דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתמודד עם המתחרים של העסק שלך באינטרנט? 

מאת    [ 11/09/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1723 פעמים ]

איך להתמודד עם המתחרים של העסק שלך באינטרנט?

לכל עסק ישנם מתחרים. נדיר מאד למצוא עסק שאי לו מתחרים כלל. המטרה של כל עסק היא לגבור על המתחרים שלו, ולמשוך את הלקוחות דווקא אליו ולא לעסק המתחרה. כמובן, שדבר זה אינו אפשרי במאה אחוז, ודווקא התחרות הזו בשוק בין מתחרים שונים מיטיבה עם הלקוחות, אך בכל זאת, כל בעל עסק יכול, עם מאמץ מסוים, לגרום ללקוחות רבים להעדיף דווקא את המוצר שלו על פני מוצר מתחרה. כיצד עושים זאת?

 

איך להתמודד עם המתחרים של העסק שלך באינטרנט?

לכל עסק ישנם מתחרים. נדיר מאד למצוא עסק שאי לו מתחרים כלל. המטרה של כל עסק היא לגבור על המתחרים שלו, ולמשוך את הלקוחות דווקא אליו ולא לעסק המתחרה. כמובן, שדבר זה אינו אפשרי במאה אחוז, ודווקא התחרות הזו בשוק בין מתחרים שונים מיטיבה עם הלקוחות, אך בכל זאת, כל בעל עסק יכול, עם ניהול אתר נכון ועם מאמץ מסוים, לגרום ללקוחות רבים להעדיף דווקא את המוצר שלו על פני מוצר מתחרה. כיצד עושים זאת?

 

יתרון ממשי

כל מוצר ניתן לייצר באיכות טובה יותר או פחות. כל שירות ניתן לתת באופן טוב יותר או טוב פחות, יעיל יותר או יעיל פחות. הנקודה היא, שככל שהמוצר שאתם מוכרים בין אם זה מוצר ממשי או שירות וכדומה, הוא טוב יותר, לקוחות ירצו אותו יותר. לפני שאתם משקיעים בשיווק, בפרסומות וכיוצא בזה, השקיעו במוצר. תנו ללקוחות שלכם את מה שהם רוצים לקבל מכם, ובצורה הטובה ביותר, וכך תמשכו אליכם לקוחות רבים, שיודעים מה טוב בשבילם.

 

יתרון שיווקי

ישנו מושג בשיווק שנקרא "בידול". הכוונה היא – מה מבדל אותך מעסקים אחרים, מה גורם לך להיות יותר טוב מהם. כפי שאמרנו קודם, ככל שהמוצר יותר טוב, כך הוא ימשוך יותר לקוחות. אך לעיתים אין זה מספיק. ישנם עסקים רבים ש"יושבים" בדיוק על אותה משבצת, וקשה מאד להחליט מוצר של איזה עסק טוב יותר. כאן נוצרת מלחמה שיווקית. עסק שישווק את עצמו טוב יותר – יזכה ליותר לקוחות. כדי לזכות ביתרון שיווקי, אין די בפרסום מסיבי. הלקוח צריך לראות בפרסום שלעסק אכן יש מה למכור לו, והעסק גם צריך לבלוט בין שאר העסקים המפרסמים במקביל אליו. לשם כך נוצר הבידול. הבידול הזה יכול להיות כל דבר, אפילו קטן, אלא שכאשר מבליטים אותו בפרסום, הוא הופך להיות משמעותי ללקוח. בידול יכול להיות, לדוגמא: מחיר זול, קרבה לאזור מגורים, התמקדות במוצר ספציפי, וכדומה. Creative Marketing היא חברה המספקת ניהול וייעוץ שיווקי בכל התחומים. החברה מייעצת בבחירת בידול ובדרכים לשיווקו.

נכתב על ידי שיווק יצירתי - ניהול אתרים במיקור חוץ

ניר צין מנהל שיווק ומכירות בשיווק יצירתי - ניהול והקמת אתרים מנצחים  http://creative-marketing.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב