איך לבחור גרביון מתאים

גרביון איכותי יוכל לשמש את האישה במשך תקופה ארוכה, במידת הצורך אפשר לכבס את הגרביון. בחירת הגרביונים המתאימים מתחילה בשלב הראשון בבחינת המידה. על גב האריזה אפשר למצוא טבלה שמסבירה כיצד לבחור גרביון בהתאם למשקל וגובה. כל אישה תוכל להשתמש בטבלה בקלות ולהתאים לעצמה את המידה הנכונה. ההקפדה על המידות חשוב להתאמה מושלמת של המוצר למבנה הגוף. גרביון במידה מתאימה נצמד היטב אל הגוף וכמעט אינו מורגש, גרביון קטן עלול ליצור לחץ באזור המותניים.

מותגים שמציעים את הגרביונים רק במידה אחת אחידה לא מתאימים לכל אחת. במידת האפשר כדאי יהיה להעדיף מותג אחר. במקרים בהם מדובר במותג זול אפשר יהיה לרכוש זוג אחד, למדוד אותו בבית ולשוב אל החנות לרכישת זוגות נוספים בהתאם. הגרביון המתאים יוכל להעשיר כל תלבושת ולהפוך גם שמלה שחורה פשוטה לשמלת ערב. שימוש בגרביונים כהים מעניק לרגל מראה מוארך, הצבעים הבהירים יותר יוצרים מראה של רגליים קצרות. את צבע הנעליים יש להתאים גם כן לגרביון כאשר כדאי יהיה להעדיף נעליים בגוון כהה יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב