דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רוצה להיות ברמן ? 

מאת    [ 21/01/2008 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 4889 פעמים ]

מהות מקצוע הברמן ותרבות היין הם תחומי לימוד הנושקים האחד לשני. מקצוע הברמן מחייב לימוד והכרת התחום מן ההיבט התיאורטי והמעשי. לימודי הברמן הם למעשה קורסים שונים של שיטות עבודה למיניהן.  

קיימים ארבעה שלבים בלמוד קורס הברמנים, כאשר כל אחד יכול לבחור לעצמו את שלב הלימוד המתאים לו: שלב בסיסי -  שיטות עבודה , סוגי ברים, הכנת משקאות רגילים ועוד.שלב שני -  הכנת משקאות אפריטיף וטעימתם, לימודי מזיגה וכו'.שלב שלישי -  עבודה בסדנאות, הכנת קוקטיילים, שיטות של צורות מזיגה וכו'.שלב רביעי -  הכרת מבשלות בירה ומזקקות יין, תקשורת והחלפת מידע אישית עם טובי הברמנים בעלי ניסיון רב ביותר וכו'. 

המועמדים לקורסי לימוד מקצוע הברמן הם אותם נשים וגברים המעוניינים לעסוק בתחום זה, כלומר, ללמוד את תרבות היין ולעבוד בעתיד כברמנים בעלי תעודה. על הנרשמים להיות בני יותר מ- 18 שנים. 

מה תלמדו בקורס הברמנים? בתחום היין -  תתוודעו אל תרבות היין: הקורס כולל הסבר על מהות היין, ההיסטוריה של גידול גפנים, תעשיית היין. כן לומדים בו את הקריטריונים להפקת יין איכותי, זני הענבים השונים והפיכתם ליין, הגשת היין, טעימתו ושתייתו. לומדים על יינות "העולם הישן" ויינות "העולם החדש", קריטריונים להערכת היין מאספקטים שונים, התאמת סוג היין למנות מזון שונות ובחירת הכוס המתאימה לכל סוג של יין וכו'. 

בתחום עבודת הברמן -  לומדים על אומנות הבר ועיצובו, סוגי ברים, שיטות עבודה, תרבות השתייה, סוגי אלכוהול ומותגי ליקרים. מתנסים בהכנה עצמית וטעימות קוקטיילים מעורבבים ומנוערים והכנת וטעימת משקאות אפריטיפים ודז'סטיפים. לומדים תיאורטית על הכנת הבירה ומתרגלים את  מזיגתה מהחבית. 

בנוסף, מתקיימות סדנאות מקצועיות בתחומים שונים, ובכללם: אספרסו בר ומג'יק בר, ולימוד תאורטי על אודות הויסקי.  לומדים גם הכנת קוקטייל שמנת, משקאות בשכבות , קוקטיילים קפואים, שיטת מזיגה מתקדמות והערכת יינות כמו קוניאק, ארמניאק, וקלבדוס. במסגרת הסדנאות נערכים סיורים במבשלות בירה, יקבי יין ומזקקות, לימודים בתחומי הפלרינג- להטוטנות בר תוך הכנת קוקטיילים, אתיקה מקצועית ותקשורת אישית עם אנשים העוסקים במקצוע והפכו אותו לאמנות. 

יש לציין שתנאי ההרשמה ללמודי הברמנים ונושאי הלימוד הנ"ל הם כלליים מאד. יש לבדוק את תנאי ההרשמה, נושאי הלימוד, מסלול הקורס ומועדו לקורס הברמנים הספציפי  אותו אתה מבקש לעבור.משך לימוד קורס הברמנים נע בין 5 עד 8 שבועות, במפגש שבועי אחד או שניים, בלימודי ערב. 

בגמר הקורס מוענקת תעודה לבוגרים, בהתאם לקורס הספציפי בו התלמיד השתתף כמובן.בתום לימודיהם יכולים הברמנים  לעבוד בפאבים, בתי מלון, מסעדות, אולמי שמחות, בתי אירוח כברמנים מוסמכים, לעתים הברמן עובד באירוח אישי אותו הוא מזמין. 

ישנם בארץ מספר בתי ספר בהם אפשר להשתלב וללמוד את מקצוע הברמן. מן הראוי שתבחרו בית ספר מוכר ומכובד, המציע קורסים רציניים, ורצוי לבדוק באיזו מידה הם עוזרים לבוגרים במציאת מקום עבודה.

מאמר זה הוגש לכם מטעם חברת מיפרייס השוואת מחירים
בקליק אחד תשלח פנייה בכל תחום לעד חמישה נותני שירות באזור מגורייך ותוכל לקבל 5 הצעות רלוונטיות לבקשתך.
קבל 5 הצעות בקליק
קורסים
קורס ברמנים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב