דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת שליחויות לבעלי עסקים 

מאת    [ 10/09/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1848 פעמים ]

שליחים על קטנועים נעים בכבישי העיר בכל שעות היום. הם מעבירים מסמכים חשובים, מעטפות עם כסף מזומן, משלוחי פרחים ושאר מתנות ומוצרים. חברות השליחויות מציעות פתרון מצוין בעבור אנשי עסקים שזקוקים לשליח מעת לעת. היקף עבודות השליחויות במשרד לא מצדיק העסקת שליח במשרה מלאה או חלקית ואין כל ספק כי חברת שליחויות היא הפתרון האידאלי.

שירותי שליחים ניתן להזמין כיום באמצעות שיחת טלפון פשוטה למוקד ההזמנות. הנציגים במוקד מקבלים את פרטי ההזמנה, היעד, לוח הזמנים המבוקש ומוציאים שליח מתאים אל המקום. הלקוחות הקבועים של החברה כבר מכירים את השליחים והנציגים באופן אישי וזוכים לשירות אישי במחלקה העסקית. בין השירותים שמספקות חברות השליחויות בישראל אפשר למצוא שירותי משלוח מיידי, שירותי אחסנה, משלוחים חד פעמיים, משלוחים לכל חלקי הארץ, שליחויות מאובטחות, שירותי הצמדת שליח, הפצת הזמנות ועוד.

בוחרים חברת שליחויות

הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת החברה המתאימה הם : אמינות, יעילות, עמידה בזמנים, מחירים ושירות. השליח שמגיע אל יעדו עם משלוח מטעם החברה נושא עמו את תדמיתו של השולח. שליחים בעלי חזות מרושלת עלולים לפגוע בתדמיתה של השולח. שליח אדיב, מקצועי ודייקן מייצג את השולח בכבוד. בעידן בו פועלות מספר רב של חברות בתחום השילוח אין כל הכרח להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

בהמשך יש לבחון את שירותי השליחות בהתאם לרמה המקצועית של השליחים ומוקד השירות. זמינות ועמידה בזמנים הם מרכיבים בסיסיים בכל עבודת שליחויות. איחורים בהגשת המסמכים עלולים להביא עמם הפסדים כספיים. החברות המקצועיות לא תתחייבנה מראש ליעדים בלתי אפשריים לביצוע, אלו שמתחייבים להעביר משלוחים מתל אביב לבאר שבע בתוך שעה אחת מדליקים נורה אדומה.

החברות המובילות בתחום מפעילות צי של רכבים וקטנועים, מעסיקות עשרות שליחים, מפעילות מוקדי שירות ומתחזקות מתחמים לאחסון. מערך לוגיסטי יעיל מאפשר לחברה לספק קשת רחבה של שירותים. הפעלה נכונה של כל החוליות בשרשרת וניצול נכון של המערך הלוגיסטי מאפשר הצגת פתרונות יצירתיים ללקוח גם בסיטואציות מורכבות. חשוב להדגיש כי חברת השליחויות מבטחת את עבודתה תחת פוליסות ביטוח מיוחדות, הפוליסה מגנה על החברה ומאפשרת לה להתמודד עם תאונות או תקלות בלתי צפויות.

שליחויות מהיום להיום

אחד השירותים המבוקשים ביותר בענף השליחויות הוא המשלוחים המהירים. אנשי עסקים שמבקשים להעביר בדחיפות מסמכים לשותפים עסקיים בצד השני של העיר יוכלו להשתמש בשירות. השליחים מבצעים שליחויות מהיום להיות באמצעות קטנועים ונמנעים בקלילות מעומסי התנועה במרכזי הערים הגדולות. להבטחת השלמת המשימה במועד המבוקש מומלץ להקדים להזמין את השירות במהירות האפשרית.

משלוחים מאובטחים

החברות המובילות בתחום מציעות לקהל הלקוחות גם שליחות מאובטחת. השירות מתאים להעברת מסמכים סודיים, ניירות ערך, סכומי כסף גבוהים, ביצוע סבב הפקדת כספים בבנקים ועוד. העבודה מתבצעת על ידי שליחים חמושים בנשק שעברו הכשרה מתאימה. הרכבים ואזורי האחסון באמצעותם מתבצעות השליחויות המאובטחות משוריינים ומוגנים היטב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב