דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה כדאי הלוואות חוץ בנקאיות או הלוואות בנקאיות? 

מאת    [ 05/09/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1570 פעמים ]

הלוואה בנקאית מהי?

הלוואה מהבנק שבו אנחנו מנהלים חשבון עובר ושב , לחשבון זה תכנס המשכורת החודשית ומשם יצאו ההוצאות החודשיות , לשם הדוגמא אני מנהל חשבון עו"ש (עובר ושב) בבנק לאותו חשבון מופקדים כל הכנסותיי, יש לי גם כרטיס אשראי ששייך לחשבון שבעצם מאפשר לי אינטראקציה יום יומית עם החשבון להפקיד / למשוך או סתם להוציא דפי בנק, אם הבנק שלי מאשר לי הלוואה היא כמובן תהיה הלוואה בנקאית במונח, נזכור שבגלל שהמשכורת שלי נכנסת לבנק הרבה יותר קל לקבל הלוואה בבנק שאליו מופקדים ההכנסות שלנו. צריך לזכור דבר חשוב הבנק שלנו שבו מנוהל חשבון העו"ש או חשבון משכורת ימנף אותנו עד פי עשרה ממה שאנחנו משתכרים לשם הדוגמא אם אני משתכר 6,000 ש"ח הבנק שלי יאשר לי אובליגו כולל בסך של 60,000 ש"ח ( או במונח הבנקאי סולו 60,000 ש"ח), זה יכלול מסגרת אשראי. הלוואה ומסגרת כרטיס אשראי.    

הלוואה חוץ בנקאית מהי?

כל הלוואה ממקור אחר שאיננו הבנק שבו אנו מנהלים חשבון עובר ושב, לדוגמא: חברות כרטיסי אשראי כמו לאומי קארד וכאל, חברות ביטוח וחברות השקעות פרטיות בעצם כל מוסד שיהיה מוכן לתת לנו הלוואה ללא בטחונות ושהוא לא הבנק שבו אנו מנהלים חשבון עו"ש , להזכירכם הפקדת הכנסות חודשית זה בהחלט נחשב כבטחונות, שמדברים על חוץ בנקאי כל שצריך הינו אמצעי סילוק (הוראת קבע , צ'קים ) .

היתרון הבולט ב הלוואה חוץ בנקאית שהיא איננה נוגסת לנו באובליגו הבנקאי, כלומר אם אני משתכר 6,000 ש"ח אני יכול לקבל בבנק שלי אובליגו של עד 60,000 ש"ח ולקבל מאפיק החוץ בנקאי אובליגו נוסף  בוא נאמר לשם הדוגמא עוד 20,000 ש"ח ואז אני כבר ממונף 80,000 ש"ח , קיים יתרון נוסף אישור הלוואה חוץ בנקאית מסתמך בעיקר על ההיסטוריה הבנקאית שלנו דהיינו אם  חזרו לי צ'קים או הייתי מוגבל בעבר רוב הסיכויים שלא אקבל בעוד שבבנק האישי שלי מסתמכים על שיקולים נוספים כמו הכרה אישית ועוד...

החיסרון המרכזי בהלוואה חוץ בנקאית הוא שהריבית תמיד תהיה גבוהה יותר (תזכרו למוסד המלווה אין כל בטחונות רק אמצעי סילוק שאותו בקלות ניתן לבטל בכל עת(לא מומלץ אבל בהחלט ניתן).

חסרון נוסף הלוואות חוץ בנקאיות בד"כ הינן מוצר סגור לשם הדוגמא חברת כאל נותנת הלוואה בפריים פלוס עשרה אחוז בעוד שבבנק שלכם אתם תמיד יכולים להתווכח על גובה הריבית, אישרו לכם הלוואה של פריים פלוס ארבעה אחוז, תתווכחו! אתם יכולים לקבל אותה בפחות.

דבר אחרון - לאחרונה נוצר אפיק חדש הלוואה בנקאית חוץ בנקאית ? דהיינו הלוואה מבנק אבל לא מהבנק שלכם, מכל בנק אחר, אם אני מנהל חשבון בבנק אחד אני יכול לבקש הלוואה מבנק אחר ולהעביר להם תשלום חודשי מהבנק שלי דרך הוראת קבע לימים יקרא אפיק זה אשראי צרכני.

צחי שגב מנהל תיקי לקוחות פאסט קרדיט  פתרונות פיננסים זולים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב