דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם צריך רואה חשבון במרכז לעסק במרכז ? 

מאת    [ 07/09/2012 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 1958 פעמים ]

רבים שואלים אותנו האם במידה ואני מעוניין בפתיחה של עסק במרכז ישנה חשיבות לכך שרואה החשבון שלי יהיה גם הוא מהמרכז - התשובה לכך חיובית אך יש לשים לב למספר נושאים נוספים.

רואה חשבון במרכז לעסק במרכז

רואה החשבון שלכם הנו היועץ הפיננסי שלכם, לדוגמה במידה ואתם בתור בעלי עסק קטן או בינוני נדרשים בשאלה לגבי הכרה בהוצאות רכב, אתם יכולים לבדוק באתר האינטרנט של רואה החשבון שלכם או לפנות אליו באמצעות הטלפון או המייל, אך יש מקרים שבהם תרצו להגיע לצורך התייעצות עם רואה החשבון עצמו, לדוגמה במידה ועליכם לבחון את המשמעות של המספרים המוצגים בדוחות הכספיים שלכם, למשל בעת שאתם נדרשים מהבנק שלכם להעביר דוחות כספיים ולהגיע לפגישה שנתית.

במקרים מורכבים אלו, חשוב שרואה החשבון שלכם יהיה זמין, בהתאם במידה ואתם פועלים במרכז, במידה ורואה החשבון שלכם יהיה גם הוא רואה חשבון במרכז הדבר  יהיה נוח יותר לשני הצדדים, אמנם מבחינה טכנית ניתן לנסוע גם לחיפה אמנם מניסיוננו, כאשר ישנו קושי להגיע לרואה החשבון אשר מתגורר במרחק העולה על חצי שעה נסיעה, בעלי עסקיםק קטנים נוטים להזניח את הנסיעה אל רואה החשבון גם אם היא נדרשת וההפסד הוא שלהם.

בנוסף לכך, יש להגיע לרואה החשבון מדי שנה לפחות פעם אחת על מנת לעבור על הדוחות השנתיים של העסק ושל בעל העסק, במיוחד במידה ומדובר בחברה בע"מ אשר נדרשת בהגשה של דוחות למס הכנסה. כמו כן, רבים מבעלי העסקים אוהבים להביא בעצמם את החומר לרואה החשבון ולכן ישנה חשיבות לכך שיגור קרוב לבעל העסק.

רואה חשבון במרכז יסייע לבעל עסק במרכז גם במידה וישנם דיונים במס הכנסה, כאמור, מס הכנסה נוטה לזמן את בעלי העסק מדי פעם לצורך בדיקה של העסק ושל ספרי העסק, בחינה כי ניהול החשבונות נעשה בהתאם להוראות ניהול ספקים וכדומה, יש משמעות לכך שרואה החשבון יהיה זמין, ויכיר את מס הכנסה הקרוב לעסק ואשר העסק משויך אליו.

שימו לב כי באופן טכני כל רואה חשבון יכול לטפל בכל עסק, רואה החשבון מחובר למערכות של מס הכנסה ולכן יכול לראות את מצב העסק מבלי להגיע ברמה הפיזית לשם, אמנם מדובר בשאלה של נוחות.

מלבד מיקומו במרכז, במידה והעסק שלי ממוקם במרכז מה עוד אני צריך לבדוק אצל רואה החשבון שלי ?

האם רואה החשבון שלך בקיא בתחום של פתיחת עסקים והתנהלות מול עסקים קטנים - רואי חשבון מתמחים בתחומים שונים, לדוגמה ייעוץ מס, ביקורת פנימית וכדומה, יש לוודא כי רואה החשבון המדובר הנו כזה אשר מתמחה בעסקים קטנים ולא כזה שהדוד שלך מכיר ולכן אתה הולך אליו.

כמו כן, וודאו כי הטיפול בתיק שלכם נעשה על ידי רואה חשבון, למעשה כאשר מדובר בעסק עצמאי קטן, אין חובה לטיפול של רואה חשבון אמנם מכיוון שרואה חשבון הנו היועץ הפיננסי המקצועי ביותר הרווח הוא שלכם כל עוד אכן רואה חשבון מטפל בכל ולא גורם אחר פחות מקצועי במשרד.

וודאו כמה עולה רואה החשבון, רואה חשבון המתמחה בעסקים קטנים ובינוניים בדרך כלל לוקח מחיר הדומה לזה של יועץ מס או מנהל חשבונות, והטיפול המתקבל הנו מקצועי יותר, אמנם יש לוודא את סוגיית המחיר מראש ומה הוא כולל על מנת למנוע אי הבנות בעתיד.

שור רואי חשבון הנו משרד רו"ח המתמחה בעסקים קטנים ובינוניים והממוקם במרכז.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב