דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טונרים - אילו טונרים תצטרכו? 

מאת    [ 04/09/2012 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 1576 פעמים ]

טונרים הם מצרך חיוני, ומגיעים במספר סוגים וטווחי מחירים. כיצד יש לבחור טונרים? מה הם "טונרים ממוחזרים"? ומה הם ההבדלים בין טונרים מקוריים וחליפיים? – כל זאת, ועצות שימושיות לרכישת טונרים, במאמר הבא.

טונרים הם מצרך חיוני, בין אם מדובר בבתי עסק או בבתים פרטיים המחזיקים במדפסות לייזר או אחת, או במספר מדפסות לייזר. טונרים משמשים כדיו עבור מדפסות לייזר, ועל כן מומלץ להתעניין בסוגי הטונרים השונים המוצעים עבור דגם המדפסת שברשותכם,  בכדי לחסוך בהוצאות השוטפות עבור ציוד נלווה.

טונרים נחלקים לשני סוגים עיקריים: טונרים מקוריים וטונרים חליפיים, כאשר טונרים מקוריים הינם טונרים אשר יוצרו על ידי יצרנית המדפסת (דהיינו, HP, Samsung, Lexmark וכד'). טונרים מקוריים, על כן, מציעים אחריות יצרן מטעם החברה, נתפסים כבעלי התאמה טובה יותר למדפסת ומכאן נושאים מחירים גבוהים יותר בהשוואה לטונרים חליפיים, המיוצרים על ידי חברות לייצור טונרים.

טונרים חליפיים (או תואמים) הינם טונרים המיוצרים בהתאמה לסוגים ודגמים שונים של מדפסות, ומציעים חלופה זולה משמעותית יותר מטונרים מקוריים, כאשר על טיב ההתאמה למדפסת ניתן בהחלט לחלוק. זאת בהתחשב במגוון הטונרים החליפיים המיוצרים בימינו, אשר אינם נופלים באיכויותיהם מטונרים מקוריים. טונרים חליפיים מיוצרים על ידי חברות המתמחות בייצור טונרים, וניתן להשיגם בהתאמה למספר דגמי מדפסות, וכן להשיגם כטונרים ממוחזרים.

טונרים ממוחזרים הם טונרים הכוללים מחסנית הניתנת למילוי חוזר של אבקת הטונר. טונרים ממוחזרים נחשבים כמוצר "ירוק" ותורמים לאיכות הסביבה על ידי צמצום בהשלכת מחסניות טונר ריקות אשר אינן מתכלות. מלבד לכך, קיימים כיום טונרים בעלי מחסניות העשויות עצמן מחומרים מתכלים. טונרים ממוחזרים מקנים גם יתרון בטיחותי, שכן השלכה בלתי בטוחה של מחסניות טונר ריקות עשויה לשחרר חומרים רעילים עקב שאריות אבקה, ולהוות סיכון לסביבת המשרד.

בעת בחירת טונרים, הקפידו על התאמת הטונר לדגם המדפסת שלכם, וכן ודאו כי הנכם רוכשים את הגוון/ים הרצוי/ים לכם (אלה שאזלו). לטונרים ארבעה גוונים: צ'יאן (כחול), מגנטה (אדום), צהוב ושחור, בעזרתם מופקים כל הגוונים הדרושים, ובאוזלו של גוון אחד ניתן להחליף רק אותו, ולחסוך בעלויות.

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב