דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע חשוב לבצע השתלות שיניים? 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2367 פעמים ]

מדוע חשוב לבצע השתלות שיניים?
במקומות רבים אתם קוראים היום על הטכניקה החדשנית שבאמצעות אפשר להשתיל שיניים, באמצעות שתלים דנטליים. אבל למה בעצם חשוב להשתיל שיניים חדשות במקום אלו שנשרו? אנחנו לא מזכירים את היתרון האסתטי, כי עליו אפשר להתווכח. אולם כפי שתיווכחו בהמשך, להשתלה של שיניים יש תפקיד בריאותי חשוב מאד. במידה ונופלת לכם שן ואינכם מטפלים בנושא - לדבר עלולות להיות השלכות מרחיקות לכת על הלסת שלכם ועל התפקוד שלכם.

קצת על החניכיים שלכם
למעשה, השתלות שיניים לא באות רק לפתור בעיה אסתטית. הן באות לטפל גם בבעיה בריאותית שעלולה להחמיר עם הזמן. בשביל להבין את החשיבות של השתלת שיניים, חשוב להבין את התפקיד של החניכיים שלנו. תפקיד החניכיים הוא גם לשמור שמזון לא יחדור לבסיס השן, וגם לתמוך בשיניים ובלסת. כאשר שן נושרת, החניכיים חשופות יותר לפגיעה. יתרה מכך, נשירה של שן היא פעמים רבות בעצם סימן לחניכיים מוחלשות! לכן, השתלות שיניים באים לא רק לטפל בשן עצמה - אלא גם בחניכיים.

לטפל גם בעצם הלסת
אולם, השתלות שיניים לא מעניקות טיפול רק לחניכיים - כי אם גם לעצם הלסת שלכם. עצם הלסת היא המקום שבו השורש של עצם השן שלכם יושבת. במידה ואתם עומדים לעבור השתלת שיניים, זה בעצם יהיה המקום שבו יכניסו לכם את השתלים הדנטליים. במידה ונפלו לכם שיניים, חשוב שתפנו לפתרון של השתלות שיניים, משום ששיניים חסרות פוגעות גם בעצם הלסת ולא רק בחניכיים. במצב כזה של שיניים חסרות, השיניים הקיימות עלולות להתחיל לצמוח או לנטות לכיוונים שונים, ובכך הם יפגעו בעצם הלסת. הדבר גורר מעבר לכאבים עזים, גם קשיים שיהיו בהמשך באכילה ובדיבור. לכן מומלץ בחום שתלכו לעבור השתלת שיניים מקצועית.

על החשיבות של אסתטיקה דנטלית בחיינו
רבים חושבים, כי טיפולי אסתטיקה לשיקום הפה, הם בגדר מותרות בלבד. האמת היא שמדובר היום על חובה שממש. בתוך העקרונות האסתטיים של שיניים שלמות ולבנות, מסתתרים עקרונות בריאותיים חשובים. חשוב להבין שבריאות השן היא לא חשובה וקריטית כמו בריאות החניכיים ועצם הלסת שלכם. אלו הם בעצם מהווים את הבסיס ללסת שלכם שמאפשרים לכם לאכול, לדבר, לצחוק, ולעשות כל עולה שרק תרצו עם הפה שלכם. כאשר יש פגיעה בשיניים - זה פעמים רבות רק סימפטום לבעיה עמוקה יותר שמסתתרת בתוך הפה שלכם.

ולכן עוברים השתלת שיניים
מכיוון שהתחום של אסתטיקה דנטלית הוא גם בעל השלכות רפואיות מרחיקות לכת, רבים ניגשים לטיפולים בתחום. חשוב מאד להבין, שלא כל רופא שיניים, יכול בהכרח להעניק לכם את הטיפולים המתקדמים בתחום של אסתטיקה דנטלית. הכוונה היא כמובן, לטיפולים של השתלות שיניים. מדוע? משום שמדובר על תהליך כירורגי מורכב למדי, הדורש רמת מומחיות גבוהה מאד, שפעמים רבות יש דווקא לרופאי לסת, ולאו דווקא לרופאי שיניים. עם זאת, יש רופאי שיניים שהם מומחים בתחום של אסתטיקה דנטלית ויתרה מזו - הם יכולים להעניק לכם טיפול של השתלת שיניים עם רפלקסולוגיה!

טיפול נהדר לאנשים עם חרדה
במחשבה ראשונה, הרעיון של השתלת שיניים עם רפלקסולוגיה עלול להישמע קצת מוזר. בפועל, מדובר על פתרון מעולה לכל אדם שסובל מחרדה מפני ביקור אצל רופא השיניים, ועל אחת כמה וכמה חרדה מפני השתלת שיניים. בתהליך של השתלת שיניים עם רפלקסולוגיה, רופא השיניים מקיים את הטיפול עצמו, כאשר אתם נמצאים תחת רמה מסוימת של טשטוש. במקביל, רפלקסולוג מומחה מבצע עיסוי מרגיע במיוחד לכפות הרגליים שלכם. השחרור עוזר לכם להירגע ולהשתחרר, ולשכוח שאתם בכלל עוברים כרגע טיפול שיניים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב