דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו אתרים כדאי לבנות בוורדפרס? 

מאת    [ 08/09/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1771 פעמים ]

לפני שניתן להתחיל במלאכת בניית אתר, צריך להחליט מהי מערכת הפעלה שעליה כדאי לנו לבסס את אתרינו. המערכת שתתאים ביותר לאתר היא מערכת שתתחשב בכל התרחבות עתידית של העסק, שלרוב תצריך גם הוספת יישומים שונים באתר. אחת מהמערכות ניהול תכנים הנוחות ביותר לצורך זה, שנבנתה במקור לאתרי טקסטים, מאמרים ובלוגים, היא מערכת וורדפרס. כיום וורדפרס מאפשרת לבנות סוגי אתרים שונים וניתן להטמיע עליה מגוון גדול במיוחד של עיצובים, דבר שהפך אותה לפופולארית במיוחד, ולצד הידידותיות למשתמש שמאפיינת אותה היא כבשה את מנהלי האתרים בעולם ובישראל בפרט. הסיבה העיקרית לכך שכל כך קל ונוח לנהל אתר וורדפרס היא התיווך המעולה שמציעה המערכת בין שפת התכנות אל השפה החזותית שמובנת לכולם גם ללא ידע במחשבים.

למי מתאים אתר וורדפרס?

אתר וורדפרס מושלם עבור כותבים של בלוגים, אתרי מאמרים, אתרי נישה, פורטלי תוכן ועוד, או לבעלי עסקים שמציגים עצמם באתר בעיקר דרך תוכן כתוב, כלומר שהמלל הוא העיקר בחלון הראווה שלהם. לא רק שקל להזין תכנים חדשים באתר וורדפרס, אלא גם שניתן לערוך שינויים ועדכונים במהירות ובפשטות. אתרי וורדפרס מאפשרים גם למבקרים באתר להוסיף תכנים ולמנהלים לשלוט על התגובות באופן מלא –לצנזר או להתנות השארת תגובה בהרשמה לאתר. כמו כן, אתרי וורדפרס מתאימים מאוד עבור מנהלים שרוצים קשר הדוק ורציף עם הגולשים שלהם – באמצעות וורדפרסניתן ליצור מאגר לקוחות ולשלוח אליהם ניוזלטר בקביעות. יתרה מכך, במערכת וורדפרס ניתן להוסיף חנות ווירטואלית שמקדמת את הרווחים משמעותית. את הגמישות של וורדפרס ניתן לראות גם באינספור האפשרויות שבה – ראשית כל תוכלו להוסיף כמה קטגוריות ועמודים חדשים שתרצו בקלות, ולשמור על אתר דינמי ללא עזרה של מתכנתי האתר, וכך לפתח עניין באתר וליצור קהל גולשים שחוזר וקורא את התכנים החדשים. בנוסף, תוכלו להוסיף אפליקציות מגוונות רבות ורכיבים שונים לאתר – סרטי וידאו, פלאש, סאונד, ג'ינגלים, RSS, דירוגי גולשים וכן הלאה. אתרים אלו גם תומכים במגוון רב של שפות וכמובן בעברית.

מאפיינים טכניים של אתר וורדפרס

וורדפרס כוללת אפשרויות אבטחה מתקדמות, והיא מופצת תחת הוצאת קוד פתוח. אתרים המובססים על וורדפרס נטענים במהירות ואפשר להתקינם על רוב השרתים. ניהול אתר וורדפרס דומה מאוד לכתיבת מסמך וורד, כך שלאחר הסברים פשוטים כל אחד יכול לנהל אתר כזה. יתרון עצום נוסף הוא שוורדפרס נוח לקריאה על ידי גוגל, כך שעבודת קידום אתרים אלו מהירה וקלה יותר. גוגל מעניק לאתרים אלו דירוג גבוה יותר, וכך תופיעו במעלה תוצאות החיפוש - ויותר גולשים יגיעו לאתר שלכם. 

אייל מנקר עומד בראש ביזנס דיזיין, שהוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב