דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמים סוף למשקל העודף 

מאת    [ 11/09/2012 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3324 פעמים ]

כך תיפטרו מן המשקל העודף אחת ולתמיד, מבלי שישוב. ואם אתם לא מאמינים, אתם מוזמנים פשוט לנסות.

משקל עודף הוא בעיה מוכרת ללא מעט אנשים, המנסים ללא הצלחה להיפטר ממנו. ישנן אינספור סיבות המובילות אותם אל חוסר ההצלחה, כגון עצלות, הערכת העצמי נמוכה, חוסר מוטיבציה ועוד. מנגד לסיבות הרבות יש דרך אחת מוצלחת להתגבר על הכל.

מה שבא בקלות...

הרזיה מהירה וללא מאמץ היא חלומם של לא מעט אנשים הנאבקים לאורך חייהם בבעיית המשקל העודף. אך בעוד הפתרון קיים, חשוב לציין כי ללא כל נכונות ומאמץ הוא יספק מענה חלקי בלבד.

על פי שיטתו של ד"ר סימונס, דיאטה מהירה הנמשכת 40 ימים בלבד במהלכם תשילו בין 8 ל- 13 קילוגרמים ממשקלכם היא אכן אפשרית. בדרך זו מתבצעת שריפה של שומנים שלגוף אין כל צורך בהם, כמו מאגרי השומן המצטברים בירכיים, בידיים, בטוסיק, בבטן ועוד מקומות המוכרים לנו היטב.

השיטה תוקפת את הסוג הנכון של השומנים, ולכן אינה פוגעת בגוף וברמת החיוניות שלו. לכן היא נחשבת כיום לדרך היעילה והטובה ביותר לרדת במהירות במשקל.

למרות השיטה המבטיחה ועל אף העובדה כי במסגרת התהליך נמצא גם שלב ביסוס וקיבוע המשקל החדש, אחוז לא קטן של האנשים יחזרו באותה המהירות למשקל הקודם שלהם אם לא ידאגו לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר מתחילתו ועד סופו.

בין הרגש לגוף

לא פעם הפן הפיזי של בעיית המשקל נחשב לחלק הקל של הבעיה, במיוחד בהשוואה לפן הרגשי. ישנם מניעים רגשיים רבים המובילים אותנו אל המקרר, גם מבלי שנחוש איזושהי תחושה פיזית של רעב.

המניעים והדחפים הרגשיים שמובילים לעלייה במשקל נשארים שם גם לאחר ההרזיה, ולכן לא פעם מובילים במהירות חזרה אל עודף המשקל. אכילה רגשית שלא מטופלת במקביל תהליך ההרזיה תמשיך ותהווה מכשול, שכן ידוע שיש קשר עמוק בין הגוף לבין הנפש.

עושה את ההבדל

כיום, ניתן להיעזר בשירותיה של מאמנת אישית להרזיה, אשר מסייעת לכם להתמודד עם ההיבטים הרגשיים של האכילה על מנת שתוכלו לרדת במשקל אבל הפעם גם לשמור עליו למטה.

כמובן שהליווי הצמוד מעניק את התמיכה הרגשית הנחוצה מאוד במהלך תהליך ההרזיה. הוא מעניק לנו עידוד לאורך הדרך, תמיכה ברגעים בהם בא לנו להישבר ולהרים ידיים, מוטיבציה להתמיד ולדבוק בתהליך ועוד. אך בנוסף לכך, הליווי האישי מציע הרבה מעבר.

תפקידה של המאמנת לסייע למרזים לזהות את המניעים הרגשיים לאכילה ואת המקור להם. יתרה מכך, תפקידה לשקף אותם בעיני המטופלים ולסייע להם ללמוד כיצד להתמודד איתם, כך שיפסיקו להכשיל אותם פעם אחר פעם. כל זאת כמובן תוך מתן התמיכה הרגשית הנחוצה והכה חשובה לתהליך.

בנוסף, המאמנת מקנה למרזים החדשים הרגלי אכילה נכונים וכלים המסייעים להם להתמודד ולשמור על הרגלים אלו. ההרגלים הנכונים ילמדו אתכם שאין צורך למנוע מעצמכם ליהנות מקינוח טוב או ארוחה דשנה, צריך רק לדעת איך ומתי לצרוך אותם.

בדרך להצלחה

אם אתם רוצים לטפל ולשים סוף למשקעים הרגשיים וליהנות לא רק מנפש נקייה אלא גם מגזרה חטובה ומאורח חיים בריא זוהי הדרך הבטוחה לשם.

השילוב של תהליך ההרזיה בשיטתו של ד"ר סימונס יחד עם ליווי צמוד של מאמנת אישית הוא השילוב המנצח להרזות במהירות ולשמור על המשקל החדש לטווח ארוך.

נגה גל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב