דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרייד אין או מכירת הרכב הישן לאדם פרטי 

מאת    [ 10/09/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1580 פעמים ]

כאשר מחליטים על מכירת הרכב הישן ושדרוג לרכב חדש כדאי להגיע לאחת מסוכנויות הרכב או לאחת מחברות הטרייד אין הפזורות בארץ ולחסוך את כאב הראש הכרוך במכירת הרכב הישן.

בסוכנויות ובחברות הללו ניתן לקבל שירות מקצועי ואמין יחסית וכך במקום להתרוצץ ולבזבז זמן רב בפרסם הרכב הישן, במכוני בדיקה ובהתמקחות עם הקונים, ניתן לקבל כבר במקום הצעת מחיר ראלית שבדרך כלל תשקף את שווי הרכב.

תזכרו שבגלל שהסוכנות מעוניינת למכור לכם רחב חדש ההצעה תבוא לקראתכם ושוב, הנקודה העיקרית היא שאינכם צריכים להתמודד אם אנשים פרטיים. דבר שיכול להיות לא הכי נעים.

החלפה לרכב חדש יותר

שיטת הטרייד אין למי שלא יודע, שמקורה אגב בהרצות הברית, מאפשרת לשדרג את הרכב לרכב חדש הישר מהיבואן או דרך חברה הפועלת בתחום או לשדרג את הרכב הישן לרכב חדש יותר (יד שניה). כך, במקום לבזבז זמן רב בחיפושים וזמן יקר בהתעסקות הכרוכה במכירת הרכב הישן ניתן לקבל שירות מקצועי ואמין במקום אחד בו נדרשים לשלם רק את הפערים בין עלות הרכב הישן (לפי ההצעה שמקבלים מהחברה) למחיר הרכב החדש.

חברות רבות וביניהן סוכנויות רכב של היבואנים מחזיקים מחלקות טרייד אין ובהם אנשי מקצוע אשר מעניקים שירות וייעוץ למתעניינים בשדרוג. כאשר משדרגים את הרכב לרכב משנתון חדיש יותר (במקום רכישת רכב חדש "מהניילונים") מקבלים רכב מסודר שעבר בדיקה ולרוב מקבלים גם אחריות לתקופה מסוימת מהחברה עצמה. כך ניתן להרגיש בטוחים ולדעת כי יש אל מי לפנות במקרה של תקלה או בעיה.

הרכבים המוחזקים במחלקות אלה עוברים בדיקות מקיפות ובמקרים רבים אף טיפולים כדי להעניק רכב שמור ומטופל וכך לשמור על שביעות רצון הלקוחות אשר רוכשים רכבים משנתונים מתקדמים יותר. מטרת החברות ויבואני הרכב היא להחזיק בלקוחות לאורך זמן, לקוחות מרוצים יחזרו לאחר מספר שנים לרכישה / שדרוג נוספים ולכן הם דואגים לשירות מקצועי, בטוח ואמין.

לבחור בחברה אמינה

לסיכומו של עניין, כאשר מחליטים למכור את הרכב הישן תהיה זו הדרך הקלה והנבונה לפנות לחברות המספקות את שירות הטרייד אין. אם בעבר זה לא היה נפוץ כל כך, הרי שכיום נוהגים רבים מהישראלים לפנות לחברות אלה ללא התעסקות עם קונים פרטיים. חשוב לבחור בחברה אמינה שתעניק אחריות, בדיקות אמינות ושווי שוק משתלם כמו גם שירות מקצועי ואחראי. כמובן שמי שיכול למכור רכב לאדם מוכר עדיף שיעשה זאת אך בדרך כלל אין זה המצב ולכן טרייד אין ישתלם יותר.

אלון היל, חולה הגה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב