דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת עצם לפני השתלת שיניים 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 4395 פעמים ]

כיום, מטופלים רבים שרוצים לעבור טיפול של שחזור שיניים, בוחרים בפתרון ההשתלה. אין ספק שמדובר בפתרון מעולה שכן הוא מחזיק לטווח הארוך, הוא בטיחותי, יפה, ונוח במיוחד. אלא שחשוב לשים למשהו חשוב מאד. בשביל לבצע את ההשתלה, יש צורך בעצם לסת חזקה יחסית. למטופלים רבים שניגשים להשתלה, יש עצם לסת חלשה יחסית (הדבר הגיוני, שכן זה לעתים מסביר מראש מדוע חסרות שיניים). אולם, במצב כזה לא אומרים נואש - פשוט צריך לעבור טיפול מקדים של השתלת עצם.

קצת על השתלת העצם
השתלת עצם לפני השתלות שיניים, היא תהליך שנדרש מכיוון שעצם הלסת עצמה היא רכה. חשוב להבין שבתהליך של השתלת שיניים, יש הברגה של ממש בתוך העצם עצמה. לכן, אם העצם חלשה, יש סכנה שהבורג לא יתקבע כמו שצריך. כיום, כשליש מהמטופלים שרוצים לעבור השתלות שיניים, צריכים לעבור ניתוח מקדים של השתלת עצם. לצורך כך, יש כמה מקורות שאליהם אפשר לפנות בשביל להשתיל את העצם: עצם של האדם, עצמו, עצם מאדם אחר, עצם סינתטית, ועצם של בקר.

מה השיטה הטובה ביותר?
אז איזה עצם כדאי להשתיל לפני התהליך של השתלות שיניים? ככלל, אחוזי ההתאמה הגבוהים ביותר הם כמובן תרומה עצמית. אלא שתהליך זה הוא ארוך מאד, וחושף את האדם לסיכונים מיותרים לפני התהליך של השתלות שיניים. באשר לתרומה של אדם אחר - ההשלכות הבריאותיות אינן ברורות תמיד. השתלת שיניים באמצעות השתלת עצם סינתטית היא אמנם תהליך נפוץ, אך לעתים הגוף דוחה את העצם הסינתטית. לכן, הפתרון הטוב ביותר להשתלת עצם לפני השתלות שיניים, הוא לעשות שימוש בעצם של בע"ח. מדובר היום בפתרון הטוב ביותר וגם הנפוץ ביותר במרפאות השיניים.

מהו המחיר של השתלת שיניים?
אם אתם עומדים לעבור בקרוב תהליך של השתלות שיניים, סביר להניח שמעבר להשלכות הבריאותיות והאסתטיות, אתם שמתם לב לדבר נוסף - ההשלכות הפיננסיות של התהליך. אכן, השתלות שיניים אינן זולות. מדובר על תהליך שעולה כמה אלפי שקלים. עם זאת, ידוע שלבריאות אין מחיר. לכן, חשוב מאד להבין מה בעצם משפיע על המחיר של השתלים, והאם יש מקומות שבהם אפשר אולי להוזיל את העלויות, ומתי זה לא בא בחשבון.

המחיר לפי איכות השתלים
באופן עקרוני, המחיר של השתלת שיניים נקבע בראש ובראשונה לפי האיכות של השתלים עצמם. יש שתלים לשיניים זולים ויש כאלה שהם יקרים יותר. ככלל, ההמלצה כאן היא אף פעם לא להתפשר. שתלים לשיניים שהם זולים יותר, הם שתלים פחות יציבים, שאולי תצטרכו להחליף לאחר זמן מה בתהליך כירורגי מסובך ומורכב. במקום זאת, השקיעו סכום חד פעמי בשתלים שאמנם יהיו יקרים יותר - אך אלו שתלים לשיניים שיעבדו בצורה תקינה, ויוכלו לשמש אתכם לאורך שנים ארוכות ללא כל תקלה או בעיה.

וגם לפי איכות הטיפול
עם זאת, המחיר של השתלת שיניים נקבע גם לפי פרמטרים נוספים. ברוב המקרים, רופאים מנוסים יותר בעלי יוקרה גבוהה יותר בתחום - לוקחים מחירים גבוהים יותר. חשוב להבין, כי התהליך של השתלת שיניים הוא לא תהליך שכל רופא שיניים רשאי לעשות, והוא דורש הסמכה ברמה גבוהה במיוחד. לכן, מומלץ בכל מקרה לפנות לרופא בעל ניסיון בתחום, שכן ההליך הכירורגי עצמו הוא מורכב. יש היום תהליכים של השתלת שיניים ביום אחד שהם יקרים יותר מהשיטה הקלאסית, ואם חשוב לכם לסיים במהירות עם הטיפול - אפשר לשלם את התוספת כדי שתוכלו להסתגל למצב החדש במהירות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב