דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה על הגל 

מאת    [ 10/09/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1744 פעמים ]

הגלים, הרעש הנעים לאוזן שיוצר מנגינה שקטה, החול החמים, השקיעה, תחושת החופש וריח השלווה שיש בים יוצרים סביבו גם טרנד – חתונה על הים.  כיום הרבה זוגות רוצים חתונה מיוחדת ושונה, חתונה רומנטית ומרגשת והזוגות הללו מוצאים את הים כלוקיישן אפשרי לחגוג את חתונתם. לחתונה בים יש יתרונות רבים כמו גם חסרונות, אומנם מקום בטבע, רומנטי ויפה אך עם זאת אין בו תשתיות קיימות להפקת חתונה.

 אתם מתחתנים? רוצים להתחתן בים? כמה אופציות לפניכם: האופציה הראשונה בדיוק כפי שהיא נשמעת חתונה על הים - זה להפיק חתונה על הים – נשמע פשוט? האומנם? אך ממש לא קל להפיק חתונה על הים! מומלץ לקחת מפיק ארועים מנוסה שילווה אתכם יד ביד שלב אחר שלב בהפקת אירוע מסוג זה. אל תשכחו אירוע על הים דורש אישורים רבים (לא תוכלו סתם כך לבוא ולהכריז אנחנו מתחתנים כאן ושאף אחד לא יפרוש כאן היום מגבת ויתקע שימשיה בחול...) כמו כן, אתם צריך תשתית חשמל, הקמת במה לריקודים, מטבח מאולתר (או קייטרינג שיכול לתפקד בתנאי שטח), שירותים ניידים ועוד ועוד ועוד... אל תלחצו אם זה החלום שלכם, מפיק חתונה מנוסה ידע לעשות זאת בשבילכם בלי הרבה רעש ובלאגן ולא תרגישו אבודים בחלל  - בסופו של דבר תגשימו את החלום שלכם כזוג ותצעדו לחופה ברחש גלי הים.

 

מעוניינים להתחתן בים אך ההפקה גדולה עליכם? אל תדאגו, יש פתרון! אולמות אירועים וגני אירועים רבים בארץ ישראל ששוכנים צמוד צמוד לחוף הים ומאפשרים להתחתן באולם עם תחושתו המיוחד והטבעית של הים (או לפחות לקיים חופה בים) כשבגבכם גלי הים גועשים. פתרון טוב למי שאין לו כוח להתעסק יותר מידי עם הפקת החתונה – כאן הזוג נהנה מהיתרונות של האולם /גם האירועים (כגון מזגן ותשתית לשירותים וחשמל) אך גם מיתרונותיו היפים והטבעיים של הים.

 אם רציתם להתחתן בים רק כי הייתם מאוניינים שבסוף החתונה כולם יפשטו את הבגדים ויהיו עם בגד ים... ירוצו לרחצה לילית והחתונה פשוט תמשך עד מאוחר, יש גם פתרון אחר. יש הרבה גני אירועים / אולמות שיש בהם בריכת שחיה דבר שמאפשר רחצה נעימה עוד אפילו במהלך החתונה  - אומנם זה לא ים, נכון.... אך יש כאלו שדווקא מעדיפים בריכה ואפילו יוכלו לקפוץ ראש לתוכה.

 

התקציב שלכם מוגבל.... אין לכם כסף להפקת ענק בים וגם לא לאולם או גן אירועים עם בריכה. תוכלו לעצב את האולם בקונספט "ים" , לעשותו בעזרת עיצוב לאולם קליל וקייצי. על מנת לתת לאורחים את תחושת הקיץ, החופש והים תצתרכו לתאם עם מעצב/ת אירועים וללנסות ביחד איתו/ה להעביר לאורחים את התחושה של הים בלי להיות בים (כן זה אפשרי).

אז אחרי שהחלטתם להתחתן ממש על הים או אולם ליד הים או אולי בריכה ורק קונספט עיצובי של קיץ וים – הגיע הזמן לאחל בהצלחה להמשך הדרך המשותפת וכמובן גם להגשמת החלום המשותף חתונה בים.

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב