דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם לפנות ללקוחות מיוזמתכם? 

מאת    [ 05/09/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1636 פעמים ]

פניה יזומה של אדריכלים / נגרים / אנשי קירור / אנשי אלומיניום / מעצבי נוף / שערים חשמליים / ג'קוזי ועודללקוחות פוטנציאלי נכון או לא נכון? זה טוב או רע?

בעלי מקצוע מסוג זה ודומים להם מענף הבניה לפעמים חוששים לשווק את עצמם בשיטת הפניה היזומה הטלפונית תאום פגישות יזומות איכותיות !

אני רוצה שתשאלו את עצמכם כמה שאלות:

-          הלקוחות שלכם הם אנשים פרטיים שבונים את הבית שלהם? כן !

-          הלקוחות שלכם הם קבלנים שבונים עבור קונה הנכס? כן !

-          הלקוחות שלכם צריכים את המוצר / שרות שלכם בכל מקרה? כן !

-          אם הלקוחות שלכם לא יקנו ממכם הם יקנו מהקולגה שלכם בטוח? כן !

-          אתם מציגים בתערוכות? לפעמים, לא לכולם.

-          אתם חוזרים אל כל הלקוחות שהשאירו פרטים בדוכן? לפעמים, לא לכולם.

-          האם כל הלקוחות שלכם עושים סקר שוק? רובם.

 

אז עוד שאלה אחרונה:

למה שאתם לא תזמו פניה ישירה אל אותו קהל פוטנציאלי ותציעו לו את עצמכם? למה שלא תציעו להם תיאום פגישות יזום מצדכם?

אני רוצה לחדש לכם, מניסיון עבודה עם כמה וכמה בעלי מקצוע בתחום:

זה עובד ובגדול ! כאשר פונים ללקוחות פוטנציאלים רובם שמחים לקבל את הפניה אליהם, חלקם אף יגידו לכם שפניתם אליהם בדיוק בזמן, שחסכתם להם "כאבי ראש".

חלק מהלקוחות בכלל לא יודעים למי לפנות ואיך משיגים אתכם. תתפלאו לא לכולם יש גישה לאינטרנט בבית.

כאשר אתם מכינים תוכנית שנתית של העסק שלכם, אתם מתקצבים את נושא השיווק? כן, אמורים לעשות זאת.

השנה תחליטו שאתם מתקצבים בתחום השיווק את הפניה היזומה לקהל הפוטנציאלי – תאום פגישות, טלמיטינג .

לפעמים מבלי שבדקתם בכלל מחירים זה נראה לכם שבטח יעלה לכם הרבה כסף אם תפנו לחברה שתעשה זאת בשבילכם.

לפעמים אתם בכלל לא רוצים לחשוב על לגייס עוד עובדת (סטודנטית / אמא / פנסיונרית) כי לא בא לכם להתחיל ללמד אותה ואז לפקח על העבודה שלה... יש לכם מספיק מה לעשות (את העבודה שלכם !)

אז אני מציעה לכם השנה להתחיל בתקציב קטן חודשי של 1500-3000 ש"ח בלבד ! ומשם להחליט איך ובכמה להגדיל אותו. הכל תלוי תוצאות.

אתם בטח המומים מהתקציב שהצעתי לכם – אז כן, מניסיון שלי זה מספיק בהחלט !!!

פנו לחברה שיש לה ניסיון בפניה יזומה ללקוחות, חברה שתתאם לכם פגישות עם קהל יעד פוטנציאלי, חברה שתעקוב אחרי שלבי הבניה של הלקוחות ותדע בדיוק מתי לחזור אל אותם לקוחות רלוונטיים. חברה שתעשה עבורכם את העבודה במקצועיות ויודעת להתמודד עם התנגדויות / נפנופים / תירוצים.

אנחנו ב - WE DO 4 U נפנה בשמך ללקוחות הפוטנציאלים עבורך.


שרית גורן רצביWE DO 4 U אנו עושים עבורכם, את מה שאתם רק חושבים לעשות. שירותים לעסקים במיקור חוץ טלפקס: 077-3390032 נייד: 052-2846734 http://www.wedo4u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב