דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסכי אוויר הדבר הבא 

מאת    [ 04/09/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2090 פעמים ]

מסכי אוויר הדבר הבא

מסך אוויר אינו אלא מאוורר רוח מופעל חשמלית המותקן, על פי רוב, מעל פתח דלת. מסכי האוויר משמשים לצורך הכוונה של מסך בלתי-נראה של אוויר למגוון שימושים, החל משימושים במבנים תעשייתיים ועד לאזורים מסחריים. מסכי האוויר, הידועים גם בתור "סכיני אוויר", מעוצבים כיום במגוון סוגים לצורך התאמה לשימושים שונים.

מסכי אוויר חם                                                                                                                                             כפי שמעיד שמו, מסך זה פולט אוויר מחומם, שלא כמו מסכי האוויר הרגילים שלרוב פולטים אוויר קר. מכשירים אלו מותקנים על פתחי כניסות למתקנים תעשייתיים ומסחריים כאחד על מנת לצמצם את זליגת האוויר ומעבר החום בחורף, במיוחד במדינות קרות. המכשירים מסוגלים להציע סביבה נעימה וחמימה לשהייה עבורכם ועבור הלקוחות או העובדים שלכם. במידה והמתקן שלכם ממוקם בסביבה עם אקלים חורפי, המסך יוצר הפרשי טמפרטורות משמעותיים בין סביבת החוץ מול סביבת הפנים. יתרה מזאת, המסך יעזור לשמור על טמפרטורה אחידה ועל ידי כך יחסוך ויצמצם את חשבונות צריכת האנרגיה הכבדים שלכם.

מסכי אוויר בשימוש תעשייתי                                                                                                                   אלו מסכי אוויר המיועדים לעבודה מאסיבית, המשמשים באופן בלעדי לצורך אספקה קבועה של אוויר חם או קר בשימושים תעשייתיים שונים. מפעלי ייצור משתמשים במסכים אלו על מנת לשמור תנאי טמפרטורה מסוימים בצורה קבועה, להרחיק מזהמי אוויר או חרקים (דוגמת יתושים, זבובים, מקקים וכדומה). ישנם יתרונות רבים לשימוש במסכי אוויר תעשייתיים, שכן הם חוסכים מידה רבה של צריכת אנרגיה. זאת ועוד, המסכים מהירים ופשוטים לבקרה, הן מבחינת העוצמה והן מבחינת השטף. כמו כן, הם מותאמים כך שימלאו אחר כל דרישותיכם ממסך אוויר תעשייתי המוכן לעבודה מאסיבית: בהיותם קומפקטיים ופשוטים להתקנה, אתם יכולים לשאת אותם איתכם לכל מקום; היום, מסכי אוויר אלו נמצאים בבתי חולים, בתיאטראות ובמתקני פיתוח וייצור תרופות, בדיוק כמו מכשירים אחרים הפועלים על אוויר דחוס, דוגמת סכיני אוויר, מגברי אוויר, ארונות קירור, צינוריות ערבול וכדומה – המשמשים במגזר התעשייתי.

מסכי אוויר בשימוש מסחרי

סוגים אלו של מסכי אוויר משמשים באתרים מסחריים על מנת להרחיק זבובים ויתושים ולמנוע את כניסתם למתחם. היחידות, הידועות גם בתור "סכיני אוויר", מסייעות גם בשמירה על הטמפרטורה המקומית של המתחם. תוכלו להשתמש בהם במגוון רחב של אתרים כולל אולמות תצוגה, מחסני קירור, סופרמרקטים, בנקים, בתי אריזה, קולנוע ואולמות, תעשיות אלקטרוניקה, מסעדות, טרקלינים ועוד.

היכן ניתן לרכוש מסכי אוויר?

למרות שתוכלו למצוא את כל סוגי מסכי האוויר השונים בחנויות שונות, מומלץ לפנות לרכישה מקוונת על מנת למצוא את ההזדמנויות והמבצעים הטובים יותר במוצרים המתאימים לצורכיכם. באתר זה תוכלו לחפש את סוג מסך האוויר שתירצו; תוכלו לעיין בתכונות המכשירים השונות, על מנת לוודא כי המכשיר שבחרתם הינו בעל המפרט המתאים לדרישותיכם. רכשו מסך אוויר עוד היום על מנת לקבל תוצאות מיטביות ביצירת מחסום המונע החלפה של האוויר הפנימי והחיצוני במתחם שלכם.

      יונתן.ר מנהל מוצר א.מערכות טל: 1599597779 נייד: 0508330888 פקס: 1599597770   Email : href="mailto:yoni_007@zahav.net.ilyoni_007@zahav.net.il">">yoni_007@zahav.net.il Web: http://www.hcsystem.co.ilא.מערכות - השכרה ומכירה מזגנים ניידים תנורים,קולטי לחות,מאוררים .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב