דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תטא הילינג - מדע או אמונה? 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 1176   [ נצפה 1622 פעמים ]

לפני שפסטר גילה והוכיח את קיומו של עולם החיידקים היה רופא בשם איגנץ זמלוויס שעבד באחד מבתי החולים הטובים ביותר באירופה ב-1946. במוחו עלה רעיון שנחשב מאד מוזר בזמנו.

רופא זה אמר שיש קשר בין היגיינה ירודה וידיהם המלוכלכות של הרופאים לבין מספר המיתות הרב של נשים שכורעות ללדת  בבתי חולים ומקבלות סיוע מרופאים.

הרעיון היה מוזר מאד בתקופה שבה אותו רופא חי. הוא הנהיג במחלקתו שיטות היגייניות ואחוז הנשים שמתו מזיהום לאחר הלידה ירד מכ-22  לאפס.

השערתו של זמלווייס לא הייתה פופולארית, שכן לא נתמכה על ידי התיאוריות המדעיות דאז, ורמזה לקשר בין קדחת הלידה לבין גופות, רעיון שנתפס כדתי וכאמונה טפלה.אותו רופא הוקע על ידי חבריו,  והוא פוטר. תמותת הנשים במחלקתו המריאה לאחר פיטוריו ל 35% אך גם  זה לא עזר לשכנע את הבלתי משוכנעים.

היום כולנו יודעים שיש לשטוף את הידיים על מנת לא להעביר חיידקים (שאף אחד מאיתנו לא יכול לראות בעין בלתי מזוינת)מחולה לחולה.

פעמים לא מעטות נשאלת השאלה לגבי התטא הילינג ולגבי שיטות אחרות ברפואה האלטרנטיבית:

האם יש הוכחות מדעיות, האם ניתן להתייחס לתטא הילינג כאל שיטת ריפוי ואל הרפואה האלטרנטיבית  בכללה כאל רפואה?

לפני שנתחיל להתבונן על שאלות אלה, הספור שלמעלה בא להזכירנו שזה שהמדע שלנו אינו מתקדם מספיק כדי לאפשר לנו לבדוק 'איך זה עובד' עדין לא אומר שה'איך' הזה אינו קיים.

כאשר שואלים אותי מהי תטא הילינג, התשובה הראשונית לשאלה הינה שהתטא הילינג היא שיטה לריפוי והגשמת מציאות הסוללת את הדרך לשינוי והתפתחות אישית.

אכן אמרנו שיטה לריפוי ואמירה זו היא אמירה שגורמת לרבים להזדעק ולאמור 'מה פתאום ריפוי' 'האם יש הוכחות מדעיות לכך שזה עובד?', 'זה רק אמונה' 'זה רק פלצבו', השאלה הראשונה שאנו צריכים לשאול הינה, האם צריך ואפשר למדוד רפואה אלטרנטיבית בכלים מדעיים המבוססים על תפיסת הגוף כמכונה חומרית?

כלים מדעיים בודקים חומר הם לוקחים כלים או חומרים שניתן למדוד ואחר כך בודקים את השפעתם על חומרים מדידים אחרים כמו למשל המשקל שלנו, או כמות כדוריות הדם במ"מ מעוקב דם.

הרפואה הקונבנציונאלית היא רפואה מדעית. כל התפתחותה תלויה ונובעת מתחום המחקר המדעי ומבוססת על שיטות מחקר מקובלות המבוססות על פיזיקה ניוטונית. הרפואה מתייחסת אל הגוף כאל מכונה המורכבת מחלקים שכולם עשויים חומר.

הרפואה הקונבנציונאלית משתמשת בחומר לצורך ריפוי: 2 כדורים 3 פעמים ביום, הסרה של נגע באורך 5 ס"מ וכן הלאה.

הפיזיקה הקוונטית מראה לנו שבסיסו של היקום הינו אנרגיה ולא חומר.

אלברט איינשטיין ונילס בוהר מאבות הפיזיקה המודרנית טענו שפיזיקת הקוונטים כפי שהיא מנוסחת היום מפרה עקרונות יסודיים ששיטת החשיבה המדעית מבוססת עליהם.

הרפואה האלטרנטיבית לסוגיה השונים משתמשת באנרגיה לצורך ריפוי. היא משתמשת באנרגיה שהינה בלתי נראית לעין ושנמצאת בבסיס כל חומר. גופנו הוא גוף חומר שמונע ומכוון על ידי אנרגיה של מחשבה, של רגש , של תנועה, אנרגיה אלקטרו- מגנטית בלתי נראית ואינסופית.

האם יש לנו כבר כלים מתאימים לבדוק את העברת האנרגיה ואת ההשפעות שלה על הנפש, על רגש, על המחשבה ואת השפעת כל אלה על הגוף? כנראה שעדין לא.

המצאות מסוג זה קיימות אך הן עדין בחיתוליהן.

חוקרים וביולוגים כמו קנדיס פרת וברוס ליפטון טוענים  שמחשבות ומודעות יכולים ממש לשנות חומר וליצור גוף חדש לחלוטין.

קנדיס פרת מוכיחה כי השליחים הביוכימיים בגופנו פועלים באמצעות אינטליגנציה ומתקשרים ביניהם מידע, וכך מתזמרים תרכובת ענקית של פעילות מודעת ולא מודעת בכל רגע נתון. שליחים ביוכימיים אלה מופעלים על ידי גל אלקטרו-מגנטי של מחשבה או רגש: גל המופעל על ידי התודעה שלנו.

גם ההומיאופתיה שנדמית לרבים כדומה יותר לרפואה מכיוון שהיא נותנת כדורים באופן המזכיר את הרפואה הקונבנציונאלית, הינה שיטת ריפוי המשתמשת באנרגיה. החומר המקורי מדולל ברמה כה גבוהה שבחומר הניתן למטופל אין ולו מולקולה אחת של החומר המקורי, כתוצאה מכך המתנגדים קוראים לזה הונאה או 'עבודה בעיניים'.

אך האם מישהו טען שהחומר כאן הוא זה שעושה את העבודה?  לא! לא, מה שעושה כאן את העבודה הם התדרים והדרך בה הם משפיעים  על האדם.

יתירה מכך, התדר ישפיע על כל אדם באופן אחר בהתאם לאנרגיה של האדם.

מדובר ביצירת המפגש המדויק בין התדר של החומר שניתן למטופל לתדר של המטופל, כלומר למחשבות שלו , לרגשות שלו, לספור החיים שלו.

בתטא הילינג אנחנו מזמנים אנרגית ריפוי. וכן מחפשים את הסיבה הספציפית לקיום המחלה או הקושי בחיי המטופל.

הסיבה נמצאת בסיפור חייו, באמונות שלו, בתפיסת העולם שלו, ברגשות שלו, באינטראקציה הספציפית שלו עם הוריו- השונה מזו של אחיו שגדל איתו באותו בית ולאותם הורים וכמובן מזו של כל אדם אחר.

אנו מחפשים אחר האמונות ותפיסות העולם הייחודיות לו והמשפיעות על המצב אותו הוא רוצה לשנות. השינוי שאנו מאפשרים בעזרת התטא הילינג הוא בתפיסת העולם , באמונות, במחשבות וברגשות ובעזרתו מתאפשר הריפוי.

כח הכוונה תמיד ישתנה מאדם לאדם, מנושא לנושא ואף מיום ליום אצל אותו אדם, כוונות לא ניתן להכניס לבקבוק ולהגיד שהחומר בבקבוק תמיד ייתן את אותן תוצאות (ודרך אגב גם לגבי חומר בבקבוק התוצאות אינן תמיד אותן התוצאות הריפוי המתרחש הינו ספציפי ל וייחודי לכל אדם וכאשר הוא מתרחש הוא יכול להשפיע על מחלות או תסמינים נוספים שקיימים בחייו ולא רק על אלה בהם בא לטפל.

השינוי שמאפשר את הריפוי קיים ברובד שהוא מאד רחב: פנימיותו של האדם ברמה הבלתי חומרית.

שינוי זה גם משפיע על רובד רחב מאד: חייו של האדם.

הניסיון לצמצם ולבדוק בכלים מדעיים מעקר מראש את כוחו של הטיפול האלטרנטיבי שכן הוא מבקש לקחת גורם אחד בלבד ידוע ומדיד ולבדוק את השפעתו על גורם אחר גם הוא ידוע ומדיד.

הייתי מציעה לא להתייחס לתטא הילינג כאל רפואה ולא ננסה למדוד אותה בשיטות שאינן מתאימות כמו שלא ננסה למדוד את גובהו של אדם בעזרת מאזניים המודדות משקל.

התטא הילינג הינה שיטה שמאפשרת התפתחות ושינוי ברמה נפשית רגשית ורוחנית, שינוי שמכוחו מתרחש ריפוי מדהים בעוצמתו ובמהירותו, והיא תלויה בכח הטהור של הכוונה, כלומר באנרגיה של המחשבה.

כאשר אנו בוחנים הבה נזכור שעבור האדם שחווה ריפוי, הריפוי  התרחש במאה אחוז. "המדע הוא שהוביל אותי למסקנה שהעולם מורכב מכדי שניתן יהיה להסביר אותו באמצעות המדע" אלן סאנדאג משערת שלא נוכל לעולם להוכיח שתטא הילינג מרפא סרטן תמיד עבור כולם. לא נוכיח שהשיטה יעילה לסרטן ריאות למשל אבל לא לסרטן הלבלב. זה לא עובד ככה.

התוצאות תלויות באמונה הפנימית של המטפל ושל המטופל ואלו תמיד משתנות. ניתן היום להוכיח שקיים בפעילות המוחית בזמן טיפול.

אפשר להראות את ההבדל בין לפני ואחרי אצל מטופל ספציפי, בדיקות כאלה כבר נעשות. הן לא תואמות מתודה של מחקר מדעי. כאשר נצליח להראות עם מכשירים את פעילות התדרים ואת פעילות השדה האלקטרו-מגנטי יתכן שנוכל לקחת גם את התחום המחקרי צעד אחד קדימה. אך גם אז הוא יהיה שונה במהותו מכיוון שתזכורת נוספת: מחקרים מצריכים מימון.

המימון למחקרים שנעשים כיום ושממנים רופאים בבתי חולים וכו' מגיע מחברות התרופות. אין צורך להכביר במילים על כך שאין להן אינטרס לשלם עבור מחקרים  שיוכיחו שאפשר (אפילו לפעמים) בלי תרופות.

יש מחקר שנמשך כבר מספר שנים שנעשה בפרינסטון על השפעת כח המחשבה על חומר וכבר יש תוצאות משמעותיות סטטיסטית  שמצביעות על כך  שלמחשבה יש השפעה על חומר. תטא הילינג וגלי בפ יש רופא וחוקר בשם טוד אבוקייטס שמי שבאמת מעוניין יכול לבדוק את העבודה, התיאוריות והמחקרים שלו  בתחום הגנטיקה http://eggnology.biz/gematria-israel/index.html- דרך אתר זה ניתן להגיע גם לאתר באנגלית להעמקה. ורומים וויכוחים שונים נתקלתי בשאלה האם ניתן להתייחס לתטא הילינג כאל כפי הנראה מקור הבעיה היא שעל פי תורת הקוונטים לא ניתן להפריד בין האובייקט הפיזיקאלי הנמדד לבין פעולת המדידה.

אלברט איינשטיין ונילס בוהר מאבות הפיזיקה המודרנית טענו שפיזיקת הקוונטים  כפי שהיא מנוסחת היום מפרה עקרונות יסודיים ששיטת החשיבה המדעית מבוססת עליהם

 

נעמי רגב הינה מורה להתפתחות אישית ורוחנית בעזרת כלים אנרגטיים.


מלווה ותומכת בתהליכי התפתחות אישית, רגשית ורוחנית מורה מוסמכת לתטא הילינג.


נהיה בקשר 054-5200720


www.thetahealing-emf.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב