דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא של בניית אתרי מסחר 

מאת    [ 04/09/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 5096 פעמים ]

היום כבר לא חייבים ללכת לקניון או למרכז מסחרי כדי לעשות קניות, וכל מה שצריך זה אתרי מסחר איכותיים ואמינים, שדרכם אפשר יהיה לקנות מוצרים כאלו ואחרים.

בניית אתרי מסחר היא בעלת יתרונות רבים, ביניהם העובדה שאין אילוצים של מקום וזמן, לא צריך לדפדף שעות בין המדפים כדי למצוא מה שרוצים (או לבדוק אם זה נמצא במלאי), אפשר לעשות רכישה בכל עת ולא צריך לעמוד בתור ולבוא במגע עם אנשים לא נעימים.

בעבור עסקים שמוכרים מוצרים או שירותים והבינו את הכוח שיש לאתרי מסחר באינטרנט, בניית אתרי מסחר הפכה לדבר חשוב ונדרש, וחברות בניית אתרים רבות מוצאות עצמן עסוקות מאוד כדי לספק להם אתרים מתאימים.

אם כן, בניית אתרי מסחר משתלמת לכולם- לנו, הצרכנים, שלא צריכים לעלות ולרדת במדרגות הקניון ולהתהלך בכל השטח העצום שלו, לחברות בניית אתרים (הרי הן מקבלות עבודה) ולעסקים שבוחרים להקים אתרי מסחר באינטרנט, שכן הרווח מהקניות שלנו הוא שלהם.

כפי שכבר ציינו, אתרי מסחר חוסכים מאתנו זמן וכסף, כי אפשר לחפש הכל באתרים בקלות ובמהירות בלי לצאת מהבית. בעבר זה היה מרתיע אנשים, אבל בשנים האחרונות נעשו שיפורים בתחום הוא האבטחה של האתרים האלו. כיום, חברות בניית אתרים שיש להן ניסיון יודעות שצריך מערכת אבטחה טובה מאוד כדי שהגולשים ירגישו בטוחים לבצע את הרכישות אונליין, שכן האבטחה מונעת פריצה לאתר וגניבה של פרטים אישיים (שמות, כרטיסי אשראי וכדומה).

ובנימה זו הגענו לחלק העיקרי- הכללים הבסיסיים של בניית אתרי מסחר באינטרנט, ועניין האבטחה של האתר הוא החשוב ביותר! במידה והאבטחה לוקה בחסר, הרבה גולשים לא ירצו לבצע רכישה דרכו, ובמידה ופורצים לאתר וגונבים פרטים של אנשים שביצעו רכישה בו, המוניטין של העסק שמפעיל את האתר נמצא בסיכון, וכך גם הכסף שלו.

עיצוב אתרים מסחריים הוא גם נקודה חשובה, כאשר הדגש צריך להיות לא על מידת היצירתיות אלא על הסדר, הניקיון והאסתטיקה. הדבר האחרון שהגולשים רוצים הוא שהאתר יזכיר להם את הבלאגן שמתרחש בחנויות עצמן, והם רוצים אתר שאפשר להתמצא בו ולמצוא בו הכל ביתר קלות.

בעת עיצוב אתרים שכאלו צריך להתייחס גם לתמונות, שלהן יש תפקיד מרכזי, הרי איך אפשר לבצע רכישה של מוצר אם לא יודעים איך הוא נראה.

בנוסף, בעת עיצוב אתרים מסחריים צריך לשים לב לתפריטים, שהם משפיעים רבות על יכולת הגישוש וההתמצאות של הגולשים. רצוי שהתפריטים יהיו גדולים ובולטים לעין.

כללים נוספים:

האתרים המסחריים צריכים לבסס את הזהות של העסקים המפעילים אותם, עם שם קצר וקליט; חשוב למצוא שרת אמין שיהפוך את האתר לנגיש במירב האחוזים; יש לתת כמה אפשרויות תשלום לגולשים; וחייבים לקיים אפשרות ליצירת קשר וכמובן לבנות מערך שירות לקוחות מקצועי ומהיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב