דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלות שיניים - כל מה שחשוב וכדאי לדעת על הטיפול 

מאת    [ 09/09/2012 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 1847 פעמים ]

זהו אחד מטיפולי השיניים הפופולאריים ביותר בתחום רפואת השיניים, ובעיקר בארץ. ישראל נמצאת במקום הראשון במספר המבקשים, באחוזים, לעבור השתלות שיניים. מדוע הפך טיפול זה למבוקש כל כך? מהם יתרונותיו וכיצד הוא מתבצע? על כך ועוד, במאמר הבא.

באילו מקרים צריך לבצע השתלות שיניים

כולנו רוצים שיניים לבנות, ישרות ואסתטיות. בזכות הטיפולים השונים והפתרונות המתקדמים, המוצעים לנו כיום ברפואת השיניים, אפשר ליהנות משיניים ובמקביל גם לשמור על בריאותן. במקרים בהם לא מקפידים על ניקוי או צחצוח שיניים באופן תדיר, או במקרים של חבלות או אפילו מחלות שונות, כמו סרטן, למשל, יש צורך לבצע השתלות שיניים. השתלות שיניים מבוצעות, בדרך כלל, כשחסרה שן או יותר בפה, ובעיקר – כשטיפול שיניים אחר איננו מתאים. לעיתים, במקרים של ריקבון, למשל, אפשר לבחור בהליך של טיפול שורש. אולם, במצבים מתקדמים וחמורים במיוחד, השתלות שיניים הן הפתרון היחיד אותו ניתן להציע למטופל בשל חומרתו של המצב.

יתרונותיו של הטיפול

טיפולי השתלות שיניים נחשבים למבוקשים מאד, ולא בכדי. מומלץ לבצע השתלות שיניים בשל סיבות שונות, אולם המרכזיות שבהן הן האסתטיקה והנוחות הרבה בהשוואה לפתרונות אחרים. הנה כמה מיתרונות הטיפול:


    • השתלות שיניים הן הליך טיפולי המוצע כבר עשרות שנים בעולם, ובכל שנה מבוצעות בארץ אלפי השתלות שיניים המציעות אחוזי הצלחה גבוהים. לטיפולי השתלות שיניים ישנם לא מעט יתרונות. במסגרת הטיפול נעשה שימוש בשתלים דנטלים מאיכות גבוהה, שלאחר כמה חודשים מסיום הטיפול, נראים ומתפקדים בדומה לשן רגילה.
    • יתרון נוסף, וחשוב לא פחות, הוא העובדה שמדובר בפתרון מתאים יותר לפה, שכן איננו פוגע בבריאותן של השיניים, בהשוואה להשחזת שיניים הנדרשת בעת הרכבת הגשר לשן.
    • בעבר, לאנשים חסרי שיניים, הוצעו תותבות, שלעיתים היו לא נוחות. השתלת שיניים מהווה תחליף מצוין לכך ומציעה נוחות מרבית.
    • בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, המכשור הרפואי ושתלי השיניים האיכותיים, אחוזי הצלחתם של טיפולי השתלות שיניים נחשבים לגבוהים במיוחד ועומדים על 95 אחוזים. אפשר למצוא היום פתרונות איכותיים מאד, המאפשרים התאמה מושלמת ופתרון לכל מטופל, בהתאם למצב שיניו.
    • זהו פתרון לטווח הארוך. השתלים, במסגרת טיפולי השתלות שיניים אלה, הם עמידים מאד ונשמרים תקופת זמן ארוכה. שלא כמו פתרונות אחרים, הנחשבים זמניים, טיפולי השתלות שיניים מספקים מענה לטווח הזמן הארוך ולכן חוסכים בזמן, בסבל מיותר וגם בלא מעט כסף. ידוע שטיפולי שיניים הם טיפולים יקרים וההוצאות הנלוות להם גבוהות מאד. טיפולי השתלות שיניים מאפשרים ליהנות מפתרון מתאים ולתקופת זמן ארוכה.

איפה ניתן לבצע טיפול השתלות שיניים? 

בכל מקום ניתן לקבל טיפול איכותי של השתלות שיניים, ולא רק בתל אביב הגדולה והפקוקה. אין שום בעיה למצוא מרפאת שיניים מומחית בטיפולי השתלות שיניים בראשון לציון , בחיפה או בכל מקום אחר, ואין שום סיבה להרחיק עד תל אביב או רמת גן. ישראל היא אחת מבין המדינות המובילות בתחום השתלות שיניים ופזורות בה המון מרפאות המתמחות בו.

דגשים חשובים

ניתן לראות שלטיפולי השתלות שיניים יתרונות רבים. אולם, על מנת ליהנות מהם חשוב להקפיד לבחור רופא שיניים מקצועי שיבצע את ההשתלה וילווה את המטופל לאורך כל הדרך. השתלות שיניים דורשות רמת מיומנות גבוהה ויכולת מקצועית רבה. מומלץ לבחור רופא שיניים בעל ניסיון והכרות רבה עם התחום. חשוב גם לבחון את המכשור שבו הוא משתמש. יש להקפיד שיהיה זה מכשור מתקדם ואיכותי על מנת לאפשר השתלה מקצועית ומתאימה. במקביל, מומלץ לוודא שמדובר בשתלי שיניים איכותיים. נכון, טיפולי השתלות שיניים, בהשוואה לטיפולים אחרים אינם זולים, אולם ככל ששתל השן יהיה איכותי יותר, כך אחוזי הצלחתו של הטיפול יהיה גבוהים יותר. קיימים סוגים שונים של שתלים. יש לבדוק מול רופא השיניים אילו אפשרויות מתאימות, ובעיקר – אילו מומלצות. כך ניתן יהיה ליהנות משיניים בריאות יותר וגם יפות יותר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב